Miksi naiset suuttuvat jos mies käy muutaman kerran viikossa vanhemmillaan?
Kommentit (1052)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan olla niinkin päin että vaimo käy vanhemmillaan usein.
Se on ihan eri asia. Vaimo välittää ja huolehtii vanhemmistaan.
No eipä tässä kokopäivätyön ja kodin ohella tulisi mieleenkään käydä muutamaa kertaa viikossa vanhemmilla vaihtamassa kuulumisia ja siirtelemässä. Saati jos olisi vielä lapsia.
Mä jouduin vääntämään tästä mallin miehelleni aikoinaan. Selityksiä riitti poissaoloille. Hän käy töissä (samoin minä) ja äiti tarvitsee apua. Kyllä, äippä oli oikein etevä tekemään itsestään kädettömän. Hän ihan pokkana jätti mut töiden jälkeen kahden päiväkoti-ikäisen kanssa, siinä sitten piti viihdyttää lapset, siivota, pyykätä, kokata, viedä pesulle... oivoi. Eron partaalla käytiin
Mielestäni ap:n tapauksessa ei ole kyse tästä. Miehesi jätti sinut yksin pitkäksi aikaa, ap ainoastaan tunniksi pari kertaa viikossa. Hän kertoo, miten vaimo tulee usein kotiin 10 min ennen häntä. En ymmärrä, miksi tuota ei voisi sallia. Mietin, onko vaimo omistushaluinen ja mustasukkainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä tässä kokopäivätyön ja kodin ohella tulisi mieleenkään käydä muutamaa kertaa viikossa vanhemmilla vaihtamassa kuulumisia ja siirtelemässä. Saati jos olisi vielä lapsia.
Mä jouduin vääntämään tästä mallin miehelleni aikoinaan. Selityksiä riitti poissaoloille. Hän käy töissä (samoin minä) ja äiti tarvitsee apua. Kyllä, äippä oli oikein etevä tekemään itsestään kädettömän. Hän ihan pokkana jätti mut töiden jälkeen kahden päiväkoti-ikäisen kanssa, siinä sitten piti viihdyttää lapset, siivota, pyykätä, kokata, viedä pesulle... oivoi. Eron partaalla käytiin
Tuollainen nainen on rakastunut poikaansa aviomiehensä sijaan. Iso virhe mihin moni nainen on sortunut
Tulee mieleen tarina, missä mies soitti äidilleen kun synnytys käynnistyi. Äiti "sai sydänkohtauksen" ja poika kiisikin synnytyksen sijaan äidin luo sairaalaan. Nainen synnytti yksin. No, "yllättäen" anoppi selvisikin säikähdyksellä...
Onneksi näitä ongelmia voi ennaltaehkäistä tehokkaasti haastattelemalla moraalista. Moraalinen mies ymmärtää ensisijaisen velvollisuutensa olevan vaimo ja lapset. Hänen vanhemmillaan on toisensa, se on avioliiton pointti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti löysitte tasapainon ja pysyitte yhdessä? Mitä muutoksia se vaati, ihan vinkiksi ap:lle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mies aina sano mihin menee. Ikkunasta joskus nään kun se autolla lähtee pihasta. Täällä maalla vaan mennään.
Toivottavasti itse teet samoin, lähdet vaan lomalle miehelle ilmoittamatta. Oma mies yritti samaa suhteen alkuaikoina, mutta ihmetteli kovasti, jos minä tein samoin.
No ei kai tuokaan mies yökausiksi mihinkään lähde ilmoittamatta minne menee.
Kerrostalomiehet kaupungissa onkin varmaan helposti hallittavissa, naisen silmän alla. Sitten jos johonkin livahtaa, niin baariin kännäämään. Johan sitä sellaista vahtia pitääkin.
Täällä maalla ollaan tervehenkisiä. On laajat reviirit ja oikeita periaatteita.
Tuo sinun suhtautuminen vaimoosi kuin vanginvartijaan/lapsenvahtiin ei ainakaan kuulosta terveeltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jouduin vääntämään tästä mallin miehelleni aikoinaan. Selityksiä riitti poissaoloille. Hän käy töissä (samoin minä) ja äiti tarvitsee apua. Kyllä, äippä oli oikein etevä tekemään itsestään kädettömän. Hän ihan pokkana jätti mut töiden jälkeen kahden päiväkoti-ikäisen kanssa, siinä sitten piti viihdyttää lapset, siivota, pyykätä, koka
Näissä tapauksissa anopilla on toisinaan tapa yrittää jopa viedä vauva. Kyseessä on joku mielenhäiriö, että on rakastunut poikaansa. Synnytyävälle naiselle hirveää katsoa anoppia ja omaa aviomiestään pidellen hänen synnyttämäänsä vauvaa, jota anoppi äiteilee
Jos äidit eivät kykene vieroittamaan poikaansa, harvemmin se lapsi sitä tekee. Päin vastoin, roikkuvat äidin tississä tämän kuolemaan asti. Ainoa oikea tapa on ennaltaehkäisy: yksi nainen karkasi jo, toinen osoittanut jo tyytymättömyytensä. Toivottavasti pääsee pakoon ennen kuin on liian myöhäistä
Vierailija kirjoitti:
Kunnon miehet hylkää äitinsä. Kuten tuo joka salaa soittaa 2x vuosi äidilleen.
Kyllä, kunnon mies ei roiku emonsa nisässä ja yritä samanaikaisesti siittää toista naarasta. Poikanen roikkuu nisässä, sitten emo vieroittaa sen, tulee pitkä itsenäisyysaika, ja lopulta tämä perustaa oman perheen eli lauman. Tuollainen dynaniikka, missä vieroitusta ei ole tapahtunut, ja imevä poikanen yrittää siittää, on groteski ja perverssi. Täysin luonnonvastainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jouduin vääntämään tästä mallin miehelleni aikoinaan. Selityksiä riitti poissaoloille. Hän käy töissä (samoin minä) ja äiti tarvitsee apua. Kyllä, äippä oli oikein etevä tekemään itsestään kädettömän. Hän ihan pokkana jätti mut töiden jälkeen kahden päiväkoti-ikäisen kanssa, siinä sitte
On anoppeja, jotka aivopesevät poikaansa siihen, että kukaan nainen ei osaa rakastaa heitä oikealla tavalla (paitsi toki äiti). Äidin ja pojan suhde on romantisoitu.
Ap, miten äitisi suhtautuu naisiisi ja suhteisiisi? Eikö hän koskaan usuta sinua omaan kotiisi?
Totta kai nainen keksii omaa tekemistä, koska mies on äidillään. Pitäisikö hänen olla paikallaan odottamassa ap:ta kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lomalla Pariisissa:
"Kulta, tuu jo tänne ihanaan pehmeään sänkyyn mun kanssa!"
"Ihan kohta, rakas. Kirjoitan vain ensin äidille vähän sähköpostia."
- - -
😂😂😂 Kiitos nauruista!
Miksi naurat?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa emotionaaliselta insestiltä, mut ok
Juuri tätä minä ajattelin minun eksästä mutten tajunnut kommentoida
Ap, tykkäätkö seksistä ja harrastatteko sitä säännöllisen usein? Oletko "mies" sängyssä tai palveltava tai epäkypsä tai onko seksuaalinen nainen mielestäsi "huono nainen"? Pitäääkö naisen olla hillitty? Tai pitääkö naisesi olla leikkikalusi?
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät rakasta vanhempiaan niin paljon kuin miehet.
Puolisoa pitää rakastaa enemmän kuin omia vanhempia. Noin sen pitää mennä.
Ap, kävikö isäsi omien vanhempiensa luona kaksi kertaa viikossa, kun olit lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Ap, etkö halua omia lapsia, koska olet vielä äidin poika?
Aika henkilökohtainen kysymys ja jos kysyisit tämän naisystävältäni niin hän luultavasti itkisi. Kyse ei ole äidistäni.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ihan ystävällisesti haluan huomauttaa, että se ovatko nämä vierailuitasi paheksuvat naiset oikeassa vai väärässä, on epäolennaista. Olennaista on se, miten samaa mieltä he asiasta ovat. Joukosta löytyy poikkeuksia, niin tässä ketjussa kuin tosimaailmassakin. Mutta niitä joutuu tosissaan etsimään. Tämä on se todellisuus, johon sun täytyy käytöksesi mukauttaa. Voithan toki päättää, että olet onnellisesti sinkku ja katsot, josko se harvinaisuus tulisi vastaan, jota sun kotivierailut eivät häiritse. Ja toivoa, että hän muutoin ja muilta ominaisuuksiltaan on sulle sopiva kumppani. Eikä parisuhteessa ole pakko olla. Eikä pidäkään, jos kokee, että siinä rikotaan omia arvoja. Mutta kysyit mielipidettä ja sen sait. Miten aiot sen hyödyntää?
Mies joka kutsuu vanhempiensa kotia omakseen on pään sisällöltään lapsi. Ei siis mies, aviomiestameriaalista puhumattakaan. Ik
Ro- manit tekevät noin. Nuori ihminen, on sitten tyttö tai poika, muuttaa teini-ikäisenä pois vanhempiensa kotoa, yleensä jonkun nuoremman pariskunnan luokse.
Heillä ne siteet vanhempiin todella katkeaakin. Vanhempiahan ei perinteisesti edes sanota äidiksi eikä isäksi. Ihanteellista?
Tulokset on nähty jo vuosisatojen ajan. Äideillä ei ole sanan sijaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kävikö isäsi omien vanhempiensa luona kaksi kertaa viikossa, kun olit lapsi?
Varmaan kävi, mun eksä joka on samanlainen kun Ap kertoi, että sen isä asuu oman äitinsä naapurissa ihan kyljekkäin
Vaimoni on ollut hyvissä väleissä perheeni kanssa, ja heidän suuresti arvostama. Hän on pikemminkin kannustanut pitämään hyviä perhesuhteita. Hieno nainen.
Vastaavasti minä olen hyvissä väleissä hänen perheensä kanssa.
Kestikö tuo tilanne suhteenne alusta lähtien monenkin vuoden ajan?