Miten suhtautuisit koirankasvattajaan joka soittaa vielä kuukausien päästä kysymään kuulumisia?
Kommentit (9)
Vastuullinen kasvattaja on kiinnostunut, miten hänen koiransa pärjävät elämässä, ovatko sairastelleet jne. Enemmänkin kysyisin, miten kaltaiseesi koiranomistajaan pitäisi suhtautua ja onkohan siellä kotona kaikki kunnossa.
Minusta kuulostaa ihan vastuulliselta toiminnalta. Jos teillä olisi ollut ongelmia, niin varmaan haluaisi kulkea siinä rinnalla tavallla tai toisella.
taas tämä... kysymys toistuu pari kertaa vuodessa täysn samanlaisena.
Itse olen samanlainen, vaikka en koirankasvattaja olekaan. Muistan, miten löytökissan pennut veivät sydämeni ja miten sattui, kun sain tietää yhden pennun kohtalosta.
No tottakai jäisin juttelemaan. Minä keitin kahvit meidän kasvattajalle, kun hän laittoi viestiä että olisi tulossa meidän kaupunkiin työkeikalle koiran ollessa 1,5-vuotias. Sehän on vain positiivista, että on kiinnostunut kasvateistaan. Ollaan kyllä whatsappilla muutenkin yhteyksissä ja meillä on pentueelle oma ryhmä jossa jaetaan kuulumisia. Seuraamme toisiamme myös instassa ja näinkin pysymme kärryillä kuulumisista.
Meillä viestiteltiin kasvattajan kanssa vuosia, joskus soiteltiin. Hyvä kasvattaja on kiinnostunut koiransa jälkeläisistä.
Ihan kiva kun soittaa, ei mua haittaa. Vaikka tuntui aluksi oudolta, entisen koirani kohdalla kasvattaja ei ikinä soittanut. Jälkeenpäin ajateltuna tuntuu mukavammalta ajatus, että kasvattaja on edes jotenkin kiinnostunut kasvatistaan,a
Veruke. Joku stalkkaaja. Tsekkaa koiran panta onko kuubtelulaitetta. Entä koira? Käyttääkö älylaseja?
Tottakai. Sehän olisi mukavaa.