Miksi naiset suuttuvat jos mies käy muutaman kerran viikossa vanhemmillaan?
Tai jos lähettää yhteiseltä lomalta sähköpostin äidilleen?
Kommentit (1052)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran viikossa tarkoittaa joka toinen päivä. Se on aika iso määrä aikaa ja huomiota pois parisuhteelta jos tilanne on jatkuva ja jatkumassa vielä pitkään.
ei tarkoita
ap
Käytkö vielä useammin? 4-5 kertaa viikossakin on muutama kerta.
4-5 kertaa viikossa EI OLE muutama kerta, muutama kerta on sama kuin pari kertaa.
Muutama on 2-4, mutta kun tarkoitetaan 4-5, on muutama väärä sana, vaikka neljä sisältyisi molempiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies siellä vanhempiensa luona tekee?Heittäytyy äidin helmaan mieslapseksi? Auttaa askareissa? Puhuu vanhemmilleen kotielämästään ja parisuhteesta?
Tämä on oikestaan todella perverssi näkemys aikuisten lasten ja vanhempien suheesta. Samalla toki naiset kohottavat itsensä kaiken keskiöön - muutahan miehellä ei voi olla kuin parisuhde. Ja tästä puhuminen koetaan uhkaksi, koska...,
No tässä sulle perverssiä: tiedän kaksi aikuista miestä, jotka nukkuvat äitinsä vieressä, jos ovat lapsuuskotonaan yötä. Siis jos äiti on jäänyt leskeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aikuinen tytär, joten tätä ongelmaa ei ole, mutta jos olisi, lempeästi opastaisin, että vaimo on nyt se ykkönen, ei äiti.
Hauska. Eli tytärelle ei kuitenkaan tule mieleen kertoa, että mies on ykkönen. Mutta näinhän se tuntuu naisten maailmassa olevan. Eri säännöt sukupuolen mukaan.
Koita nyt poikaressu kasvaa mieheksi. Äitisi luulee, että et vielä pärjää ilman häntä, kun pyörit siinä kotosalla jaloissa. Sen takia äitisi ei osaa ryhtyä harrastamaan ja olemaan itsekkäämpi. On vain päivystämässä kotona, että koska äitiä taas tarvitaan. Isät yrittää tehdä pojistaan kavereita. Saisivat opetella hankkimaan omia mieskavereita enemmän.
Oletko miettinyt, mitä naisesi tekee sillä aikaa, kun sinä pyörit lapsuudenkodissa? Hän tekee omia juttujaan. Ei suunnittele tekemistä sinun kanssa, koska sun illat menee vanhemmillesi. Ja lopputulos on se, että ei hän tarvii sua yhtään mihinkään. Yritä olla tarpeellisempi sille naisellesi ja vähemmän tarpeellinen vanhemmillesi.
Vierailija kirjoitti:
Koita nyt poikaressu kasvaa mieheksi. Äitisi luulee, että et vielä pärjää ilman häntä, kun pyörit siinä kotosalla jaloissa. Sen takia äitisi ei osaa ryhtyä harrastamaan ja olemaan itsekkäämpi. On vain päivystämässä kotona, että koska äitiä taas tarvitaan. Isät yrittää tehdä pojistaan kavereita. Saisivat opetella hankkimaan omia mieskavereita enemmän.
Oletko miettinyt, mitä naisesi tekee sillä aikaa, kun sinä pyörit lapsuudenkodissa? Hän tekee omia juttujaan. Ei suunnittele tekemistä sinun kanssa, koska sun illat menee vanhemmillesi. Ja lopputulos on se, että ei hän tarvii sua yhtään mihinkään. Yritä olla tarpeellisempi sille naisellesi ja vähemmän tarpeellinen vanhemmillesi.
No tässä se tuli napakasti. Parisuhde on yhteistä aikaa ja tekemistä. Jos nainen vietttää vapaa-aikansa yksin, mies on vain turhake. Etenkin, jos nainen vielä vastaa siivouksesta ja ruoanlaitosta.
Kummallisia kommentteja ja peukutuksia tässä ketjussa. Mitä pahaa siinä on, jos käy omilla vanhemmillaan kylässä tai lähettää viestejä lomalta? Täysin luonnollista. Minä suuttuisin, jos minun puoliso puuttuisi minun ja minun vanhempieni väleihin. En minäkään puutu sellaiseen enkä muihinkaan ihmissuhteisiin. Nimimerkillä naimisissa 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kummallisia kommentteja ja peukutuksia tässä ketjussa. Mitä pahaa siinä on, jos käy omilla vanhemmillaan kylässä tai lähettää viestejä lomalta? Täysin luonnollista. Minä suuttuisin, jos minun puoliso puuttuisi minun ja minun vanhempieni väleihin. En minäkään puutu sellaiseen enkä muihinkaan ihmissuhteisiin. Nimimerkillä naimisissa 30 vuotta.
Tämä on kuitenkin hyvä kurkistus siihen, miten todella useat naiset parisuhteen näkee. Ilmeisesti ap on viikossa muutaman tunnin vanhemmillaan. Tämä kuitenkin kaataa parisuhteen ja on poissa kotitöistä - joita miehen pitäisi tehdä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä se tuli napakasti. Parisuhde on yhteistä aikaa ja tekemistä. Jos nainen vietttää vapaa-aikansa yksin, mies on vain turhake. Etenkin, jos nainen vielä vastaa
Kyllä! Loppuu motivaatio nopsaan pyykätä miehen kalsonkeja, jos toinen käy siirtelemässä vanhempiensa tavaroita useamman päivän viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Puututaan siihen, että viikon aikana parisuhteessa oleva mies on joka toinen päivä vanhempiensa luona käymässä. Omaishoitajalle tuo olisi toki OK mutta siitähän ei tässä ollut kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Miten tulee mieleen, että jos aloittaja olisi nainen ja kertoisi miehensä suuttuvan siitä, että käy aktiivisesti vanhempiensa luona: mies olisi vaarallinen, kontrolloiva, narsisti tms ja tuskin vihjattaisiin että nainen on liikaa äidin tississä kiinni.
Ehkä olen väärässä ja toivon olevani väärässä, mutta pahoin pelkään että näin se menisi.
Niinpä. Nämä naisten äiti-tissi - fetissit tulee esiin just miesten kohdalla vaikka kai niitä tyttäriäkin on imetetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aikuinen tytär, joten tätä ongelmaa ei ole, mutta jos olisi, lempeästi opastaisin, että vaimo on nyt se ykkönen, ei äiti.
Hauska. Eli tytärelle ei kuitenkaan tule mieleen kertoa, että mies on ykkönen. Mutta näinhän se tuntuu naisten maailmassa olevan. Eri säännöt sukupuolen mukaan.
Hölmö. Ei tyttärelle tarvitse kertoa, ei meillä ole tuollaista ongelmaa. Vastaavassa tilanteessahan tytär roikkuisi isässään hoivaa, turvaa ja seuraa hakemassa vähän väliä. Ei terve kuvio sekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen äiti ahdistaa naisia yleisesti kun se miehen äiti on ainoa joka haluaa hyvää miehelle kun muut ihmiset miehen elämässä hakevat vain hyötyjä itselleen miehestä
Hyvin usein se äidin "hyvätahto" ei oikeasti ole sitä, vaan rajattomuutta, jossa yritetään pitää aikuisia lapsia omassa hallinnassaan.
Hohhoijaa. Niin väsynyttä.
Suurin osa ihmisistä on kumminkin ihan normaalisti käyttäytyviä. Jopa äiditkin.
Ottaen huomioon, että tämän ketjun naisitakin osa on äitejä, niin kyllähän se kertoo myös äideistä. Toki samat miestä simputtavat mammat sitten todennäköisesti jatkavat sitä saumattomasti poikiinsa.
No, mites jos appiukolla on vanhemmat vielä elossa, katoaako appi sinne harva se ilta iltapalalle ja viikonlopuiksi? Mitäköhän anoppi siitä tykkäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran viikossa tarkoittaa joka toinen päivä. Se on aika iso määrä aikaa ja huomiota pois parisuhteelta jos tilanne on jatkuva ja jatkumassa vielä pitkään.
ei tarkoita
ap
Jo on kummallinen tulkinta, että muutama kerta viikossa olisi joka toinen päivä. Minusta muutama kerta tarkoittaa paria kertaa viikossa ja jos muistatte, niin viikossa on 7 päivää.
Pari kertaa on kaksi kertaa, ja muutama on enemmän kuin kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap teet siellä vanhempiesi luona? Entä mitä raportoit äidillesi lomalta?
Juttelen vanhempien kanssa ja joskus siirtelen jotain paikasta toiseen . Lähinnä kuulumisia. Ihmeen moni puhuu vain äidistäni vaikka tapaan myös isäni.
Olen yleensä noin tunnin ,koska asumme 5km päässä.
Lomasähköpostit oli tyyliin olen Madridissa ja olemme kunnossa . Tässä valokuva presidentin linnasta. Toivottavasti siellä voidaan hyvin.
ap
Kummallista. Ootko kuullut Whatsappista? Signalista?
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä lapsia? Pakenetko hoitovastuutasi äidin helmoihin? Muuten läheiset suhteet omiin vanhempiin on hyvä asia.
Niin on. Ei ole mikään itsestäänselvyys. Hyvät suhteet vanhempiin ja hyvä kotikasvatus siirtyy jälkeläisiinkin ja näkyy kasvatuksessa ja pärjäämisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kuitenkin hyvä kurkistus siihen, miten todella useat naiset parisuhteen näkee. Ilmeisesti ap on viikossa muutaman tunnin vanhemmillaan. Tämä kuitenkin kaataa parisuhteen ja on poissa kotitöistä - joita miehen pitäisi tehdä koko ajan.
Kai se mies käy töissäkin? Mitä ihmettä se siellä vanhemmillaan luuhaa monta kertaa viikossa? Ai niin, siirtelee.
Kunnioitan miehiä, jotka huolehtivat iäkkäistä vanhemmistaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siellä pitää monta kertaa ravata? Kävisikö kerta viikossa ja sitvolla vähän pidempi aika?
Huh. Lomalle lähteminen ja jossai käyminen nyt on samoja asioita.