Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö Suomessa kutsuta kunnolliseen lääkärintarkastukseen aikuisena koskaan, jos ei pääse töihin Ikinä?

Vierailija
12.02.2025 |

Alaikäisille järjestetään koulun kautta terveystarkastuksia, mutta entä kun on täysi-ikäinen. Ei taida päästä, ellei ole joku ongelma.

Kommentit (163)

Vierailija
161/163 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin kaupungilla on kundi kondikseen kampanja 40 vuotiaille miehille. 12 vuotta sitten se oli kutsu terveydenhoitajalle, mutta nyt näyttää olevan sähköinen kysely.

Vierailija
162/163 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut, että jos viimeisistä kokeista on kauan, kannattaa pyytää päästä terveystarkastukseen eli onko kaikki ok. Ainakin peruslabrat pitäisi saada pyydettyä, käydä labrassa onko kaikki niissä ok ja jos ei niin pitääkö mennä lääkäriin ja tietysti jos on tullut jokin vaiva joka ei mene ohi.

Ei pääse labraan jos ei ole jotain vikaa. Toki voi jotain oiretta keksiä.

minulla on verenpainelääkitys, jonka yhteydessä käypähoitosuosituksen mukaan pitää vuosittain seurata veriarvot. En ole saanut nyt 4 vuoteen verikokeita, vaikka olen pyytänyt - ainoastaan resepti uusittu.

Tuo on ihan normikäytäntöä. Itse söin tuota lääkitystä monta vuotta, eikä mitään seurantaa/tutkimuksia ollut ekan lääkemääräyksen jälkeen. Ja muutama vuosi sain sitten sydänkohtauksen alle 5-kymppisenä. Eipä ole siitäkään ollut ainoatakaan seurantaa/tutkimusta ollut. Vaikka jo silloin pallolaajennuksen yhteydessä infottiin, että se vaatii joillakin uusimista jopa pahimmillaan parin vuoden päästä joillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/163 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. holhousta kaipaava.

t. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän