Miksi jotkut selostavat kovaan ääneen elämäntarinansa julkisilla paikoilla?
Joskus mietin, että voi luoja näiden kavereita... (kun kuuntelee juttujen tasoa.) Huomionkipeä papattaja ei pakota pelkästään seuralaistaan kuuntelemaan t@pp@van tylsiä tarinoita, vaan myös kaikki muutkin, jotka sattuvat olemaan kahden metrin säteellä heistä. Voin kertoa, että julkisella paikalla haluan kaikista vähiten kuunnella sinun puuduttavan tylsiä tarinoitasi. Ole hiljaa!!
Kommentit (6)
Joo ja jotkut kailottaa julkisissa kulkuvälineissä. Sori, siellä on muitakin. Ei siellä tarvitse olla hiljaa, mutta ei tarvi kälättää ruuhka-aikaan omaa elämäntarinaansa.........oikeesti. En ees kehtais, sanoisin olen bussissa, soitan kun olen kotona 😅🤗
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin ja ostakaa auto.
Öö. Missä kohdassa sanoin olevani työtön ja autoton? 😂😂 ap
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin ja ostakaa auto.
Ostan auton sitten, kun minulla on lapsia tai mies ja asun esikaupunkialueella. Jos kuljen jotain pääradan vartta en oikeasti tarvi autoa......miehellä pitää olla auto......
Olen ollut muutaman hassun kuukauden autoton, koska myin vanhan pois uuden tieltä. En tarvitse töitä saadakseni auton. Ihan riittää että pääsen asunnosta eroon, niin siitä saan rahaa seuraavaan autooni. Harmittaisi olla niin köyhä, että ei olisi varaa autoon, heh. Eikä julkisten käyttö lopu siihenkään kun saan seuraavan auton. Niin kauan kuin asun täällä missä nyt asun, tarvitsen välillä julkisia. Harvoin onneksi.
ap
Joskus esim. bussissa hiljaisuuden rikkoo ainoastaan tämä huomionkipeä papattaja, jonka ääni raikaa pitkin bussia muiden ollessa hiljaa. Silloin ihmettelen syvästi, että eikö näitä hävetä olla yksin äänessä??