Jos voittaisitte lotossa, mitä tekisitte?
Itse ainakin haluan ostaa oman kodin. Ärsyttää maksaa vuokraa toiselle, kun omistamalla maksaa vain itselleen. Olen vielä alle 30 joten sinänsä on vielä aikaa säästää kotia varten, mutta silti. Ärsyttää tämä vuokralla eläminen.
Ja ei tarvitse saivarrella, että lotossa lähinnä vain menettää rahansa. Tietysti siinä menettää, koska siinä se idea onkin; joko olet onnekas Hannu tai epäonnen kolhima Aku
Kommentit (60)
Riippuu siitä miten paljon voittaa. 1-3 eurolla ei vielä paljon tehdä.
Lähtisin samantien menemään tästä junttilandiasta ja kurjistanista.
Espanjasta joku hacienda ja sinne miettimään jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole koskaan kuullutkaan, että joku kutsuisi itseään lottovoittajaksi voitettuaan jotain 2-5euroa...
T:ap
Moskovaan ryyppäämään ja ajelemaan maybach taksilla nussien hy0ri@ samalla. Ja ostamaan pari rolexia
Ainakin uuden auton ostaisin, joku vähän käytetty Toyota Yaris voisi olla sopiva. Keittiöön pitäisi myös hankkia parempi kelloradio.
oma koti ja kesäpaikka.sijoittaisin. eräälle ihmiselle tekisin lahjoituksen. ekana tekisin tietenkin testamentin, ihan varuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelisin kovasti. En meinaa laita rahaa tyhmyysveroon, vaan sijoitankin nekin rahat. Siksi minä olenkin jo miljonääri eikä suurin osa lottoajista.
Laitan vikinglottoon 2 e viikossa. Paljonko olisit rikastunut tuolla summalla 20 vuodessa? :D
Jos voittaisin yksin tuon 120 miljoonaa, niin ilmoittaisin tiimipalaverisssa, että jokainen halukas kollega saa miljoonan ja minä maksan lahjaverot. Ja samaan syksyyn ilmoittaisin irtisanoutuvani.
Lopettaisin työt. Rakennuttaisin talon hyvin syrjään, ostaisin metsää ja harrastelisin itselleni mieluisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelisin kovasti. En meinaa laita rahaa tyhmyysveroon, vaan sijoitankin nekin rahat. Siksi minä olenkin jo miljonääri eikä suurin osa lottoajista.
Laitan vikinglottoon 2 e viikossa. Paljonko olisit rikastunut tuolla summalla 20 vuodessa? :D
Reilusti yli tonnin.
Riippuu paljonko voittaisin, mutta jos se olisi mahdollista, niin lähtisin Suomesta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole koskaan kuullutkaan, että joku kutsuisi itseään lottovoittajaksi voitettuaan jotain 2-5euroa...
T:ap
Ei alotuksessa ollu mitään lottovoittajuudesta vaan voitosta lotossa. Kyllä mulle 2 e on myös voitto lotossa, lottovoittajaksi en itseäni kutsuisi.
Mutta se mitä tekisin riippuisi voiton suuruudesta.1000 e laittaisin säästöön. 100 000 e tekisin reissun, maksaisin lainaa pois ja sijoittaisin. 1 000 000 e jo vaatisi enemmän mietintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit rikastunut 3327 € ja sinulla olisi säästyneenä 2400 euroa eli yhteensä tilillä olisi nykyisen 0 sijasta 5727 €
Lähtisin katsomaan maailmaa ja pienen talon ostasin.
Pyöräilisin maapallon ympäri ja alkaisin kasvattaa vihreää teetä. (Enkä edes vitsaile)
Irtisanoutuisin raskaasta työstäni. Alkaisin tehdä voimien mukaan hyväntekeväisyystyötä. Lahjoittaisin suuren osan eri kohteisiin. Varmistaisin, että vanhana saan laadukasta hoitoa.
Alkaisin sijoittamaan, jos voittosumma olisi useamman miljoonan.