Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateeminen nainen ei huoli duunarimiestä

Vierailija
12.02.2025 |

mitkä on tärkeimmät syyt ettei Akateeminen nainen halua miestä joka on duunari vaikka olisi siisti, kohtelias, vakituisessa työssä jne..

M42

Kommentit (178)

Vierailija
41/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks miehet ei kouluttaudu, niin teitä olis enemmän? Naisia on jo nyt yliopistoissa enemmän kuin miehiä ja miehiä taas eniten vankiloissa. Aina tämä sama poru, miksei naiset kelpuuta duunari-ukkoa? Olen deitannut lääkäri-miestä joka on sanonut, että haluaa akateemisen naisen. Että kyllä akateemiset miehetkin vaatii. Ei kiinnosta yksinkertainen ajatusmaailma tai huonot tavat. Ihan se sivistyksen taso on se juttu ainakin itselle. 

Vierailija
42/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sairaanhoitaja akateeminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta akateemisuuskaan, jos on persu. Tai mäntti. Duunarit ihan ok, mitä itse tunnen. Kokki, puutarhuri, huoltomies ymym.

Vierailija
44/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen duunarin kanssa oikein juttelisi? Ei minulle riitä parisuhteeksi mies, joka osaa jotain ropata. Haluan keskustelevan, analyyttisen miehen, jonka kanssa voi jutella niin tieteestä, taiteesta kuin politiikastakin.

Tällä ei ole mitään tekemistä koulutustason kanssa. Niitä teidän parjaamia "tempparikanoja" jotka osaavat korkeintaan keskustella julkkiksista löytyy myös akateemisista.

Älykkyysosamäärä ja intuitio ovat paljon tärkeämpiä mielekkään keskustelun kannalta kuin kapea-alainen maisterin tai tohtorin tutkinto.

Niin et ymmärrä akateemisen koulutuksen ideaa. Sen tehtävä on opettaa analyyttisiä taitoja, treenata mieltä  ja älyä. Se itse substanssi tulee vasta kakkosena.

Ei koulutus älykkyyteen mitenkään vaikuta. 

Vierailija
45/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen akateeminen nainen ja olen naimisissa duunarimiehen kanssa. Ihan tyytyväinen olen, että mies tuo paljon isomman osan yhteiseen talouteen. Olen lastentarhan opettaja ja mies on sähköasentaja. Miehen nettotulot on kaksi kertaa minun nettotulot. Hänen yleistietonsa ovat selkeästi mittavammat kuin minulla ja osaa olla empaattinen sekä naista kunnioittava, oikea herrasmies. Kuitenkin tarvittaessa jämäkkä ja turvallinen, jonka kanssa uskaltaa liikkua missä vaan.

Naiset juoksee miehen palkan perässä. Jos ei tienää hyvin niin ei kiitos. Onpa yllättävää hohhoijaa. 

Vierailija
46/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäis haluta? Yleensä akateemisella ja duunarilla on ihan eri ajatusmaailma ja taso hahmottaa asioita.

Kävin vartijan kans deiteillä (itse akateeminen htm) ja olin se joka koko ajan keksi aiheita maailmantilanteesta ties mihin. Toinen vain myötäili ja sanoi jotain mitä osasi.

En halua olla mikään keskusteluiden vetäjä, vaan että toinen osaa myös keskustella eri aiheista ja eri kannoilta. 

Ehkä deittisikin olisi halunnut puhua hänelle kiinnostavista asioista ja eri kannoilta. Miksi juuri sua kiinnostavat aiheet olisi niitä oikeita? Mä tykkään jutella erilaisten ihmisten kanssa. Aina oppii uutta ja löytää itselleenkin uusia kiinnostuksen aiheita.

Vierailija
47/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Mä vähän veikkaan, että akateemisilla naisilla ja duunarimiehillä on vähemmän sellaisia normaaleja arjen kohtaamistilanteita kuin mitä on akateemisilla naisilla akateemisten miesten kanssa tai duunarimiehillä duunarinaisten kanssa. 

Valtaosa pareista (sekä kevyeen deittailuun että vakaviin parisuhteisiin) syntyy Ylen mukaan deittipalveluissa ja äpeissä vuoden 2020 jälkeen.

Niissä seulotaan ihmisiä 0,1 sekunnissa lähinnä naama/kehokuvan perusteella, eikä yksikään mies rumalla naamalla pääse 'kasassa' näkyville kauniimmille naisille vain siksi että tämä on ydinfysiikan tohtori.

Valtaosa niistä miehistä jotka tuolla saavat tuhansia tykkäyksiä duunarinaisilta, akateemisilta naisilta, leskiltä, ovat ei-akateemisia mallimiehiä. Kukaan siellä ei plärää toisten profiilia lukeakseen koulutustasoa, vaan tykkäämispäätös tehdään pitkälti kasvokuvan perusteella.

https://www.hs.fi/elama/art-2000010475130.html

Tasapuolisuuden nimissä, myös miesten tärkein kriteeri kumppania hakiessa oli, että ulkonäkö ja kasvokuva miellyttää ensin. Ilman sitä ei syntynyt ede alkukontaktia.

Vierailija
48/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen naiset luulee itsestään liikoja koulutuksensa takia.

Tilastollisesti nimenomaan naiset pariutuvat useammin vähemmän koulutetun miehen kanssa kuin toisin päin. 

Jos ei löydy omaa kultaa, voi katsoa myös peiliin. Ehkä enemmän siihen sielun peiliin. Helpointa on muuttaa omaa asennetta, ja ehkäpä paljon muuta ei sitten tarvitsekaan?

Kai on pakko pariutua, kun miehet ei sinne yliopistoon hae?!

Vierailija
49/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuon takia nuoret naiset ei saa miestä. Nuoret miehet ovat vapaaehtoisesti sinkkuja, kun tavallinen mies ei enää kelpaa.

Vierailija
50/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks miehet ei kouluttaudu, niin teitä olis enemmän? Naisia on jo nyt yliopistoissa enemmän kuin miehiä ja miehiä taas eniten vankiloissa. Aina tämä sama poru, miksei naiset kelpuuta duunari-ukkoa? Olen deitannut lääkäri-miestä joka on sanonut, että haluaa akateemisen naisen. Että kyllä akateemiset miehetkin vaatii. Ei kiinnosta yksinkertainen ajatusmaailma tai huonot tavat. Ihan se sivistyksen taso on se juttu ainakin itselle. 

Nämä kaksi miesryhmää vaan ovat täysin erilaisia mentaalisilta ominaisuuksiltaan. Niistä vangeista yksi tuhannesta tulee ikinä kouluttautumaan, ja niistä akateemisista yksi tuhannesta tulee ikinä päätymään vankilaan.

Saarnaat turhaan ihmisille, jotka eivät tule muuttumaan.

Vierailija
51/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen akateeminen nainen ja olen naimisissa duunarimiehen kanssa. Ihan tyytyväinen olen, että mies tuo paljon isomman osan yhteiseen talouteen. Olen lastentarhan opettaja ja mies on sähköasentaja. Miehen nettotulot on kaksi kertaa minun nettotulot. Hänen yleistietonsa ovat selkeästi mittavammat kuin minulla ja osaa olla empaattinen sekä naista kunnioittava, oikea herrasmies. Kuitenkin tarvittaessa jämäkkä ja turvallinen, jonka kanssa uskaltaa liikkua missä vaan.

Naiset juoksee miehen palkan perässä. Jos ei tienää hyvin niin ei kiitos. Onpa yllättävää hohhoijaa. 

Millä vuosituhannella elät? 2000-luvun Suomessa naisilla on omat perinnöt, palkat, pääomatulot jne.

Sinun hikinen muutaman tonnin palkkasi ei yhtäkään naista "osta" Suomessa. Käyttäydy mukavasti, ole mukavannäköinen, pidä huolta vaatteiden ja kehon puhtaudesta, tai ruikuta netissä yksinäisyyttä.

Vierailija
52/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäis haluta? Yleensä akateemisella ja duunarilla on ihan eri ajatusmaailma ja taso hahmottaa asioita.

Kävin vartijan kans deiteillä (itse akateeminen htm) ja olin se joka koko ajan keksi aiheita maailmantilanteesta ties mihin. Toinen vain myötäili ja sanoi jotain mitä osasi.

En halua olla mikään keskusteluiden vetäjä, vaan että toinen osaa myös keskustella eri aiheista ja eri kannoilta. 

Ehkä deittisikin olisi halunnut puhua hänelle kiinnostavista asioista ja eri kannoilta. Miksi juuri sua kiinnostavat aiheet olisi niitä oikeita? Mä tykkään jutella erilaisten ihmisten kanssa. Aina oppii uutta ja löytää itselleenkin uusia kiinnostuksen aiheita.

Tuppisuu oli niin oli pakko "viihdyttää"  ja pitää yllä väkinäistä keskustelua. 

Keskustelutaidot kuuluu molemmille.

Vierailija
53/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon duunari, palkka 1500 euroa, ei kelpaa naisille.

Näytä aiemmat lainaukset

Nro 48: "Valtaosa pareista (sekä kevyeen deittailuun että vakaviin parisuhteisiin) syntyy Ylen mukaan deittipalveluissa ja äpeissä vuoden 2020 jälkeen.

Niissä seulotaan ihmisiä 0,1 sekunnissa lähinnä naama/kehokuvan perusteella, eikä yksikään mies rumalla naamalla pääse 'kasassa' näkyville kauniimmille naisille vain siksi että tämä on ydinfysiikan tohtori.

Valtaosa niistä miehistä jotka tuolla saavat tuhansia tykkäyksiä duunarinaisilta, akateemisilta naisilta, leskiltä, ovat ei-akateemisia mallimiehiä. Kukaan siellä ei plärää toisten profiilia lukeakseen koulutustasoa, vaan tykkäämispäätös tehdään pitkälti kasvokuvan perusteella.

Tasapuolisuuden nimissä, myös miesten tärkein kriteeri kumppania hakiessa oli, että ulkonäkö ja kasvokuva miellyttää ensin. Ilman sitä ei syntynyt ede alkukontaktia.
"

Okei, tuo muuttaakin tilanteen. Harmillista, että ihmiset eivät enää halua tutustua reaalimaailmassa vaan äppejä selataan kuin jotain Anttilan kuvastoja ja valitaan kuvan ja esittelytekstin perusteella, ketä halutaan kokeilla. Ja palauttaa, jos ei vastannutkaan myyntiesitettä. Silloin ei tosiaan taida vaikuttaa muu kuin pärstäkertoin siihen, että ylipäätään halutaan ekoille treffeille. 

Vierailija
55/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tuon takia nuoret naiset ei saa miestä. Nuoret miehet ovat vapaaehtoisesti sinkkuja, kun tavallinen mies ei enää kelpaa.

Tai eivät itse saa ketään.

Vierailija
56/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi huolisin?

Vierailija
57/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko edes yrittänyt pyytää akateemista naista ulos ikinä?

Sulla on asenne- ja yleistämisongelma.

Itse en katso alaspäin ketään töissä. Kaikki ammatit on tärkeitä.

T: Akateeminen Kumpulasta

Itselle kynnys on vähän korkeampi edes kysyä akaatemikkoa ulos tai johonkin, mikäs muuten on että akateemikot ei pyydä meitä mihenkään??? mistä johtuu kerta duunari kelpaa teille jollekkin?

AP

Vierailija
58/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa pareista (sekä kevyeen deittailuun että vakaviin parisuhteisiin) syntyy Ylen mukaan deittipalveluissa ja äpeissä vuoden 2020 jälkeen.

Itselleni se akateeminen loppututkinto on perusta, josta vasta lähdetään etsimään kiinnostavia miehiä. En pystyisi panna duunaria.

Vierailija
59/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä kaksi miesryhmää vaan ovat täysin erilaisia mentaalisilta ominaisuuksiltaan. Niistä vangeista yksi tuhannesta tulee ikinä kouluttautumaan, ja niistä akateemisista yksi tuhannesta tulee ikinä päätymään vankilaan.

Saarnaat turhaan ihmisille, jotka eivät tule muuttumaan.

Mitäpä täällä muut tekee😂😂? Kai sitä palautetta ja näkökantaa saa sanoa.

Vierailija
60/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks tänne tulee filippiinoja ja thaikkuja niillä ei oo niin korkeat vatimukset miehille😌

Aasialaiset naiset ovat 100 kertaa parempia ja mukavampia miehille kuin Suomen naiset.

Totta.

Aasialaiset naiset ei hauku miehiä hikisillä foorumeilla päivästä toiseen. Samaa ei voi sanoa suominaisesta.

Tynnyrissäkö oot elänyt? Sä et vaan näe niitä viestejä. 4B. Ei enää lainkaan miehiä jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan