Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein haluat tavata, kun seurustelet?

Vierailija
30.08.2024 |

Mikä on liian vähän ja mikä on liikaa?

Itse haluan nähdä päivittäin ja viettää ainakin  yöt yhdessä. Pelkät viikonloput tai jopa harvemmin olisi liian vähän. 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisin alussa halunnut nähdä enemmän, mutta oli välimatkaa. Nyt on oltu vuosia yhdessä ja kerron viikossa on ihan hyvä määrä. Puhelimitse on aina oltu yhteydessä päivittäin. 

Vierailija
2/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ainakin useimpina päivinä on kiva tavata kun on päästy treffailuvaiheesta eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan

Vierailija
4/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisin alussa halunnut nähdä enemmän, mutta oli välimatkaa. Nyt on oltu vuosia yhdessä ja kerron viikossa on ihan hyvä määrä. Puhelimitse on aina oltu yhteydessä päivittäin. 

Tuosta syystä en ikinä alkaisi etäsuhteeseen

Vierailija
5/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt tiedä seurustelenko vai tapailenko vai ollaanko me vain friends with benefits vai mikä määrittely, mutta ei me joka päivä nähdä. Pari-kolme kertaa viikossa ehkä. Työaikataulut ovat niin erilaiset ja elämässä on muutakin kuin vain tämä suhde (miehellä mökkiraksa, mulla omat harrastukset).

Vierailija
6/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen paljon yksinoloaikaa, joten en välttämättä halua nähdä joka päivä ainakaan jatkuvasti tai nukkua jokaista yötä yhdessä. Minulle sopii parhaiten sellainen 2-4 kertaa viikossa, mutta sehän on ihan yksilöllistä. Kerta viikkoon olisi varmaankin liian vähän. 

Vierailija
7/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuisin vain. Viikolla haluan olla ihan rauhassa töiden jälkeen. 

Vierailija
8/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt tiedä seurustelenko vai tapailenko vai ollaanko me vain friends with benefits vai mikä määrittely, mutta ei me joka päivä nähdä. Pari-kolme kertaa viikossa ehkä. Työaikataulut ovat niin erilaiset ja elämässä on muutakin kuin vain tämä suhde (miehellä mökkiraksa, mulla omat harrastukset).

Kysyttiin, miten usein sinä haluat tavata, ei sitä mikä nyt on tilanne

Vierailija
9/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta- ja aamupanot ja yöunet yhdessä on hyvä lähtötaso suhteen alkuvaiheessa.

Vierailija
10/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyttiin, miten usein sinä haluat tavata, ei sitä mikä nyt on tilanne

No tää on ihan hyvä.

Vierailija
11/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Koska en ole eläessäni saanut mahdollisuutta edetä parisuhteeseen, niin pelkään kahta asiaa, koko  sitä että olen liian innokas ja halukas tapaamaan ja viettämään aikaani toisen kanssa liian innokkaasti. - En usko, että kukaan viehättyy takiaisesta tai muutoin sellaisesta joka vaikuttasii jo lähes epätoivoiselta innokkuudellaan.

Tai sitten tulen antaneeksi liian välinpitämättömän mielikuvam kun toinen kokee, että en olisi kyllin kiinnostunut hänestä kun en riittävän usein ole esittämässä yhteistä tekemistä tai "vain" tapaamsita tai toinen joutuu mielestään odottamaan liian pitkään, että vastaan hänen yhteydenottoihinsa.

Miten toisien onnistuvatkaan niin helpon ja mutkattoman oloisesti löytämään itselleen aina halutessaan kumppanin?

Vierailija
12/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina silloin kun tekee mieli seksiä.

Vierailija
13/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa ja silloinkin vain 30min kerrallaan.

Vierailija
14/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulikin mieleen kun muutama vuosi sitten olin Tinderissä. Juttelin useammankin miehen kanssa, jotka etsivät kevyempää seuraa. Heillä oli kuitenkin vakikumppani, mutta suhde oli etäsuhde ja näkivät vain viikonloppuisin tai harvemmin. En sitten lähtenyt tuollaiseen kuvioon, enkä muutenkaan mihinkään etäjuttuun, kun näköjään ukot pyörittää sitten useita

Vierailija
15/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin viettää aikaa yhdessä aina kun se on mahdollista.

Kumppanini taas haluaa olla välillä pitkiäkin aikoja erossa ja tehdä omia juttujaan.

Tämä ON ongelma suhteessamme. Nyt emme ole nähneet viikkoon ja 5 päivään emme ole puhelimessa jutelleet. 

Viestitkin on aika riitaisia juuri nyt. :(

Vierailija
16/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Koska en ole eläessäni saanut mahdollisuutta edetä parisuhteeseen, niin pelkään kahta asiaa, koko  sitä että olen liian innokas ja halukas tapaamaan ja viettämään aikaani toisen kanssa liian innokkaasti. - En usko, että kukaan viehättyy takiaisesta tai muutoin sellaisesta joka vaikuttasii jo lähes epätoivoiselta innokkuudellaan.

Tai sitten tulen antaneeksi liian välinpitämättömän mielikuvam kun toinen kokee, että en olisi kyllin kiinnostunut hänestä kun en riittävän usein ole esittämässä yhteistä tekemistä tai "vain" tapaamsita tai toinen joutuu mielestään odottamaan liian pitkään, että vastaan hänen yhteydenottoihinsa.

Miten toisien onnistuvatkaan niin helpon ja mutkattoman oloisesti löytämään itselleen aina halutessaan kumppanin?

Siten, että siinä tapailun alkumetreillä selvittää, onko toinen samoilla linjoila seurustelun suhteen. Minä en huoli sellaista, joka ehtii/haluaa nähdä vain viikonloppuisin.

Vierailija
17/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulikin mieleen kun muutama vuosi sitten olin Tinderissä. Juttelin useammankin miehen kanssa, jotka etsivät kevyempää seuraa. Heillä oli kuitenkin vakikumppani, mutta suhde oli etäsuhde ja näkivät vain viikonloppuisin tai harvemmin. En sitten lähtenyt tuollaiseen kuvioon, enkä muutenkaan mihinkään etäjuttuun, kun näköjään ukot pyörittää sitten useita

Siis kertoivatko nämä ukot ihan avoimesti, että heillä on "jo" kumppani" - Vaikka tokihan sitä itsestänikin on joskus tuntunut sille, että osa ei pidä miestä (, kuten minua) edes koskaan "täyteen arvooni" edenneeni kun en ole ollut pidemmässä parisuhteessa. - Joku tai jotkut minua vanhemmat pidempiä parisuhteita kokemattomat sinkkumiehet ovat kirjoittaneet av:la, kuinka ovat saaneet aika käsittämättömiäkin ennakkoluuloja osakseen kun ovat kertoneet rehellisesti omasta kokemattomuudestaan kun heiltä on kysytty aiempien kumppanien määrää. Pelkään, että itselläni on sama kohtalo kuin heillä...... 

Vierailija
18/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffailun alkaessa 1-2 kertaa viikossa, muutama viesti silloin tällöin. Olen yleensä hitaasti lämpeävää sorttia.. Ja kiireinen.

Seurustelun alkaessa ehkä 3-4 kertaa viikossa, riippuen aikatauluista ja tekemisestä. Viestejä muutama päivässä, puheluita iltaisin.

Vasta yhteenmuuttaessa joka päivä ja yökyläilyä. Paitsi tietty jos seurustellessa on jotain reissuja. 

Näin minulla. Miehet saattaa alkuun ihmetellä, että enkö ole kiinnostunut, mutta kun oppii tuntemaan, niin näkee että kaipaan aika paljon omaa aikaa ja tilaa.

Vierailija
19/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siten, että siinä tapailun alkumetreillä selvittää, onko toinen samoilla linjoila seurustelun suhteen. Minä en huoli sellaista, joka ehtii/haluaa nähdä vain viikonloppuisin."

Et sentään suoraan sanonut, että olen idiootti, josta kiitos. Totta kai yritän selvittää ja kuunnella, että miten toinen haluaisi tavata ja olla ylipäätään  yhteydessä mutta jotenkin tuntunut, että onnistu, että onnistun sössimään aina...

Vierailija
20/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2  mieluiten ei yhdessä yötä. ei osais nukkua ainakaan samassa huoneessa. avioliitto, niin erillisasunnot. kolmekin kertaa jos sama kaupunki tai sama kerrostalo.  2x kk jos eri paikkakunnat,pätee seukkaamista tai avio.  lapset vois muuttaa tiheyttä