Akateeminen nainen ei huoli duunarimiestä
mitkä on tärkeimmät syyt ettei Akateeminen nainen halua miestä joka on duunari vaikka olisi siisti, kohtelias, vakituisessa työssä jne..
M42
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle sopisi duunari hyvinkin. Mutta ei ap:n kaltainen yleistäjä / trolli.
en ole trolli, mulla on jäänyt tälläinen kuva akateemisesti naisista, etteivät halua. teillä on varmaan vaatimukset kovemmat miehestä muutenkin?
eikös yleensä paremmin kouluja käyneet naiset katso meitä duunareita halvan näköisenä työpaikoilla? ei edes tervehditä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, ehkä mulla on sitten värittynyt tuttavapiiri, mutta minun kaikki naispuoliset kaverit tai tutut ovat akateemisia tai ainakin ammattikorkean käyneitä.
Jokaikisen mies on sellainen ulkoiseti "perinteinen" salimies tai fyysisempi äijä joilla valtaosalla ei ole yliopistotutkintoa. Kenelläkään ei ole jotain nörttiä tai akateemikkoa puolisona.
Itse olen sinkku omasta tahdostani enkä valitse yhden yön seuraa koulupapereiden perusteella. Eniten kiinnostaa miehen jutut, huumorintaju, naama, keho, hygienia, tuoksu ja ehkä ihan viimeisenä pituus (joskin tykkään pitkistä).
Ai tuoksu. Mitä jos vaihtaa parfyymia onko sitten turnoff
Vierailija kirjoitti:
Onneks tänne tulee filippiinoja ja thaikkuja niillä ei oo niin korkeat vatimukset miehille😌
Aasialaiset naiset ovat 100 kertaa parempia ja mukavampia miehille kuin Suomen naiset.
Minä olen akateeminen nainen ja olen naimisissa duunarimiehen kanssa. Ihan tyytyväinen olen, että mies tuo paljon isomman osan yhteiseen talouteen. Olen lastentarhan opettaja ja mies on sähköasentaja. Miehen nettotulot on kaksi kertaa minun nettotulot. Hänen yleistietonsa ovat selkeästi mittavammat kuin minulla ja osaa olla empaattinen sekä naista kunnioittava, oikea herrasmies. Kuitenkin tarvittaessa jämäkkä ja turvallinen, jonka kanssa uskaltaa liikkua missä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen naiset luulee itsestään liikoja koulutuksensa takia.
Tilastollisesti nimenomaan naiset pariutuvat useammin vähemmän koulutetun miehen kanssa kuin toisin päin.
Jos ei löydy omaa kultaa, voi katsoa myös peiliin. Ehkä enemmän siihen sielun peiliin. Helpointa on muuttaa omaa asennetta, ja ehkäpä paljon muuta ei sitten tarvitsekaan?
Ja muu olisikin mahdotonta nuorissa ikäluokissa, koska yliopistoissa on tällä hetkellä 72-75% naisenemmistö. Leijonanosa akateemisista naisista pariutuu ja tulee pariutumaan tässä maassa ei-akateemisen miehen kanssa.
Joten jos joku mies katkerana jää naisetta eikä saa edes irtoseksiä, siitä on ihan turha syyttää sitä että naisia kiinnostaisi vain miehen akateemisuus.
Duunarimiehen tule olla tatuoitu, röyhkeä ja rikollinen jotta nainen kelpuuttaa. Nyhveröduunaria ei halua kukaan.
Voisko inkkelitrollit edes lakata yleistämästä naisia samaan nippuun? Teen toista maisteriani ja mieheni sai hädin tuskin amiksen käytyä loppuun. Hän lukee ja opettelee uusia asioita enemmän kuin minä. Ero on vain se, että kaltaisistani muodostuva laitos tunnustaa minun osaamiseni. Ei duunarius ole sama kuin oppimattomuus ja sivistyksen puute.
Ihminen voi huolia tai olla huolimatta toisen mistä tahansa syystä tai ilman syytä.
Mitäs ap siihen toteaa?
Ei voi yleistää. Fiksuilla duunareilla riittää kyllä vientiä. Tärkeintä on se, mistä on kiinnostunut NYT, eikä silloin opiskeluvuosina. Ammatti ei kerro ihmisestä kaikkea ja harrastukset ja mielenkiinnon kohteet voi olla yhteiset siitä riippumatta, mitä tekee työkseen ja millä loppututkinnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle sopisi duunari hyvinkin. Mutta ei ap:n kaltainen yleistäjä / trolli.
en ole trolli, mulla on jäänyt tälläinen kuva akateemisesti naisista, etteivät halua. teillä on varmaan vaatimukset kovemmat miehestä muutenkin?
eikös yleensä paremmin kouluja käyneet naiset katso meitä duunareita halvan näköisenä työpaikoilla? ei edes tervehditä.
Kukaan ei näe sinusta päällepäin koulutustasoa ellet ole todella juntisti käyttäytyvä tyyppi (eikä sekään takaa etteikö se ääliö voisi olla vaikka tohtori).
Jos saat tylyä kohtelua, todennäköisempää vain on että naamasi, käytöksesi tai ulkonäkösi on epämiellyttävä eikä herätä mielenkiintoa. Ihan yhtä lailla rumia naisia syrjitään toisten naisten toimesta. Minä olen siitä elävä esimerkki. Näennäisesti kyllä tervehditään, mutta kiertoteitä kuulee että paskaa on puhuttu ja naurettu.
Miksi pitäis haluta? Yleensä akateemisella ja duunarilla on ihan eri ajatusmaailma ja taso hahmottaa asioita.
Kävin vartijan kans deiteillä (itse akateeminen htm) ja olin se joka koko ajan keksi aiheita maailmantilanteesta ties mihin. Toinen vain myötäili ja sanoi jotain mitä osasi.
En halua olla mikään keskusteluiden vetäjä, vaan että toinen osaa myös keskustella eri aiheista ja eri kannoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen duunarin kanssa oikein juttelisi? Ei minulle riitä parisuhteeksi mies, joka osaa jotain ropata. Haluan keskustelevan, analyyttisen miehen, jonka kanssa voi jutella niin tieteestä, taiteesta kuin politiikastakin.
Tällä ei ole mitään tekemistä koulutustason kanssa. Niitä teidän parjaamia "tempparikanoja" jotka osaavat korkeintaan keskustella julkkiksista löytyy myös akateemisista.
Älykkyysosamäärä ja intuitio ovat paljon tärkeämpiä mielekkään keskustelun kannalta kuin kapea-alainen maisterin tai tohtorin tutkinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks tänne tulee filippiinoja ja thaikkuja niillä ei oo niin korkeat vatimukset miehille😌
Aasialaiset naiset ovat 100 kertaa parempia ja mukavampia miehille kuin Suomen naiset.
Totta.
Aasialaiset naiset ei hauku miehiä hikisillä foorumeilla päivästä toiseen. Samaa ei voi sanoa suominaisesta.
Vierailija kirjoitti:
puuttuu tunteet ja kemia
Miksi tunteet ja kemia puuttuu, eikö niitä synny duunarin töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen duunarin kanssa oikein juttelisi? Ei minulle riitä parisuhteeksi mies, joka osaa jotain ropata. Haluan keskustelevan, analyyttisen miehen, jonka kanssa voi jutella niin tieteestä, taiteesta kuin politiikastakin.
Tällä ei ole mitään tekemistä koulutustason kanssa. Niitä teidän parjaamia "tempparikanoja" jotka osaavat korkeintaan keskustella julkkiksista löytyy myös akateemisista.
Älykkyysosamäärä ja intuitio ovat paljon tärkeämpiä mielekkään keskustelun kannalta kuin kapea-alainen maisterin tai tohtorin tutkinto.
Niin et ymmärrä akateemisen koulutuksen ideaa. Sen tehtävä on opettaa analyyttisiä taitoja, treenata mieltä ja älyä. Se itse substanssi tulee vasta kakkosena.
Mä vähän veikkaan, että akateemisilla naisilla ja duunarimiehillä on vähemmän sellaisia normaaleja arjen kohtaamistilanteita kuin mitä on akateemisilla naisilla akateemisten miesten kanssa tai duunarimiehillä duunarinaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen naiset luulee itsestään liikoja koulutuksensa takia.
Tilastollisesti nimenomaan naiset pariutuvat useammin vähemmän koulutetun miehen kanssa kuin toisin päin.
Jos ei löydy omaa kultaa, voi katsoa myös peiliin. Ehkä enemmän siihen sielun peiliin. Helpointa on muuttaa omaa asennetta, ja ehkäpä paljon muuta ei sitten tarvitsekaan?
Ja muu olisikin mahdotonta nuorissa ikäluokissa, koska yliopistoissa on tällä hetkellä 72-75% naisenemmistö. Leijonanosa akateemisista naisista pariutuu ja tulee pariutumaan tässä maassa ei-akateemisen miehen kanssa.
Joten jos joku mies katkerana jää naisetta eikä saa edes irtoseksiä, siitä on ihan turha syyttää sitä että naisia kiinnostaisi vain miehen akateemisuus.
Tarkistapa nuo luvut. Suomessa 3 Teknillistä yliopistoa, joissa suurin osa opiskelijoista ja proffista on miehiä. Suurin osa kaikista proffista on muuten miehiä.
haluaisin joskus nähdä että minkä näköinen ja missä työssä oleva akaatemikko nainen ottaa duunarin mielellään? koska en ole ikinä törmännyt tälläiseen tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko edes yrittänyt pyytää akateemista naista ulos ikinä?
Sulla on asenne- ja yleistämisongelma.
Itse en katso alaspäin ketään töissä. Kaikki ammatit on tärkeitä.
T: Akateeminen Kumpulasta