Vesipullo aina mukana? Onko teillä?
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän ne ovat ennen pärjänneet?
Se onkin aikamoinen mysteeri. Kaipa ne ennen kuolivat nestehukkaan.
Muistan viime vuosisadan puolella olivat teiden varret täynnä nestehukkaan kuolleita, kun eivät älynneet kantaa vesipulloa mukanaan.
Ei koskaan.
Vaellukselle ottaisin tietty vettä ainakin litran
Kyllä, aina mukana. Paniikkihäiriön vuoksi. Alan sekoilemaan, jos mieleni yhtäkkiä alkaa vakuuttamaan, että kuolen NYT jos en saa juotavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Ollut teinistä lähtien. En usko eksän (mies) palstailevan :ddddd joten voin kertoa: näimme pitkästä aikaa vuonna x, ja yksi hänen kommenteistaan liittyi vesipullooni ja siihen, että minulla on edelleen sama tapa hörppiä vettä kuin silloin ennen, eli siis teininä.
Onko sulla munuaisvika vai onko tuo ocd?
Kuiva suu ja lisäksi lisää kuivattava lääkitys. Joskus suu on aivan rutikuiva, niin että tuntuu kuin olisi kilo hiekkaa ja kaktus kurkussa. Onko sinulla aívovamma vai onko tuo vain silkkaa tyhmyyttä?
Ollaanpas sitä äkäisiä. Ilmaisit asian niin kuin jatkuva hörppiminen johtuisi sairaudesta ja siitähän se näemmä johtuikin, arvasin vain väärin syyn.
Vain otettu lääkitys auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain helteellä. Ei minulla ole kokoajan jano vaikka imetän puolivuotiasta lastani. Hyvin kestän muutaman tunnin juomatta kun jossain käydään, juon kotona tai ruokapaikassa jos syömässä käydään.
Jatkuvat veden hörppijät ravaavat myös kokoajan vessassa, en itse jaksaisi sitä vessarallia.
Kertokaa jo miksi te luulette, että vesipullo mukana=pakko juoda vettä jatkuvasti. Ei minun ainakaan tarvitse juoda kuin janon tullessa, vaikka minulla olisi sata pulloa vettä mukana.
Nyt valehtelet, et jaksaisi kantaa sataa pulloa mukanasi. Ja miten ne kuljettaisit?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset juovat yleensä aivan liian vähän. Se vanhentaa ihoa, hengitys haisee, sperma maistuu pahalta, naisen alapää saattaa kitkeröityä, suolen toiminta häiriintyä. Päänsärkyjä, palelua, väsymystä. Miljoonia haittoja. Itse juon vettä talviaikaan kolmisen litraa päivässä ja kesällä menee viisikin. Toki olen isokokoinen mies ja liikun paljon.
Työkaverinani on eräs pienikokoinen nainen. Hän on aktiiviliikkuja ja alan sivutoiminen yrittäjäkin. Hän on näitä vettä jatkuvasti juovia. Voi olla kyseessä poikkeus, mutta luulin häntä joksikin viisikymppiseksi, kunnes hän kertoi lukiossa olevista sisaruksistaan.
Ainoastaan helteellä marjametsässä. Ei tulisi mieleenkään ryypiskellä muovipullosta vettä pitkin päivää ja kannella laukussa putelia. Ennen vain juopolla oli pullo messissä. Naurettava muoti-ilmiö, koska somessa on sanottu, että niin on tehtävä.
Seuraavksi somessa sanotaan, että on juostava joka päivä10 km jääpuikko perseessä ja niin taas mennään😂
Viinaa urheilujuomapullossa.