Vesipullo aina mukana? Onko teillä?
Kommentit (149)
Ottaako viisastelijalla koville, kun teitkin itse virheen? Myöntämäänhän sinusta ei ole. -eri2
Miksi ottaisi? Sehän oli tarkoituksellinen koukku saada sinut parkuen paikalle. Ja onnistui täydellisesti, vaikka esitätkin nyt olevasi joku toinen. Sori, eri, sut tunnistaa kyllä :)
Vierailija kirjoitti:
Vain helteellä. Ei minulla ole kokoajan jano vaikka imetän puolivuotiasta lastani. Hyvin kestän muutaman tunnin juomatta kun jossain käydään, juon kotona tai ruokapaikassa jos syömässä käydään.
Jatkuvat veden hörppijät ravaavat myös kokoajan vessassa, en itse jaksaisi sitä vessarallia.
Ei minulla ole kokoajan jano, vaikka minulla on vesipullo mukana aina. Hyvin kestän muutaman tunnin juomatta, mutta onhan se mukava, että vettä on saatavilla, jos tuleekin halu juoda. En viitsi maksaa vesipullosta 2-3€ ja siksi pidän mukana omaa pulloa. Vessassa käyn ihan normaalin määrän. Ei vesipullo ole mikään virtsarakon aktivaattori, joka pakottaa jatkuvasti vessaan.
On kyllä, Näppärää putsata lapsen naama tai pesaista haava ennen laastarin laittoa, kun kastelee nenäliinan vedellä. Ilmeisesti lapsettomia nämä, jotka kuvittelevat, että vesipullon mukana kantaminen tarkoittaa, että on pakko juoda kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Juon silloin kun syönkin.
Eikö ole seurannut aihetta viime aikoina?
Juomista ei suositella syönnin yhteydessä.
Kyll pyrin kuskaan vesiploa kun kurkkua kuivaa saa kostuttaa koska haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mitenkä🤣
Vain kuntosalilla tai pitkillä lenkeillä. Normaaliarjessani en vesipulloa raahaa mukanani, pystyn ihan hakemaan lasiin vettä juotavaksi silloin kun janottaa. Kylmempää ja raikkaampaakin, kuin pullossa seissyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskellä talvea?
Nauroin viime kuussa kun näin kävelijällä litran vesipullon mukana. Oli pakkasta.
Talvella voi olla parikin tuntia juomatta.
Sä et sitten tiedä, että kylmässä ihmisen nesteentarve kohoaa, kuten kuumallakin joten viina huikka viiden minuutin välein on suotavaa.
t, lättäjälkainen EVP majuri
Olen kuin kameli, ainako tisseistä puristaa niin housut kastuu.
t. mode irmeli
Mitenkähän ne ovat ennen pärjänneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mitenkä🤣
Eli viinaa juodaan vain kalasopan kera ja jos sitä ei ole saatavilla niin hernekeittokin luokitellaan kalasopaksi..
Vierailija kirjoitti:
Se onkin aikamoinen mysteeri. Kaipa ne ennen kuolivat nestehukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Silloin 50-60 luvulla oli aina olutpullo mukana kun mentiin salille. Filmikameralla räpsittiin perseestä kuvia ja liimattiin niitä ilmoitustauluille.
Ennen oli ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin 50-60 luvulla oli aina olutpullo mukana kun mentiin salille. Filmikameralla räpsittiin perseestä kuvia ja liimattiin niitä ilmoitustauluille.
Ennen oli ennen.
Meilläkin on anopin valokuva albumi täynnä vanhoja kuvia anopin perseestä.
Kyllä mulla melkein aina on. Johtuen siitä, että opettelen juomaan tasaisemmin pitkin päivää. Ennen tuli vedettyä puoli litraa vettä kerralla neljästi, eikä sekään ole kuulemma hyväksi.
Nyt mulla on 3 dl pullo vettä/vichyä mukana ja hörppään, kun janottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on nykyaika mennyt hulluksi, vesipullot mukana ja kaikkea. Velttoa on porukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Ollut teinistä lähtien. En usko eksän (mies) palstailevan :ddddd joten voin kertoa: näimme pitkästä aikaa vuonna x, ja yksi hänen kommenteistaan liittyi vesipullooni ja siihen, että minulla on edelleen sama tapa hörppiä vettä kuin silloin ennen, eli siis teininä.
Onko sulla munuaisvika vai onko tuo ocd?
Kuiva suu ja lisäksi lisää kuivattava lääkitys. Joskus suu on aivan rutikuiva, niin että tuntuu kuin olisi kilo hiekkaa ja kaktus kurkussa. Onko sinulla aívovamma vai onko tuo vain silkkaa tyhmyyttä?
Ollaanpas sitä äkäisiä. Ilmaisit asian niin kuin jatkuva hörppiminen johtuisi sairaudesta ja siitähän se näemmä johtuikin, arvasin vain väärin syyn.
Juuri näin. Turhaan siitä niille raivoaa, joiden ei tarvitse hörppiä vettä jatkuvasti. Kaikilla ei ole suuta kuivattavan lääkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain helteellä. Ei minulla ole kokoajan jano vaikka imetän puolivuotiasta lastani. Hyvin kestän muutaman tunnin juomatta kun jossain käydään, juon kotona tai ruokapaikassa jos syömässä käydään.
Jatkuvat veden hörppijät ravaavat myös kokoajan vessassa, en itse jaksaisi sitä vessarallia.
Sä oletkin harvinaisen pöljä ihminen monestikin syystä. Tässä muutamia:
1. Imettäjän pitäisi nimenomaan juoda runsaasti, jotta maitoa erittyy kunnolla ja se pysyy ravitsevana
2. Kun sinulla on jano, sinulla on jo nestehukka
3. Vesipullon mukana kantaminen ei tarkoita, että vettä on pakko hörppiä jatkuvasti. Pullon voi pitää myös laukussa ihan varmuudenvuoksi.
4. Vessassa käyminen säännöllisesti on normaalia ja kertoo siitä, että ihmisellä on aineenvaihduta kunnossa.
Miksi vesipulloa pitäisi pitää varmuuden vuoksi mukana? Janon tunne ei tarkoita nestehukkaa. Liika vesi tulee *läpi* eli vessassa pitää rampata useammin. Liika vessassa käyminen ei tarkoita, että aineenvaihdunta on kunnossa.
Nykyään on ihmisiä, joiden pitää säännöllisin väliajoin juoda tai syödä jotakin ilman todellista tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vain kuntosalilla tai pitkillä lenkeillä. Normaaliarjessani en vesipulloa raahaa mukanani, pystyn ihan hakemaan lasiin vettä juotavaksi silloin kun janottaa. Kylmempää ja raikkaampaakin, kuin pullossa seissyt.
Ja Suomessa myös puhtaampaa.