Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vesipullo aina mukana? Onko teillä?

Vierailija
11.02.2025 |

Miten on?

Kommentit (149)

Vierailija
101/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole aihetta mistä ei saatais aaveella kina aikaseksi. Menkääs vaikka töihi. Siellä olis lunta työnneltävänä ja risuja kerättävänä.

Ei kyllä ole yhtäkään risua minun työpaikallani. Eikä lumikaan sinne asti pääse. Kyllä se pysyy ulkona, kun muistaa kopistella kengät kunnolla ennen töihin menoa. Työvuoroni alkaa tänään klo 20, joten vielä en viitsi lähteä sinnepäin. 

Hörppääppä sitten 2-3dl kraanavettä niin että rauhoittaa.

Opettelepa kirjoittamaan ennen kuin näsäviisastelet yhtään enempää. 

Vierailija
102/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole aihetta mistä ei saatais aaveella kina aikaseksi. Menkääs vaikka töihi. Siellä olis lunta työnneltävänä ja risuja kerättävänä.

Ei kyllä ole yhtäkään risua minun työpaikallani. Eikä lumikaan sinne asti pääse. Kyllä se pysyy ulkona, kun muistaa kopistella kengät kunnolla ennen töihin menoa. Työvuoroni alkaa tänään klo 20, joten vielä en viitsi lähteä sinnepäin. 

Ihan hyvää suomea on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskellä talvea? 

Nauroin viime kuussa kun näin kävelijällä litran vesipullon mukana. Oli pakkasta. 

Talvella voi olla parikin tuntia juomatta. 

Sä et sitten tiedä, että kylmässä ihmisen nesteentarve kohoaa, kuten kuumallakin?

Vierailija
104/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvää suomea on.

Ei ole. Ethän sinä osannut edes pä-päätettä kirjoittaa oikein. Puumattakaan, että olisit osannut pilkuttaa. 

Vierailija
105/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesipullo aina mukana, pakkasilla jäätyy jos pitkä lenkki, helteillä hyvä.

Vierailija
106/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole koskaan vesipullo jäätynyt lenkillä. Pidän pulloa vyölaukussa ja teen sen verran kuormittavia lenkkejä, että tulee kunnolla hiki. Kehon lämpö pidää veden sulana. 

Vierailija
107/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on polttanu pilveä niin paljon mukavampi kulkea kylillä vesipullon kans

Vierailija
108/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvää suomea on.

Ei ole. Ethän sinä osannut edes pä

Pari kuiturikasta leipää ja luumua veden kanssa, niin ehdit käydä viimeinkin pas kal la, enen kuin työaika alkaa.

Vierailija
109/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuiturikasta leipää ja luumua veden kanssa, niin ehdit käydä viimeinkin pas kal la, enen kuin työaika alkaa.

Pari vuotta alakoulua vielä, niin opit ehkä kirjoittamaan. Tsemppiä!

Vierailija
110/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka hitaasti sä kävelet lenkillä, kun vesikin ehtii jäätyä :D

Vierailija
111/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän parhaat naurut ja pelkästä veden juonnista ja vesipulloista muun muassa

Vierailija
112/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

päivän parhaat naurut ja pelkästä veden juonnista ja vesipulloista muun muassa

Hulluilla on halvat huvit ja niin edes päin....

Vierailija
113/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kiukkuista porukkaa vesipullon kantajat. Lol.

Harvoin kannan mukana, helteillä tai paikoissa missä ei ole ostettavissa juotavaa ja tulee pidempään oltua. Jano on epämiellyttävä tunne mutta ei siihen heti kuole.

Vierailija
114/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain helteellä. Ei minulla ole kokoajan jano vaikka imetän puolivuotiasta lastani. Hyvin kestän muutaman tunnin juomatta kun jossain käydään, juon kotona tai ruokapaikassa jos syömässä käydään.

Jatkuvat veden hörppijät ravaavat myös kokoajan vessassa, en itse jaksaisi sitä vessarallia.

Vierailija
115/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain helteellä. Ei minulla ole kokoajan jano vaikka imetän puolivuotiasta lastani. Hyvin kestän muutaman tunnin juomatta kun jossain käydään, juon kotona tai ruokapaikassa jos syömässä käydään.

Jatkuvat veden hörppijät ravaavat myös kokoajan vessassa, en itse jaksaisi sitä vessarallia.

Kertokaa jo miksi te luulette, että vesipullo mukana=pakko juoda vettä jatkuvasti. Ei minun ainakaan tarvitse juoda kuin janon tullessa, vaikka minulla olisi sata pulloa vettä mukana. 

Vierailija
116/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvää suomea on.

Ei ole. Ethän sinä osannut edes pä

"Puumattakaan"? Noin siinä käy, kun alkaa olemaan pikkumainen ja viisasteleva m ulkku. -eri

Vierailija
117/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noutokahvi, vesipullo jättikokoinen kännykkä ja käsveska. Kuulokkeet jotka on niin löysällä että kaikki kuulee mitä erroottisia potgastejä kuuntelen.

Vierailija
118/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oletkin harvinaisen pöljä ihminen monestikin syystä. Tässä muutamia:

1. Imettäjän pitäisi nimenomaan juoda runsaasti, jotta maitoa erittyy kunnolla ja se pysyy ravitsevana

2. Kun sinulla on jano, sinulla on jo nestehukka

3. Vesipullon mukana kantaminen ei tarkoita, että vettä on pakko hörppiä jatkuvasti. Pullon voi pitää myös laukussa ihan varmuudenvuoksi.

4. Vessassa käyminen säännöllisesti on normaalia ja kertoo siitä, että ihmisellä on aineenvaihduta kunnossa. 

Vierailija
119/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse juon todella paljon mutta en ravaa vessassa jatkuvasti. Rakkoa voi kouluttaa. Ne jotka eivät juo juuri mitään, heillä on pieni rakko.

Vierailija
120/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvää suomea on.

Tulihan se erikin paikalle nillittämään. Oikein odotin, kuinka kauan menee, että tulet vinkuman asian vierestä. Hyvin tartuit koukkuun jälleen kerran :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän