Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vesipullo aina mukana? Onko teillä?

Vierailija
11.02.2025 |

Miten on?

Kommentit (149)

Vierailija
21/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Ollut teinistä lähtien. En usko eksän (mies) palstailevan :ddddd joten voin kertoa: näimme pitkästä aikaa vuonna x, ja yksi hänen kommenteistaan liittyi vesipullooni ja siihen, että minulla on edelleen sama tapa hörppiä vettä kuin silloin ennen, eli siis teininä.

Onko sulla munuaisvika vai onko tuo ocd? 

Kuiva suu ja lisäksi lisää kuivattava lääkitys. Joskus suu on aivan rutikuiva, niin että tuntuu kuin olisi kilo hiekkaa ja kaktus kurkussa. Onko sinulla aívovamma vai onko tuo vain silkkaa tyhmyyttä?

Ollaanpas sitä äkäisiä. Ilmaisit asian niin kuin jatkuva hörppiminen johtuisi sairaudesta ja siitähän se näemmä johtuikin, arvasin vain väärin syyn. 

Mikä helvetin jatkuva hörppiminen?? Missä kohdassa kirjoitin sanan jatkuva?? Miten minun veden juomiseni kuuluu sinulle?? Ja mistä helvetin sairaudesta vedenjuontini johtuu? 😂 nytkö kuiva suu onkin sairaus, ei luoja.

Vierailija
22/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesät talvet kun liikkuu jalan tai pyörällä joka kelillä, niin pitää olla juomaa ja jotain purtavaakin varalla.

Vettä ei kylläkään ole. Oli kyllä ennen, mutta totesin, että hanavesi ei riitä niiden suolojen menetykseen, mitä minulla tuli. Tuli pahoinvoiva olo lämmenneestä pullovedestä. Vaihdoin sitten vichyyn. Jos en joskus jaksa ottaa mukaani niin isoa laukkua tai reppua, johon juomapullokin mahtuisi, niin sitten otan vähintäänkin käteistä tai pankkikortin mukaani, jos kesken matkanteon iskee jano tms., niin pääsee edes kaupasta sitten ostamaan jotain.

Haaveksin elämästä sellaisessa paikassa, jossa pääsee kulkemaan julkisilla niin, ettei tarvitsisi aina mennä lihasvoimalla, koska sellainen vaatii aina jotain ylimääräistä kannettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesi pahentaa jos on kuiva suu. Toki on hyvä juoda tarpeeksi mutta esim. suun huuhtominem vedellä vain kuivattaa lisää. 

Miksi esim. jääkiekkoilijat tekee usein noin, käyttävät nesteen vain suussaan ja sylkevät pois?

Vierailija
24/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla jokin erityinen syy takertua juuri minun vastaukseeni ja vängätä siitä?? Täällä on muutama muukin vastaus, mutta kaikki muut saavat olla rauhassa. Ainoastaan minun kommenttiini täytyy takertua ja alkaa vääntämään siitä🙄

Vierailija
25/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Minulla on lääkitys joka kuivattaa kokokehoa suusta lähtien. Tämän lisäksi vesi autaa mua boimaan hyvin kun juon sitä tasaisesti pitkin päivää. Oletko ap. Käyttänyt elektrolyyttejä  mukana vedessä?

Vierailija
26/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, koska saatan joutua ottamaan lääkkeen missä tahansa vaiheessa päivää. 

Vierailija
27/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla jokin erityinen syy takertua juuri minun vastaukseeni ja vängätä siitä?? Täällä on muutama muukin vastaus, mutta kaikki muut saavat olla rauhassa. Ainoastaan minun kommenttiini täytyy takertua ja alkaa vääntämään siitä🙄

Tämä kysymys on kaikille, jotka vänkäävät siitä, että ventovieras palstailija kantaa mukanaan vesipulloa ja juo vettä silloin kun kokee sen tarpeelliseksi. Minkä helvetin takia tähän täytyy takertua ja alkaa vääntämään sivukaupalla, samalla kun kaikki muut saavat olla rauhassa?? Minun vedenjuontini on ehkä kenties minun oma asiani 🙄

Vierailija
28/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesät talvet kun liikkuu jalan tai pyörällä joka kelillä, niin pitää olla juomaa ja jotain purtavaakin varalla.

Vettä ei kylläkään ole. Oli kyllä ennen, mutta totesin, että hanavesi ei riitä niiden suolojen menetykseen, mitä minulla tuli. Tuli pahoinvoiva olo lämmenneestä pullovedestä. Vaihdoin sitten vichyyn. Jos en joskus jaksa ottaa mukaani niin isoa laukkua tai reppua, johon juomapullokin mahtuisi, niin sitten otan vähintäänkin käteistä tai pankkikortin mukaani, jos kesken matkanteon iskee jano tms., niin pääsee edes kaupasta sitten ostamaan jotain.

Haaveksin elämästä sellaisessa paikassa, jossa pääsee kulkemaan julkisilla niin, ettei tarvitsisi aina mennä lihasvoimalla, koska sellainen vaatii aina jotain ylimääräistä kannettavaa.

Suosittelen ostamaan elektrolyyttejä jauhetta/tablettia tulee pidemmänpäälle vichyä edullisemmaksi ja toimivat paremmin nesteytyksessä.

Vierailija
29/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesi pahentaa jos on kuiva suu. Toki on hyvä juoda tarpeeksi mutta esim. suun huuhtominem vedellä vain kuivattaa lisää. 

Miksi esim. jääkiekkoilijat tekee usein noin, käyttävät nesteen vain suussaan ja sylkevät pois?

Eivät ainakaan kuivan suun takia. Lähinnä huuhtovat pois hammassuojien aiheuttamat sylkiklimpit.

t. eri

Vierailija
30/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. En ole hysteerikko, jonka elämä menee pois raiteiltaa siitä, että kassissa on vesipullo varmuuden vuoksi. Eihän pullo tarkoita sitä, että on jatkuavasti pakko lipitellä siitä pullosta. 

Vierailija
31/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset juovat yleensä aivan liian vähän. Se vanhentaa ihoa, hengitys haisee, sperma maistuu pahalta, naisen alapää saattaa kitkeröityä, suolen toiminta häiriintyä. Päänsärkyjä, palelua, väsymystä. Miljoonia haittoja. Itse juon vettä talviaikaan kolmisen litraa päivässä ja kesällä menee viisikin. Toki olen isokokoinen mies ja liikun paljon.

Vierailija
32/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ne ei voi lähteä kuselle kesken pelin. Siksi eivät voi juoda paljoa pelin aikana, mutta suun huuhtelu tekee esim. hammassuojien kanssa operoimisesta miellyttävämpää. 

Vierailija
33/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa myös tälläkin palstalla etteivät suomalaiset pidähuolta nestetasapainostansa. Näkee niin monen pärs täs tä että nestevajaus on jatkunut jo vuosia. Käytöksestä kuulee myös saman viestin. Janoon sitten ahdetaan herkkuja, kahvia, alkoholia, ruokaa, limukkaa jne. Ja särkyjä jotka johtuvat nestevajeesta korjataan kipulääkkeillä. Mielialaa taas mieliala lääkkeillä jne. Kun kraanasta saisi ongelmiin ratkaisun... mutta ei. 

Vierailija
34/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaista pelleilyä.

Se ei ole joku amerikkalainen tapa, vaan esim. lämpimissä maissa ei kukaan paikallinen lähde kotoaan ilman juomapulloa. Ja omassakin lasuudenperheessä vanhemmat ottivat aina myös juomapullon mukaan, vaikka lähdettiin autolla jonnekin. Se on viisautta.

Vierailija
35/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on määtty endometrioosiin e-pilleri jonka sivuvaikutus on että poistaa nestettä (Yasmin, Yasminelle, Yaz, Slinda, näissä kaikissa merkeissä on tuo sama sivuvaikutus koska drospirenoni on muokattu vanhasta nesteenpoistolääke spironolaktonista.) Vesipullo on aina mukana, vettä menee sellainen 1/3 enemmän kuin normaalisti. Urheilupäivinä vielä enemmän. Lisäksi haluan nielaista särkylääkkeen missä ja milloin tahansa veden kanssa jos se on pakko ottaa

Vierailija
36/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en tarvitse

Vierailija
37/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kysymys on kaikille, jotka vänkäävät siitä, että ventovieras palstailija kantaa mukanaan vesipulloa ja juo vettä silloin kun kokee sen tarpeelliseksi. Minkä helvetin takia tähän täytyy takertua ja alkaa vääntämään sivukaupalla, samalla kun kaikki muut saavat olla rauhassa?? Minun vedenjuontini on ehkä kenties minun oma asiani 🙄

Sibusta: Miksi sitten kerrot täällä vedenjuonnistasi, jos se kerran on oma asiasi? Omat asiat pidetään omana tietona. Jos asiat tuo keskustelupalstoille, silloin ne ovat vapaata riistaa, joita saa kommentoida.

Vierailija
38/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa myös tälläkin palstalla etteivät suomalaiset pidähuolta nestetasapainostansa. Näkee niin monen pärs täs tä että nestevajaus on jatkunut jo vuosia. Käytöksestä kuulee myös saman viestin. Janoon sitten ahdetaan herkkuja, kahvia, alkoholia, ruokaa, limukkaa jne. Ja särkyjä jotka johtuvat nestevajeesta korjataan kipulääkkeillä. Mielialaa taas mieliala lääkkeillä jne. Kun kraanasta saisi ongelmiin ratkaisun... mutta ei. 

Jep. Sitten kun kertoo kantavansa mukana vesipulloa, se tarkoittaa että siltä hörpitään jatkuvasti, vaikkei olisi sanonut sanaakaan jatkuvasta hörppimisestä. Seuraavaksi takerrutaan siihen, että joku kantaa mukanaan vesipulloa ja juo siitä. Sitä sitten vatvotaan ja jankataan sivukaupalla, tentataan ja kuulustellaan, vängätään jne. Mitä helvettiä? Luulisi ihmisen saavan edes juoda vettä rauhassa, mutta ei, siitäkin saa ventovieraat kimppuunsa. 🙄

Vierailija
39/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska olisi vain turhana painona, koska olen huono juomaan muulloin kuin aamupalalla ja päivällisellä. Aiemmin yritin opetella juomaan pitkin päivää, mutta se johti toistuvasti siihen, että päivälliseen mennessä en ollut juonut kuin pari desiä aamulla ja juominen jäi koko ajan vähälle, kun ei kiinnostanut ravata koko iltaa ja yöllä vessassa. Nyt juon aamupalalla puolisen litraa ja päivällisen yhteydessä toisen puoli litraa.

Vierailija
40/149 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ETTEIVÄT KESKEN PELIN TARVITSIS KÄYDÄ KUSELLA  X=D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä