Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat ajoivat sinut pettämiseen?

Vierailija
11.02.2025 |

En halua moralisoida täällä ketään, haluaisin vaan kuulla teidän tarinan. Olen 46V N ja kahden lapsen äiti. Olen edelleen parisuhteessa, mutta päädyin laivalla 30v miehen kanssa sänkyyn ja ollaan sen jälkeen tapailtu muutamia kertoja. Syy miksi ajauduin tähän on pitkä parisuhde, mikä on johtanut seksittömyyteen ja ehkä myös perus arkeen. Mies ei myöskään ikinä ehdottele seksiä. Itse kyllästyin ehdottelujen jälkeen enää edes vaivautua.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan pelkkä uteliaisuus. Nuorena ukkomiehenä eräs hieman vanhempi, sanokaamme hillbilly- pariskunta halusi rouvalle kokemuksen. Olimme tutustuneet moottoripyöräilyn merkeissä. Ja itsekin naimisissa olevana olin varmaan jotenkin turvallinen kumppani. Rouva halusi kokemuksensa ilman kumia, tiedä sitten miten oli ehkäisy hoidettu. Itse olin valmis kuin Melperi sotaan. Rouva oli jännästi ujo ja estoton samalla kertaa, lihaisa karvainen tussu märkänä ottamaan siittiöt vastaan. Pariskunnalle oli jotenki iso juttu se siemenneste, että sitä oli paljon, tyrkätty perille asti. Eikä minulle tullut edes huono omatunto, syntinen olo sentään.

Vierailija
82/91 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni sammui ja hänen nuori työkaverinsa oli käytettävissä. Lattialla piti paneskella mutta hauskaa oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski vaimo 

Vierailija
84/91 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli vaihdevuosieni takia seksiä inhoava nalkuttava noìta-akka, vaikka olin pyhästi luvannut rakastaa miestäni myötä- ja vastamäissä.

Vierailija
85/91 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suunnittelematon teko se oli, tai on niitä suhteen aikana muutama ollut. Yksinäinen ilta, sattui törmäämään hauskaan, hyvännäköiseen (varattuun) mieheen, joka hänkin yksin reissussa. flirtti johti vastaflirttiin, hymyilevään kutsuun ottaa yhdet drinkit minibaarista. suutelu ja hyväily, mikä tuntui ihanalta....tuntui että molemmat kiihottui, rohkeampi hyväily. riisuminen, suuseksi....ihana, raju pano, yöpyminen yhdessä....

Vierailija
86/91 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihteet....

Vierailija
87/91 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustalla miehellä oli noin 30cm valtava kalu, olin mennyt naimisiin kuukautta aikaisemmin, mutta en vaan pystynyt vastustamaan kiusausta.

N.28v.

Nää on niin huonoja provoja. 

Vierailija
88/91 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei tee riittävästi kotitöitä. Kostan pettämällä.

Provo

Vierailija
89/91 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viimeinkin kakkosta.

Vierailija
90/91 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma halu harrastaa kys tyypin kanssa seksiä on ajanut pettämään. Tosin viimeisissä kahdessa suhteessa se että mies petti luottamukseni itse ensin lopullisesti, ja toisen kanssa oleminen ennen eropäätöksen ilmoittamista miehelle oli vain kirsikka kakun päällä joka teki minulle hyvää henkisesti ja fyysisesti. Nämä exät eivät saaneet pettämisestä tietää koskaan. Nykyisessä pitkässä suhteessa ei ole ollut haluja muihin miehiin kuin fantasioiden tasolla.

Todella vaikea sanoa mitä tekisin jos kohdalle sattuisi oikeanlainen mies, eikä kiinnijäämisestä koskaan olisi pelkoa. Onneksi tällaisia mahiksia tuskin kohdalleni tulee, sillä miehen pitäisi olla paljon nuorempi ja ulkoisestikin vetoava, minkään 50v pallomahapapan kanssa en tekisi koskaan yhtään mitään vaikka olisi millainen mahis siihen.

Vierailija
91/91 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempeästä aloitteellisuudestani huolimatta en voi tietää, onko seuraavan kerran seksiä vartin päästä vai puolen vuoden päästä. Seksi on hyvää, mutta sitä on vain kun vaimo sattuu haluamaan. En voi kieltäytyä, koska se katsotaan olevan minun kosto pihtaamisesta. Mitäpäs tässä sitten puhumaan, odottelemaan ja toivomaan, kun mukavia ihmisiä on maailma täynnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi