Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat ajoivat sinut pettämiseen?

Vierailija
11.02.2025 |

En halua moralisoida täällä ketään, haluaisin vaan kuulla teidän tarinan. Olen 46V N ja kahden lapsen äiti. Olen edelleen parisuhteessa, mutta päädyin laivalla 30v miehen kanssa sänkyyn ja ollaan sen jälkeen tapailtu muutamia kertoja. Syy miksi ajauduin tähän on pitkä parisuhde, mikä on johtanut seksittömyyteen ja ehkä myös perus arkeen. Mies ei myöskään ikinä ehdottele seksiä. Itse kyllästyin ehdottelujen jälkeen enää edes vaivautua.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮

Vierailija
2/91 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mutta toisinpäin. Kun seksin määrän vuodessa voi laskea sormilla, niin kyllä se alkaa kalvaamaan ja lujaa. Sitten kun lapset olivat isompia, niin otin eron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla oli muut asiat mielessä ja seksi loppui. Jaksoin jonkin aikaa ehdotella, mutta eipä sitä torjutuksi tulemista ikuisesti jaksa.

Vierailija
4/91 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, mutta olen mies. Meillä oli seksissä kaksi ongelmaa, tai ehkä pitäisi sanoa mieltymyseroa: laatu ja määrä. Olin jatkuvassa puutteessa monta vuotta, enkä ikinä saanut esim suuseksiä, kunnes sitten mitta täyttyi. 

Ensin tutustuin rouvaan, jonka kanssa tapailtiin muutamia kertoja. Sitten meni vuosi-pari, kunnes tutustuin toiseen rouvaan, johon sitten rakastuin. Suhteemme ei jatkunut, mutta siinä vaiheessa tiesin, että ruoho todella on vihreämpää aidan toisella puolella. Otimme avioeron sitten muutaman viikon kuluttua tämän jälkimmäisen suhteen päätyttyä - ja niin, vaimon aloitteesta, ei minun.

Kävi sitten myös ilmi että vaimolla oli ties kuinka kauan jatkunut suhde, ja uusi mies alkoi pyöriä hänen luonaan välittömästi minun muutettuani pois. 

Vierailija
5/91 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustalla miehellä oli noin 30cm valtava kalu, olin mennyt naimisiin kuukautta aikaisemmin, mutta en vaan pystynyt vastustamaan kiusausta.

N.28v.

Vierailija
6/91 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan. Minä rakastin ja siis rakasn miestäni kiihkeästi edelleen.  Seksiä on paljon ja se on erittäin hyvää molempien mielestä. Kun oltiin oltu n. 2 vuotta, niin mies petti oikein sillai kunnolla, eli harkitusti, eli soitti vanhalle panolleen ja sopis tapaamisen ja meni ja tuli seuraavana päivänä ihan siis päivällä kotiin hymyssä suin.

En oikeastaan pahempaa voi kuvitellakkaan, olin aivan järkyttynyt ja en voinut kuvitella miten noin voinut käydä, sillä mies väitti että rakastaa aivan silmittömästi minua. Olin vaikka mitä mitä mies vaan voi haluta (sitähän ei saanut tässä sanoa). Sitten syntyivät lapset, ja kiima meillä kova edelleen. Mutta valehtelu senkuin jatkui.

Lopulta itse ihastuin yhteen kuuluisaan mieheen, ja hän minuun. petin sitten miestäni, vaikkei hän sitä saanutkaan tietää, ennenkuin itse vuosien päästä kerroin.

Ajattelin, että hän oli ansainnut sen ja sillä hyvä.

Katkera olen edelleen, sillä miestäni yhä vielä rakastan ja himoitsen, ja ilmeisesti hänkin nyt katuu sitä yhtä kertaa (oli ehkä se yksi) mutta luottamus on mennyt ja se ei palaa koskaan. Intohimo meillä yhä on ja seksiä päivittäin, vaikka nuoruus taakse jäänytkin.

Vierailija
7/91 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vähän sama kaava kun aapeella. Lähinnä ollaan kämppiksiä, vaikkakin lapset pyörii jaloissa. Eroa ei viitsisi lasten takia ottaa ja ajatus erosta vasta kun olisivat 18v on musertavaa. Minulla oli hetken nuoremman miehen kanssa fwb suhde ja koin silloin olevani elossa. Seksi tuntui tämän kanssa niin hyvälle. Salasuhde kariutui kun hän muutti toiselle paikkakunnalle. Edelleen kyllä kuvia lähetellään puolin ja toisin.

Vierailija
8/91 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla oli muut asiat mielessä ja seksi loppui. Jaksoin jonkin aikaa ehdotella, mutta eipä sitä torjutuksi tulemista ikuisesti jaksa.

Tämä. Eikä sitä välttämättä sitten joskus kun vaimo innostuu enää itse ole kauhean innostunut asiasta.

Vierailija
9/91 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Eikä sitä välttämättä sitten joskus kun vaimo innostuu enää itse ole kauhean innostunut asiasta.

Vahvasti tämä

kun vuosikausia vaimo panttaa ja tappaa sillä miehen halun häntä kohtaan niin ei se mies enää siihen naiseen syty

Vierailija
10/91 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että itsekäs luonne suurimpana tekijänä.

Vierailija
11/91 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että itsekäs luonne suurimpana tekijänä.

Näin on. Silloin kun parisuhteessa ollaan minä-moodilla, niin ajaudutaan erilleen. Jos toisen halut hipuu tai arkia vie ajan,ei auteta kumppania ja herätetä haluja uudestaan. Pakkeja saatua aletaan murjottamaan ottamalla herne nenään, ettei  varmaan tehdä enää aloitetta. Vaikka juuri sillä hetkellä näytetään puolisolle, ettei enää välitä ja siksi juuri sillä hetkellä tuhotaan parisuhteen tulevaisuus.

Vierailija
12/91 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sama tarina kuin ap. 25v yhdessä, seksiä miehen kanssa ei ole ollut kahteen vuoteen. En saa haleja, pusuja, lohdutusta enkä kauniita sanoja. On musertavaa elää ilman kosketusta. Sitten tapasin nuoren miehen, jonka kanssa meillä oli lyhyt seksisuhde. En edes kadu, se kosketus tuntui niin hyvältä. Lapset vielä aika pieniä niin ero hankalaa, vaikka viikottain mietin olisiko se kuitenkin oikea ratkaisu.

Vierailija
13/91 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin vieläkö saisin miehen baarista tuosta vain

Vierailija
14/91 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyyden, kosketuksen, hellyyden ja tietty seksin puute kotona.

M54

Vierailija
15/91 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono, pihtaava nainen vaihdevuosissaan. Hän petti ensin kaikki sopimuksemme sekä lupauksensa.

Vierailija
16/91 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika sama tarina kuin ap. 25v yhdessä, seksiä miehen kanssa ei ole ollut kahteen vuoteen. En saa haleja, pusuja, lohdutusta enkä kauniita sanoja. On musertavaa elää ilman kosketusta. Sitten tapasin nuoren miehen, jonka kanssa meillä oli lyhyt seksisuhde. En edes kadu, se kosketus tuntui niin hyvältä. Lapset vielä aika pieniä niin ero hankalaa, vaikka viikottain mietin olisiko se kuitenkin oikea ratkaisu.

25v yhdessä ja lapset vielä pieniä? Arvelit sitten että odotetaan ensin toistakymmentä vuotta, tekaistaan vähän lapsia, josko se mies siitä kehittyisi?

Vierailija
17/91 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävisikö nuori mies johonkin vai tapailetteko vielä? Itsekään en kadu sitä mitä tapahtui ja haluisin vaan lisää ja lisää. Ärsyttävä tilanne. AP

Vierailija
18/91 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustalla miehellä oli noin 30cm valtava kalu, olin mennyt naimisiin kuukautta aikaisemmin, mutta en vaan pystynyt vastustamaan kiusausta.

N.28v.

Kiva tarina Seppo.

Vierailija
19/91 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa ja reipas 40v nainen täällä. Pettämiseen johti sattuma joka on nyt jatkunut reilun vuoden. Eli salassa tapaan vierasta kerran tai kaksi kuussa, eli sopivasti että se pysyy omalta mieheltä salassa. Myös mies varattu.

Omassa miehessä ei mitään vikaa, mutta 20v naimisissa ja jännitystä ei ole. Seksiä on ihan sopivasti ja se on hyvää. Eli ei ole järjellä selitettävissä, vaan tunne vie.

Vierailija
20/91 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimisissa ja reipas 40v nainen täällä. Pettämiseen johti sattuma joka on nyt jatkunut reilun vuoden. Eli salassa tapaan vierasta kerran tai kaksi kuussa, eli sopivasti että se pysyy omalta mieheltä salassa. Myös mies varattu.

Omassa miehessä ei mitään vikaa, mutta 20v naimisissa ja jännitystä ei ole. Seksiä on ihan sopivasti ja se on hyvää. Eli ei ole järjellä selitettävissä, vaan tunne vie.

Onko tapailu hankalaa, kun molemmat on varattuja vai löytyykö joku paikka helposti missä saa olla kahdestaan rauhassa? AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän