Mitkä asiat ajoivat sinut pettämiseen?
En halua moralisoida täällä ketään, haluaisin vaan kuulla teidän tarinan. Olen 46V N ja kahden lapsen äiti. Olen edelleen parisuhteessa, mutta päädyin laivalla 30v miehen kanssa sänkyyn ja ollaan sen jälkeen tapailtu muutamia kertoja. Syy miksi ajauduin tähän on pitkä parisuhde, mikä on johtanut seksittömyyteen ja ehkä myös perus arkeen. Mies ei myöskään ikinä ehdottele seksiä. Itse kyllästyin ehdottelujen jälkeen enää edes vaivautua.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa ja reipas 40v nainen täällä. Pettämiseen johti sattuma joka on nyt jatkunut reilun vuoden. Eli salassa tapaan vierasta kerran tai kaksi kuussa, eli sopivasti että se pysyy omalta mieheltä salassa. Myös mies varattu.
Omassa miehessä ei mitään vikaa, mutta 20v naimisissa ja jännitystä ei ole. Seksiä on ihan sopivasti ja se on hyvää. Eli ei ole järjellä selitettävissä, vaan tunne vie.
Kiinnostaa että millainen sattuma johtaa pettämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika sama tarina kuin ap. 25v yhdessä, seksiä miehen kanssa ei ole ollut kahteen vuoteen. En saa haleja, pusuja, lohdutusta enkä kauniita sanoja. On musertavaa elää ilman kosketusta. Sitten tapasin nuoren miehen, jonka kanssa meillä oli lyhyt seksisuhde. En edes kadu, se kosketus tuntui niin hyvältä. Lapset vielä aika pieniä niin ero hankalaa, vaikka viikottain mietin olisiko se kuitenkin oikea ratkaisu.
25v yhdessä ja lapset vielä pieniä? Arvelit sitten että odotetaan ensin toistakymmentä vuotta, tekaistaan vähän lapsia, josko se mies siitä kehittyisi?
Ollaan seurusteltu teini-ikäisistä asti, esikoinen 12v. Meillä meni hyvin siihen asti kun lapset syntyivät. Ruuhkavuodet ilman tukiverkostoa oli ilmeisesti liikaa kun kaikki lämpö ja läheisyys loppui siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika sama tarina kuin ap. 25v yhdessä, seksiä miehen kanssa ei ole ollut kahteen vuoteen. En saa haleja, pusuja, lohdutusta enkä kauniita sanoja. On musertavaa elää ilman kosketusta. Sitten tapasin nuoren miehen, jonka kanssa meillä oli lyhyt seksisuhde. En edes kadu, se kosketus tuntui niin hyvältä. Lapset vielä aika pieniä niin ero hankalaa, vaikka viikottain mietin olisiko se kuitenkin oikea ratkaisu.
Hävisikö nuori mies johonkin vai tapailetteko vielä? Itsekään en kadu sitä mitä tapahtui ja haluisin vaan lisää ja lisää. Ärsyttävä tilanne. AP
Nähtiin vain muutamia kertoja, sitten hän löysi ikäisensä tytön ja meidän tapailut loppuivat siihen. Hän oli minua 14v nuorempi. Vähän vieläkin kaiholla muistelen sitä ihanaa intohimoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävisikö nuori mies johonkin vai tapailetteko vielä? Itsekään en kadu sitä mitä tapahtui ja haluisin vaan lisää ja lisää. Ärsyttävä tilanne. AP
Nähtiin vain muutamia kertoja, sitten hän löysi ikäisensä tytön ja meidän tapailut loppuivat siihen. Hän oli minua 14v nuorempi. Vähän vieläkin kaiholla muistelen sitä ihanaa intohimoa.
Ymmärrän hyvin sinua, toivottavasti löydät vielä jonkun nuoremman ja pääset tuntemaan sen fiiliksen, että joku välittää ja intohimoa sekä seksiä löytyy.
Ei yhtään mikään. Ensinnäkään mikään ei "aja", ja termi "pettäminen" on patriarkaatin ja papiston kehittämää ihmisten syylistämiseen, ylläpitämään ajatusta toisten omistamisesta, kuten karjaa tai peltoa omistetaan.
Hyvin hoidettu kissakin saalistaa, vaikka aina on ruokakuppi täynnä. <3
On vain luonnollista harrastaa seksiä useampien henkilöiden kanssa. Luonnollista, ihanaa ja tyydyttävää: läheskän aina siihen ei tarvita mitään romanttista rakkautta, pelkkä himo ja halu takaavat loistavat kokemukset!
Helppo pano lähti baarista mukaan kun tyttis oli muualla. Vedin viikseen kun nyt kerran tarjolla oli. Onneksi ei tullut tauteja joita olisi joutunut selittelemään.
Kun kokee että vaimo ei halua minua mutta vieras halusi silmittömästi. Kun nainen oli vielä luonteeltaankin miellyttävä ja ulkonäöltään näyttävä, niin tilanne lipsahti.
Tämä "pettämis" -kaakatus on niin surkuhupaisaa, normaalisti kyseessä on pettyminen, suhteeseen/kumppaniinsa pettynyt ihminen järjestää eron, tavalla tai toisella. Esimerkiksi mies vierailee ilokaunottaren tai muun ihanan kaunottaren luona ja järjestää niin että pihtaava vaimo saa tiedon vierailusta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä "pettämis" -kaakatus on niin surkuhupaisaa, normaalisti kyseessä on pettyminen, suhteeseen/kumppaniinsa pettynyt ihminen järjestää eron, tavalla tai toisella. Esimerkiksi mies vierailee ilokaunottaren tai muun ihanan kaunottaren luona ja järjestää niin että pihtaava vaimo saa tiedon vierailusta.
Laitoin tuon uudestaan koska se hävisi jonnekin.
Vuosia kestänyt kämppissuhde miehen kanssa. Mies halusi tosi harvoin seksiä, silloinkin oma nautinto edellä. Eli olematon esileikki, 1-2min panoa ja homma ohi. Mies sai, mä en. Seksi ei sopinut ku. Mä yritin. Ja jos vaadin muutosta tuohon aiempaan niin kikkeli lerpahti. Ei tuntunut kovin haluttavalta. Olin horroksessa. Sitten tuli yksi mies kuka monen viikon lämmittelyn jälkeen sai mut viimein menemään rajan yli. Se into ja kiihko ja halu mua kohtaan oli ihan huikeaa. Oli ihanaa taas herätä elämään ja nauttia seksistä ja oli niin huikeaa miten se halus mua ja sen näytti. Sillä oli pieni mut ei ollu väliä. Tuntu niin Ihanalta kunnuo olosuhteet ja se viel jakso pitkään ja monesti kiihkeästi panna.
Vierailija kirjoitti:
Kun kokee että vaimo ei halua minua mutta vieras halusi silmittömästi. Kun nainen oli vielä luonteeltaankin miellyttävä ja ulkonäöltään näyttävä, niin tilanne lipsahti.
Täällä sama, oma vaimo ei ole koskaan halunnut minua yhtä paljon kuin tämä kenen kanssa petin
Seksinhimo ja vaihtelun halu kun tarpeeksi hyvännäköinen tuttu sinkkunainen näytti vihreää valoa satunnaisseksiin. Oli siis vaimon kaveri ja hänkin tasan tarkkaan tiesi ettei mitään romanssia kehitellä. Kotona seksiä oli riittävästi määrällisesti ja laadullisesti. Omassa psyykessä tuollainen syrjähyppy on kuin runkkausta IRL. Ei siis kumppanin käyttöä, toki vastavuoroista seksiä ja hänenkin nautinto tärkeää. Mutta moraalisesti kuin runkkaus, oma asiani. Ja kyllähän vaimokin sai virkistyneeltä egoboostin saanelta mieheltä kiihkeämpää seksiä. Mihinkään tunnesuhteeseen en seksiä saadakseni lähtisi. Se olisi minulle vasta pettämistä. Mieluummin sitten maksullinen, jos vaihtelun tarve vaatisi. Kyseessä ainut episodi liki nelkytvuotisessa yhdessä olossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että itsekäs luonne suurimpana tekijänä.
Näin on. Silloin kun parisuhteessa ollaan minä-moodilla, niin ajaudutaan erilleen. Jos toisen halut hipuu tai arkia vie ajan,ei auteta kumppania ja herätetä haluja uudestaan. Pakkeja saatua aletaan murjottamaan ottamalla herne nenään, ettei varmaan tehdä enää aloitetta. Vaikka juuri sillä hetkellä näytetään puolisolle, ettei enää välitä ja siksi juuri sillä hetkellä tuhotaan parisuhteen tulevaisuus.
Ja haluton jatkaa ihan tyytyväisenä elämäänsä? Miksi hänellä ei ole velvollisuutta yrittää pitää parisuhdetta yllä?
Kostin aviomiehen ilkeilyt käymällä vieraissa ja pitämällä huolen että kaikki tiesivät asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että itsekäs luonne suurimpana tekijänä.
Näin on. Silloin kun parisuhteessa ollaan minä-moodilla, niin ajaudutaan erilleen. Jos toisen halut hipuu tai arkia vie ajan,ei auteta kumppania ja herätetä haluja uudestaan. Pakkeja saatua aletaan murjottamaan ottamalla herne nenään, ettei varmaan tehdä enää aloitetta. Vaikka juuri sillä hetkellä näytetään puolisolle, ettei enää välitä ja siksi juuri sillä hetkellä tuhotaan parisuhteen tulevaisuus.
Haluton kun menee "minä-minä-moodilla" sellaisen kymmenen vuotta, niin ei siinä enää ole mitään intoa edes yrittää herätellä haluja uudelleen.
Lasten vuoksi pidin kulisseja yllä, mutta en ollut valmis kärsimään koko ikääni. Ja kun lapset olivat isompia, niin otin eron.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään mikään. Ensinnäkään mikään ei "aja", ja termi "pettäminen" on patriarkaatin ja papiston kehittämää ihmisten syylistämiseen, ylläpitämään ajatusta toisten omistamisesta, kuten karjaa tai peltoa omistetaan.
On vain luonnollista harrastaa seksiä useampien henkilöiden kanssa. Luonnollista, ihanaa ja tyydyttävää: läheskän aina siihen ei tarvita mitään romanttista rakkautta, pelkkä himo ja halu takaavat loistavat kokemukset!
Sähän oot eläin!
On jännä miten ihminen yrittää selittää, kuinka ihminen on jotenkin eläinten yläpuolella, älyllisesti ja kyvyiltään, mutta sitten kun ei pysty omaa toimintaansa perustelemaan, niin vedotaan siihen että ihminen on vain eläin muiden joukossa.
Mitään patriarkaati papistoa on turha sotkea pettämiseen mukaan. Pettäminen on kahdenkeskisen lupauksen / sopimuksen rikkominen, ilman toisen suostumusta. Ihan yksinkertainen asia. Jos lupaa jotain, niin pitää lupauksensa. Jos tietää jo valmiiksi, ettei pysty lupaustaan pitämään, ei luoaa mitään.
Jos on tehty lupaus/sopimus jostain asiasta, mutta haluaa myöhemmin muuttaa tai muokata sitä, vaatii se myös toisen osapuolen hyväksynnän. Keskinäinen lupaus ei tarkoita omistamista, vaan luottamusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähän oot eläin!
On jännä miten ihminen yrittää selittää, kuinka ihminen on jotenkin eläinten yläpuolella, älyllisesti ja kyvyiltään, mutta sitten kun ei pysty omaa toimintaansa perustelemaan, niin vedotaan siihen että ihminen on vain eläin muiden joukossa.
Mitään patriarkaati papistoa on turha sotkea pettämiseen mukaan.
Pettäminen on kahdenkeskisen lupauksen / sopimuksen rikkominen, ilman toisen suostumusta. Ihan yksinkertainen asia. Jos lupaa jotain, niin pitää lupauksensa. Jos tietää jo valmiiksi, ettei pysty lupaustaan pitämään, ei luoaa mitään.
Jos on tehty lupaus/sopimus jostain asiasta, mutta haluaa myöhemmin muuttaa tai muokata sitä, vaatii se myös toisen osapuolen hyväksynnän. Keskinäinen lupaus ei tarkoita omistamista, vaan luottamusta.
Se on just näin. Miehet pitää sen minkä lupaa, kaikista miehistä ei ole siihen, eikä kaikista naisista. Helppo sortua seireenien yrityksiin, mutta vaikea pitää päänsä ja lupauksensa. Niissä punnitaan miehet.
Kyllä on surkean heikkoa itsetuntoa kommenteissa, noo mitäpä voisikaan odottaa?
Kyllä jaksaa taas pitää arkea yllä ja tehdä töitä parisuhteen eteen, kun käy vähän virkistymässä mutkattoman, joskus jopa anonyymin seksin parissa! Tosiaan jos ei ole tunteita mukana, verrattavissa ihan masturboimiseen vieraissa piipahdukset, ei edes tulisi mieleen ajatella mitään moraalitonta tai väärää. Jos ei käyttäisi suojausta, voisi kyllä tulla morkkis.
On kyl melkoiset tuplastandardit, kun muka aina pitää olla sitä tunnetta, ei saa mitään irti tunteettomasta seksistä ja sitten kauhea uhriutuminen ja syyllistäminen, kun se kumppani on sellaista muiden kanssa harrastanut. Samat soihdut&talikot-tyypit "ai onks tää pelkkää seksiä" kun kertoo tarpeistaan ja tunteistaan jne jne. xD
Nää jutut kiihotti mua ja aionkin tänään etsiä avioliiton ulkopuolista randomseksiä: kaikenmaailman selitysten ja tekosyiden vuoksi edes pikaseksiä arjen lomassa kun ei ole ollut enää vuosiin tässä suhteessa! ;)
Ja itse tosiaan teen käytännössä kaikki kotityöt+metatyön, tekosyy sekin!
Ihan sama käynyt ei avovaimoa seksi kiinnostanut enään kun ikää tuli...se on niin pirun rankkaa torjutuksi tuleminen ja jatkuva EI !