Mitkä asiat ajoivat sinut pettämiseen?
En halua moralisoida täällä ketään, haluaisin vaan kuulla teidän tarinan. Olen 46V N ja kahden lapsen äiti. Olen edelleen parisuhteessa, mutta päädyin laivalla 30v miehen kanssa sänkyyn ja ollaan sen jälkeen tapailtu muutamia kertoja. Syy miksi ajauduin tähän on pitkä parisuhde, mikä on johtanut seksittömyyteen ja ehkä myös perus arkeen. Mies ei myöskään ikinä ehdottele seksiä. Itse kyllästyin ehdottelujen jälkeen enää edes vaivautua.
Kommentit (91)
Naisen lihominen ollut jokaisella kerralla syynä.
Naisen jokapäiväinen valitus ja seksittömyys.
Vierailija kirjoitti:
Huono, pihtaava nainen vaihdevuosissaan. Hän petti ensin kaikki sopimuksemme sekä lupauksensa.
TÄMÄ!!! ihan samaa paskaa tässä nyt kärvistellään..loppu tulee suhteeseen nyt.en jaksa enään sitä jatkuvaa kieltäytymistä ja sanaa EI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kuukautta sitten olin tuttavaperheen luona yökylässä ja illan mittaan humaltunut rouva alkoi omasta aloitteestaan ottamaan suihin sohvalla istuessani. Nähdäkseni tämä munan imeminen oli se ratkaiseva tekijä. Jos ei olisi ottanut munaa suuhun, niin tuskin mitään muutakaan nussimiseen ja/tai pettämiseen vivahtavaa olisi tapahtunut.
Mitäs rouva sitten kun humala oli ensimmäisestä huulihoidosta helpottanut, katuiko vai halusiko lisää? Tietääkö ukkonsa?
Imuttelun jäljeen ukko katsoi monttu auki vieressä kun rouva halusi, että seuraavaksi sitä naidaan oikein kunnolla. Tuli sitten nusaistua pariinkin kertaan.
Siihen jäänee tällä kertaa, kun näillä on tapana eskaloitua.
Vierailija kirjoitti:
Seksin puute ajaa siihen yksinkertaisesti. Nussikaa ihmiset toisianne niin ei tule eroja.
Pihtaus johtaa 100 prosenttisen varmasti eroon.
TÄMÄ!! ei tuota voi paremmin enään sanoa!!!! tuo just mun ajatus myös...kyllä kun pillun saanti loppu niin eroon tässä nyt päädytään..ei perkele mies kestä pihtaamista ja jatkuvaa EI/kieltäytymistä..
sitä en ymmärrä kun olet naisesi eteen tehnyt kaikkea,sponsoroinut,hommannu autot,osoittanut RAKKAUTTA spontaanisti ja sanonut sen myös useasti +ottanut LÄHELLE ja ollut USKOLLINEN!
JOKA kerta kun seksiä harrastettu niin avokki saanut orgasmin tai useamman tavalla tai toisella (eikä sitä pelkkää vaniliaa) kiihkeä suhde ollut alusta asti..
esi vaihtarit kyllä taitaa olla nyt tullut..
On se kyll melkoista: eritysesti naiset mutta myös kaikenmaailman parisuhdeexpertit ja -terapeutit _aina_ vouhottaa kuinka pitää olla tukemassa, hoivaamassa ja paapomassa ja kotityöt on parasta esilerikkiä, pitää vaan runkata ja olla kärsivällinen....:DDD
Ja paskat, se ei siitä mihinkään ikinä muutu. Mitä kauemmin sietää ja antaa huijata itseään, sitä katkerampi on: eikä kyse ole "pelkästä seksistä" vaan siitä, että sen toisen tunteet ja tarpeet täytyy aina kuitenkin huomioida ja täyttää, ja silti omilla ei mukamas ole mitään väliä.
Kun ihmisten tarinoita kuuntelee, ei kyllä käy koskaan sääliksi ne "petetyt". Näitä sitten on julkisesti lynkkaamassa x:ää ja kerjäämässä sääliä. :(
Juuri oli uutinen, että n. 30% naisista ja 20% miehistä ei halua erota rahan vuoksi...kammottava ajatuskin miksi nämä alkujaan olivatkaan ryhtyneet mihinkään suhteeseen...eipä siis ihme että vieraissa touhutaan.
Nainen lihoi. En pysty seksiin ruman kanssa, hain viehättäviä vieraita. En kadu.
Pihtaus, kylmyys, puolison alkoholismi ja mielenterveysongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Pihtaus, kylmyys, puolison alkoholismi ja mielenterveysongelmat.
Kiteytettynä
Se kun maksullinen näyttää siltä poketähdeltä ja vaimo ei. Ok, tiedän, olin täys kuspää ja omat valinnat vtuttaa vieläkin. Ja se helppous, pari viestiä, rahat kouraan ja kohta on kalus hotin misun huulien välissä.
Ei ajanut mikään. Nolointa on selittely ja tekosyyt. Itselläni lipsahti kun huomattavasti nuorempi puutteessa oleva varattu nainen tilitti aikansa elämäänsä. Lohdutin ja tietenkin panin. Typerä temppu joka vaivasi itseäni niin että tunnustin. Ero tuli ja minkä sille voi. Syy oli minun. Sitä ei selittelyt poista
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ns. vakiosuhde vieraassa kaupungissa. Vieras mies on minua 13 v nuorempi, hänkin varattu. Tätä järjestelyä kestänyt nyt kolmen vuoden ajan. Tapaamme epäsäännöllisesti, yleensä hotellissa, mutta muutaman kerran heidän asunnollakin kun vaimo ollut matkoilla. Kemia toimii, ja teemme asentoja ja muuta mitä emme omien kumppaniemme kanssa tee. Seksi on hyvin tyydyttävää ja intohimoista, vähän tuhmaakin
onko se tuhma sit sen kanssa harrastetaan anuspuolen sekstailuita mitä kotona ei tule tehtyä vai?
Just tollasia löysäperseitä akat on ex muija ihan semi vaikka sai munaa himassa niin ei riittänyt.tuhosi siinä samalla usean ihmisen elämän
Ensimmäinen syy on puolison ylipaino. Epäterve vartalo ei vaan sytytä.
Toinen syy on puolison negatiivisuus. Joka asia on huonosti. Kaikki mitä teen on tehty jollain tapaa väärin.
Kolmas syy on tylsä seksi. Itse haluan monipuolista seksiä ja rakkautta sen kaikissa ilmenemismuodoissa.
Ja itse olen siis hyvin urheilullinen, raitis, kohtelias fiksu mies. Teen kotitöitä, laitan ruokaa ja muistan merkkipäivinä.
Ehkä olen ollut tyypillinen kilttimies, jonka osa on saada nalkutusta ja hapanta naamaa.
No nyt se on muuttunut, kun olen nähnyt, että on muunkinlaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Just tollasia löysäperseitä akat on ex muija ihan semi vaikka sai munaa himassa niin ei riittänyt.tuhosi siinä samalla usean ihmisen elämän
Kyllähän miehet pettää enemmän. Mun elämän tuhosi esim yksi.
Minut pettämiseen johti kokeilunhalu. Menin nuorena naimisiin ensimmäisen miesystäväni kanssa. Saimme lapsen ja mieheni on hyvä isä ja perheenpää. Muutaman vuoden jälkeen naistuttavani kertoivat menneisyydestään ja kuinka he olivat olleet useiden miesten kanssa alkoi minuakin kiinnostaa millaiselta muut tuntuisivat. Erityisesti keskustelun kohteena oli kaveri, joka asui samassa pihapiirissä ja jonka itse olin tuntenut ja ihaillut jo lapsuudessa. Kun sitten tiesin, että hänen vaimonsa lähti lapsensa kanssa sisarelleen kylään, katsoin hetkeni tulleen. Menin aamulla miehen oven taakse ja kun hän tuli avaamaan kysyin hänen vaimoaan. Hän sanoi, että kyllä sinun pitäisi tietää vaimoni olevan kyläilemässä. Totesi, että tulin kyllä sopivaan aikaan kun hänellä on aamuseisokki ja olen häntä katsonut sillä silmällä. Hetkeäkään epäröimättä hän otti minut syleilyyn ja järjesti ainutlaatuisen parituntisen, jossa en päässyt helpolla. Tästä alkoi tapailu ja käyn kiima-aikaan kerran kuukaudessa hänen käsittelyssään. Katson, ettei tämä ole keneltäkään pois, sillä mieheni saa minulta niin usein kuin haluaa.
Parisuhdeseksin loppuminen. Myös rakkaus oli jo kuollut, olimme enää kämppiksiä.
Paneeko naapurisi kiimat susta siis joka kk.käytättekö kortonkia
Emme käytä kortsua, sillä minulla on ehkäisy.
Seksin puute ajaa siihen yksinkertaisesti. Nussikaa ihmiset toisianne niin ei tule eroja.
Pihtaus johtaa 100 prosenttisen varmasti eroon.