Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
20021/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein heikoin finalisti on mielestäni ehdottomasti Armenia. Armenian kansallinen viisufinaali oli melkoinen farssi, ja Parg voitti siksi, että hän oli ainoa, joka lauloi jotakuinkin sävelpuhtaasti. En ole ikinä nähnyt noin heikkotasoista viisufinaalia. Armenia on kuitenkin monta kertaa lähettänyt todella hyviä viisuja, joten kyllä sieltä löytyy taitoa ja osaamista siinä missä isommillakin mailla.

Vierailija
20022/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu ettei KAJ sittenkään voita vaan tulee toiseksi. 

Se on niin erityylinen (tosi rento ja iloinen, esitys ja laulu laadullisesti priimaa) kaikkiin muihin biiseihin verrattuna. Esim kuten finaalissa sitä ennen esiintyvä Tanska, joka on tyypillinen viisu ja niitä on kuultu ennenkin - että kyllä minä edelleen vahvasti uskon KAJn voittoon. Vedonlyönneissäkin kirkkaassa johdossa. 

Katsoin Youtubesta KAJ semi esityksen, tuli kylmikset. Yleisön huutomyrsky kuuluu siinä hyvin. Suosio kestää.

Viime vuonna Kroatialla oli tässä vaiheessa 50 pros voittoennuste oddseissa, ei voittanut. Nyt käy sama, Kaj ei voita, voittaja on joku muu top vitosesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20023/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sairaus tuolla Tanskan laulajalla on? Onko tietoa?

Missä niin on sanottu, että olisi?

Vierailija
20024/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucio Corsi tulee rauhoittamaan Euroopan ku Mother on ensin käynyt villitsemässä. Lukiolla on sama karisma kuin Vikmanilla. Ei tarvitse hänenkään muuta kuin olla.

Vierailija
20025/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanskan edustaja olisi voinut valita ylleen peittävämpää, samoin maltalainen. Se vaan on niin, että pulska ihminen näyttää hassulta noin paljastavissa asuissa.

Espanjalla se vasta puku onkin. Se stailaus saa 30-vuotiaan näyttämään ihan keski-ikäiseltä. 

Vierailija
20026/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kanssa tullut nyt sellainen tunne, että Kaj ei voita vaan Itävalta tulee voittamaan. Olen varma, että Kaj voittaa yleisöpisteet, mutta asiantuntijaraadilta tulee hurjat pisteet itävaltalaiselle.

Kaj tulee saamaan myös asiantuntijaraadeilta täydet pisteet. Epävarmuus tulee vain siitä, onko raatilaiset asiantuntijoita vai vain "asiantuntijoita".

Vierailija
20027/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvotusta. Syy voi löytyä kilpirauhasesta.

Vierailija
20028/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein heikoin finalisti on mielestäni ehdottomasti Armenia. Armenian kansallinen viisufinaali oli melkoinen farssi, ja Parg voitti siksi, että hän oli ainoa, joka lauloi jotakuinkin sävelpuhtaasti. En ole ikinä nähnyt noin heikkotasoista viisufinaalia. Armenia on kuitenkin monta kertaa lähettänyt todella hyviä viisuja, joten kyllä sieltä löytyy taitoa ja osaamista siinä missä isommillakin mailla.

Ei missään tapauksessa huonoin. On finaalisss huonompiakin ja finaalin ulkopuolelle jäi hyviä.

Vierailija
20029/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksa ei viisuihin panosta. Hölmöimpiä  kappaleita.

Mun mielestä yksi parhaita. Uk ei panosta. 

Vierailija
20030/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltan pikkutuhma esitys oli häivytetty hienosti tummaan valaistukseen ja jokseenkin epämääräiseen kuvaamiseen. Kuvaus oli sellaista, että katsoja ei saanut oikein mitään käsitystä siitä, mitä lavalla oikeasti tapahtui. Tanssijoiden asut olivat kisan niukimmat, sen mitä niitä nyt näytettiinkään. Jotenkin esityksestä puuttui punainen lanka.

Vierailija
20031/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanskan edustaja olisi voinut valita ylleen peittävämpää, samoin maltalainen. Se vaan on niin, että pulska ihminen näyttää hassulta noin paljastavissa asuissa.

Espanjalla se vasta puku onkin. Se stailaus saa 30-vuotiaan näyttämään ihan keski-ikäiseltä. 

Eikös Melody ole jo viisikymppinen?

Vierailija
20032/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on niin erityylinen (tosi rento ja iloinen, esitys ja laulu laadullisesti priimaa) kaikkiin muihin biiseihin verrattuna. Esim kuten finaalissa sitä ennen esiintyvä Tanska, joka on tyypillinen viisu ja niitä on kuultu ennenkin - että kyllä minä edelleen vahvasti uskon KAJn voittoon. Vedonlyönneissäkin kirkkaassa johdossa. 

Katsoin Youtubesta KAJ semi esityksen, tuli kylmikset. Yleisön huutomyrsky kuuluu siinä hyvin. Suosio kestää.

Viime vuonna Kroatialla oli tässä vaiheessa 50 pros voittoennuste oddseissa, ei voittanut. Nyt käy sama, Kaj ei voita, voittaja on joku muu top vitosesta. 

Unibetillä Kroatialla viime vuonna 50 % voittoennuste?

Vierailija
20033/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kanssa tullut nyt sellainen tunne, että Kaj ei voita vaan Itävalta tulee voittamaan. Olen varma, että Kaj voittaa yleisöpisteet, mutta asiantuntijaraadilta tulee hurjat pisteet itävaltalaiselle.

Kaj on vasta kolmas, ei voita edes yleisöääniä.

Vierailija
20034/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sanoppa kuule samat sanat muillekin jotka tuomitsee kansanmurhan. Eikös Joost Klein sanonut viime vuonna Israelin viisuedustajalle että hänen läsnäolo on uhka kaikille? Vai olenko nähnyt unta? Miksi haluat muuten väkisin riidellä mun kanssa? Miksi haluat haastaa riitaa?"

1. Eriävät mielipiteet eivät ole riidan haastamista.

2. Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että elämäsi ilo on väkivaltafantasiat. Mutta fiksu aikuinen ihminen pitää väkivaltanfantasiansa ihan omana tietonaan ,eikä tuo niitä julki  eikä toteuta niitä mitenkään koskaan.

3. Saat toki haastaa kanssani riitaa. Mutta minua ei sinun riitaa kiinnosta.

4. Edelleenkin ihan fakta että Suomeen  tarvitaan paljon lisää resursseja mielenterveyspuolelle.

5. Tarvitset sitä tukea ja apua mitä tämä palsta tai minä emme voi tarjota.

Yhtä lailla sinäkin haastat riitaa. Suomessa on sananvapaus ja myös eriävän mielipiteen saa ilmaista. Sinua se tuntuu kovin hiertävän.

Slava Israeli.

Vierailija
20035/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaisella perusteella itsekin ajattelen. Tai siis aloin ajatella ekan semin jälkeen. Saattaa tulla yllätysvoittaja. 

Vierailija
20036/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan nyt mitä mieltä tahansa niin kyllä Israel on voittokahinassa mukana. Viisubiisi, ei mitään yllättävää mutta sekin vetoaa usein.

Saa varmasti parhaimmat pisteet "muu maailma"- teleäänistä.

Vierailija
20037/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsekki harmitti kyllä, samoin Belgia. Raaka peli jos ei mene kerralla nappiin. 

Eilisestä ei jäänyt oikein mitään mieleen. Australia sekava, UK huono, Ranskalla korkkia suussa...

Tanskan Sissal voisi näyttää tosi hyvältä erilaisella stailauksella. Tuo puku ei ollut imarteleva.

Malta keikkui hyvän maun rajoilla. Miksi jumppapallot? Oon käyttänyt sellaista viimeksi synnytyksessä.

Erikan esitys ei ollut niin provosoiva enää. Oli minusta nyt parempi.

Jumppapalloja käytetään myös mm. ikääntyneiden työntekijöiden kuntoutuskursseilla 😊.

Vierailija
20038/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel oli illan paras. Kaiken sen räikeän sekamelskan seasta se erottui selkeydellään ja taitavuudellaan edukseen.

Vierailija
20039/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan siitä uutista. Oli käytetty Baselissa lääkärissäkin, mutta lääkärin mielestä kurkku oli ok. Käskettiin levätä ja säästää ääntä.

Vierailija
20040/26028 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole mitään huutomyrskyä Kajlle, aika monta videota olen katsellut, eikä tule muutenkaan mitkään voittajavibat.

Ketju on lukittu.