Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu ettei KAJ sittenkään voita vaan tulee toiseksi.
Se on niin erityylinen (tosi rento ja iloinen, esitys ja laulu laadullisesti priimaa) kaikkiin muihin biiseihin verrattuna. Esim kuten finaalissa sitä ennen esiintyvä Tanska, joka on tyypillinen viisu ja niitä on kuultu ennenkin - että kyllä minä edelleen vahvasti uskon KAJn voittoon. Vedonlyönneissäkin kirkkaassa johdossa.
Katsoin Youtubesta KAJ semi esityksen, tuli kylmikset. Yleisön huutomyrsky kuuluu siinä hyvin. Suosio kestää.
Viime vuonna Kroatialla oli tässä vaiheessa 50 pros voittoennuste oddseissa, ei voittanut. Nyt käy sama, Kaj ei voita, voittaja on joku muu top vitosesta.
Unibetillä Kroatialla viime vuonna 50 % voittoen
Yhteisennuste tai olla juuri ennen finaalia 54% En muista mitä yksittäisillä oli. Tiesin, että Sveitsi voittaa, kuten nyt, että Itävalta.
Erika siis finaalin ekalla puoliskolla, mutta onko Kaj paikka jo arvottu, sitä en ole kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sanoppa kuule samat sanat muillekin jotka tuomitsee kansanmurhan. Eikös Joost Klein sanonut viime vuonna Israelin viisuedustajalle että hänen läsnäolo on uhka kaikille? Vai olenko nähnyt unta? Miksi haluat muuten väkisin riidellä mun kanssa? Miksi haluat haastaa riitaa?"
1. Eriävät mielipiteet eivät ole riidan haastamista.
2. Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että elämäsi ilo on väkivaltafantasiat. Mutta fiksu aikuinen ihminen pitää väkivaltanfantasiansa ihan omana tietonaan ,eikä tuo niitä julki eikä toteuta niitä mitenkään koskaan.
3. Saat toki haastaa kanssani riitaa. Mutta minua ei sinun riitaa kiinnosta.
4. Edelleenkin ihan fakta että Suomeen tarvitaan paljon lisää resursseja mielenterveyspuolelle.
5. Tarvitset sitä tukea ja apua
Toisten ihmisten diagnosointi ja henkilökohtaisuuksiin meneminen henkilöä tuntematta ei ole sananvapautta se on KIUSAAMISTA.
Erikalle pisteet sentään siitä ettei ihan hulluna sekoillut kameralle. Yritti käyttäytyä kohtuullisen normaalisti. Olin varma että heittää tissit tiskiin tai perheen kiinni kameraan kun tullaan haastatelemaan, mutta malttoi mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä lailla sinäkin haastat riitaa. Suomessa on sananvapaus ja myös eriävän mielipiteen saa ilmaista. Sinua se tuntuu kovin hiertävän.
Slava Israeli.
Katsopa nyt vain ihan peiliin ja sitten katso Googlesta lähin mtpoli tai päivystys ja ota sinne yhteyttä. Hyvää loppuelämää.
Expressenin toimittaja ei ollut kirjoituksessaan olleenkaan varma KAJn voitosta, koska huumoribiisillä ei ole aiemminkaan voitettu. Hän uskoo että jokin vakava biisi voittaa. Lisäksi hän on sitä mieltä että Maltalla tai Suomella ei ole aineksia voittoon fanien suuresta suosiosta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Erikalle pisteet sentään siitä ettei ihan hulluna sekoillut kameralle. Yritti käyttäytyä kohtuullisen normaalisti. Olin varma että heittää tissit tiskiin tai perheen kiinni kameraan kun tullaan haastatelemaan, mutta malttoi mielensä.
Kyllä. Hyvin on Erika edustanut Suomea. Löytyy tilannetajua, kielitaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Erika siis finaalin ekalla puoliskolla, mutta onko Kaj paikka jo arvottu, sitä en ole kuullut?
Eikun tossa linkissä näköjään olikin, tulen jälkijunassa.
Miksi se Liettuan laulaja on aina naama peruslukemilla?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se koko järjestys on jo selvillä. Katso vaikka instasta.
Uskon KAJn voittoon. (Esim. ihmettelen BL viime vuoden 50 % voittoennustetta koska biisihän oli keppoinen ja laulaja huono, raatiääniä ei paljoa tullut.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se koko järjestys on jo selvillä. Katso vaikka instasta.
Kaj 23.
Itävalta
Alankomaat
Suomi
Ruotsi
Ranska
Lopullinen tulos lauantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu ettei KAJ sittenkään voita vaan tulee toiseksi.
Se on niin erityylinen (tosi rento ja iloinen, esitys ja laulu laadullisesti priimaa) kaikkiin muihin biiseihin verrattuna. Esim kuten finaalissa sitä ennen esiintyvä Tanska, joka on tyypillinen viisu ja niitä on kuultu ennenkin - että kyllä minä edelleen vahvasti uskon KAJn voittoon. Vedonlyönneissäkin kirkkaassa johdossa.
Katsoin Youtubesta KAJ semi esityksen, tuli kylmikset. Yleisön huutomyrsky kuuluu siinä hyvin. Suosio kestää.
Viime vuonna Kroatialla oli tässä vaiheessa 50 pros voittoennuste oddseissa, ei voittanut. Nyt käy sama, Kaj ei voita, voittaja on joku muu top vitosesta.
Minä tiedän myös voittajat. Arvasin ettei Käärijä voi voittaa ja että Loreen voiton nappaa (Tunnistan laadun). Samoin vuosia sitten löin vetoa että Serbia/Molitva voittaa ja voittihan se, tienasin 800 e.
Vierailija kirjoitti:
Yön aikana Ruotsi on kasvattanut vedonlyönneissä johtoasemaansa.
Joka ei kerro mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sairaus tuolla Tanskan laulajalla on? Onko tietoa?
Missä niin on sanottu, että olisi?
Olihan siitä uutista. Oli käytetty Baselissa lääkärissäkin, mutta lääkärin mielestä kurkku oli ok. Käskettiin levätä ja säästää ääntä.
Vetänyt jonkun pikadietiin ennen viisuja?
Jes, Erika nyt Bild-verkkolehden etusivulla.
Tanskan laulajalle sopi euroviisulava paremmin ja jotenkin koko esitys sen myötä näytti ja kuulosti hienommalta kuin aiempi esitys.
Tutkimuksen mukaan maltalaiset ovat EU:n lihavin kansa.
KAJ voittoon ja torilla tavataan!!!