Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kai se on uskottava, että kumppania ei vaan löydy...

Vierailija
09.02.2025 |

Tinderissä tuli vähän matcheja ja harvat keskustelut hiipuivat alkuunsa. FB Datingissä lähes kaikki minusta tykänneet ovat ihan erityyppisiä, mitä itse olen. Jos itse tykkään jostain, joko hän ei tykkää takaisin, tai sitten tulee match, mutta mies ei aloita keskustelua eikä vastaa minun keskustelunavaukseeni. Olen hoikka, pitkähiuksinen ja yleisesti ottaen hyvännäköisenä pidetty nainen, ja kerron profiilitekstissä itsestäni. Ilmeisesti jotain sellaista vaan on, että ne miehet eivät kiinnostu, jotka olisivat kiinnostuneet samantyyppisistä asioista. Tuntuu että vain ne kiinnostuvat, joille on ihan sama, kuka se nainen on, ja joita ei kiinnosta naisen persoona kuitenkaan.

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itellä jotenkin aina näissä aloituksissa särähtää korvaan tuo "olen hoikka ja pitkähiuksinen". Se kun ei kerro ihmisestä mitään muuta kuin että on hoikka ja pitkähiuksinen. Mulla on työkaverina hoikka ja pitkähiuksinen nainen ja luonteeltaan veemäinen kiusaaja. Ruokavaliona rööki ja irtokarkit. 

Nämä meriitit (= hoikka, pitkät hiukset) mainitaan siksi, että muuten alkaa sataa ivailua, miten olet ruma læski, jonka pitää laihduttaa 50 kg ja kasvattaa hiukset. 

Deittisivujen hidalgot eivät vastaa, joten eivät voi tietää, millainen ihminen siellä tukan alla on. Sitäpaitsi rumiluskin voi olla, ja usein onkin, katkera kiusaaja. Sinänsä ymmärrettävää. 

Monet miehet sanovat, että naisella pitää olla temperamenttia, kiltti nyhverö ei kiiinnosta vaikka olisi nättikin. Draamakuningattarilla on aina poikkis, jopa useampia.

Draamakuningattarilla on vientiä, kuten on pelimiehilläkin. Näin sanottuna molemmat kuulostavat vastenmielisiltä, mutta tosielämässä ei tuntematon voi tietää, minkälainen persoona siitä toisesta lopulta paljastuu. Eli juuri nämä edellä mainitut koetaan mielenkiintoisina, kiinnostustaan osoittavina, intohimoisina, puoleensa vetävinä jne. Kunnes sitten pidemmän ajan kuluessa tajutaan, ei perkele mihin sitä tuli sekaannuttua.

Vierailija
102/106 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te akat ette jaksa käsittää tosiasioita vaikka niistä teille 3D-kuva väännetään rautalangasta?

Hommatkaa lääkärintodistus sterilisaatiosta/mahoudesta, niin alkaa miestä löytymään. Kukaan järkevä mies ei nykymaailmassa koske 18-40 v. ikäisiin naisiin ilmeisen miinavaaran vuoksi ja suomalaisten naisten ajatusmaailman vuoksi. Ei kiinnostele pilata omaa elämää ja tulevaisuutta noin pyöreästi 99% todennäköisyyteen perustuvan riskin kanssa. Ei vain ole sen arvoista.

Hei olipa hyvä, että kerroit tämän! En olisi ikinä arvannut, että TÄMÄ on syynä - mutta nyt kun mietin, niin en tosiaan tunne yhtäkään alle 40-vuotiasta naista, joka olisi ikinä päässyt edes treffeille. Miehet tosiaan karttavat tuon ikäisiä, ja siksi kaikki miehet iästä riippumatta pörräävät 50-vuotiaiden naisten ympärille. Nuoremmat sitten ihmettelevät, miksi miehet eivät kiinnostu. M

Niin että siittämään pitäisi päästä, mutta ei hedelmällistä naista. Äitejä vailla? Miksi pitää siittää sitten? Tai miksei toisen miehen seura kelpaa? Hedelmättömiä reikiä miehilläkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Threadsissa pariutuu kaikki!

Vierailija
104/106 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaanpa, että kauniina ja hoikkana naisena omat kriteerisi miehelle eivät ole aivan vähäiset.

Taisin mainita jo, että etsin samanhenkistä ihmistä. Tarkoittaa, että toisella olisi samansuuntaisia kiinnostuksenkohteita kuin itselläni (taide ja kulttuuri, luonto, yms) ja samansuuntainen arvomaailma, samantyyppinen elämäntyyli. Kuvissa katson paljon yleisolemusta ja sitä, onko toisella esim. hyväntahtoinen ja leppoisa ilme silmissä. Livekohtaamisessa sitten selviää, kuinka hyvin tulemme juttuun, onko kemiaa, yhteensopivaa huumorintajua, viihdymmekö yhdessä jne.

Miksiköhän tätäkin alapeukutettiin...

Koska tälle naiselle ei riitä samansuuntainen arvomaailma, vaan harrastuksista lähti

Miehet ja naiset ovat erilaisia. Ovat aina olleet, ja erityisesti pariutumisasioissa. Kumppanuuden täytyy perustua muihin asioihin kuin siihen, että toinen on itsen klooni, sillä sitä toisen sukupuolen edustaja ei tule koskaan olemaan

Uskonnot ovat tehneet tässä hyvän kompromissin. Romantiikkaa riittää sen aikaa kun tulee lapsia, sitten keskitytään elämässä muihin asioihin. Miksi te jo lisääntyneet ja eronneet etsitte uusia parittelukumppaneita? Todellako kuvittelette, että parittelu pelastaa loppuelämänne

Vain jumala voi tuoda sen rauhan ja rakkauden, mitä etsitte. Ei toisen sukupuolen edustaja

Vierailija
105/106 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Threadsissa pariutuu kaikki!

Omien havaintojeni perusteella vain todella alatyylinen rahvas. Johan sen voi päätellä jo siitä, että kyseessä ei ole deittisovellus, mutta jotkut siementävät senkin täyteen. Kukaan sivistynyt ei tee niin

Vierailija
106/106 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoe math selittää sen miksi ap ei löydä miestä: