Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kai se on uskottava, että kumppania ei vaan löydy...

Vierailija
09.02.2025 |

Tinderissä tuli vähän matcheja ja harvat keskustelut hiipuivat alkuunsa. FB Datingissä lähes kaikki minusta tykänneet ovat ihan erityyppisiä, mitä itse olen. Jos itse tykkään jostain, joko hän ei tykkää takaisin, tai sitten tulee match, mutta mies ei aloita keskustelua eikä vastaa minun keskustelunavaukseeni. Olen hoikka, pitkähiuksinen ja yleisesti ottaen hyvännäköisenä pidetty nainen, ja kerron profiilitekstissä itsestäni. Ilmeisesti jotain sellaista vaan on, että ne miehet eivät kiinnostu, jotka olisivat kiinnostuneet samantyyppisistä asioista. Tuntuu että vain ne kiinnostuvat, joille on ihan sama, kuka se nainen on, ja joita ei kiinnosta naisen persoona kuitenkaan.

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä yli 40 vuotiaat löytää(jos löytää) toisensa? Baarit ja kuntosalit ei vaihtoehto.

Vierailija
22/106 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vastaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on saatanan laiskoja ja pelkureita. Ei ne osaa eikä jaksa kirjoittaa kuin anonyyminä tänne. Tänne tulee vaikka tuhannen sanan katkeria vuodatuksia.

Sitäpaitsi ne tykkää kaikista naisista ja peruuttelee sitten kun nainen näkee vähän vaivaa ja ottaa yhteyttä ja avaa kontaktin. Silloin ne menee tilttiin eikä kykene tekemään mitään.

Pist roskikseen sellaiset tyypit. Ei niistä ole mihinkään muuhunkaan toimeen.

Tämä on hyvä kiteytys nykymiehistä. Itse en jaksa pistää enää tikkua ristiin miesten suhteen. Sillä tota se on tosiaan joka kerta ollut. Paitsi jos kyseessä on joku hyypiö josta itse en ole yhtään kiinnostunut niin sellaiset kyllä roikkuu ja ehdottelee.. 

Ja hyvä kiteytys nykynaisista, jotka eivät ole enää ollenkaan sellaisia, joiden eteen viitsisi paljoa nähdä vaivaa. Katso peiliin ja mieti, oletko tavoittelemiesi miehien kanssa samalla viivalla.

Vierailija
24/106 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vaan lopetat sen miesten jahtaamisen? 

Niin, onhan sekin vaihtoehto, että tyytyy elämään sinkkuna eikä edes yritä enää mitään. Siinä vaan jää niin paljon potentiaalia elämästä käyttämättä ja kokematta, itselle tärkeitä elämän osa-alueita jää kokonaan pois.

Kohtaan todella harvoin itseäni kiinnostavan miehen, monet mukavat on varattuja. Sitten vaan pitää keskittyä tekemään oma elämä niin mukavaksi kuin mahdollista ilman miestä. Mies tulee elämään jos tulee. 

Jep. Jos sulla ei ole elämässä mitään omaa sisältöä ja odotat vaan miestä tyhjiötäsi täyttämään niin sori mutta et ole kiinnostava. T:nainen joka kohdannut paljon tuon kaltaisia miehiä. Kumppani ei saa olla elämän koko sisältö. Se tukahduttaa toisen ellette molemmat ole yhtä riippuvaisia. 

Vierailija
25/106 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan nykyinen sopivan kumppanin etsiminen on helpompaa kuin ennen. Ne epäsopivat tulee selväksi jo ennen kuin on edes nähty, itselläni oli aivan liian monta suhdetta epäsopivan kanssa, vähemmällä olisi päässyt jos ei olisi tarvinnut koskaan heitä nähdä. Jos se sopiva sitten ihmeen kaupalla sattuukin tulemaan vastaan, niin on ainakin vapaa aloittamaan suhteen, täysin ilman mitään erodraamaa.

Vierailija
26/106 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä yli 40 vuotiaat löytää(jos löytää) toisensa? Baarit ja kuntosalit ei vaihtoehto.

Miksi ne eivät ole vaihtoehto? Miksi rajaat tuollaiset pois? 40-vuotiaat ovat yleensä töissä ja kotona. Vaatii hirvittävästi tuuria, että tuossa iässä löytää vielä sopivan kumppanin. Tosin monet löytävät sen vuoksi, ettei heillä ole mitään kriteerejä. Mitä enemmän sinulla itselläsi on erilaisia "ismejä" ja mitä kovemmat kriteerit kumppanille, sitä vaikeampaa on. Voi olla, ettet löydä koskaan ketään.

Vierailija
27/106 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on saatanan laiskoja ja pelkureita. Ei ne osaa eikä jaksa kirjoittaa kuin anonyyminä tänne. Tänne tulee vaikka tuhannen sanan katkeria vuodatuksia.

Sitäpaitsi ne tykkää kaikista naisista ja peruuttelee sitten kun nainen näkee vähän vaivaa ja ottaa yhteyttä ja avaa kontaktin. Silloin ne menee tilttiin eikä kykene tekemään mitään.

Pist roskikseen sellaiset tyypit. Ei niistä ole mihinkään muuhunkaan toimeen.

Tämä on hyvä kiteytys nykymiehistä. Itse en jaksa pistää enää tikkua ristiin miesten suhteen. Sillä tota se on tosiaan joka kerta ollut. Paitsi jos kyseessä on joku hyypiö josta itse en ole yhtään kiinnostunut niin sellaiset kyllä roikkuu ja ehdottelee.. 

Ja hyvä kiteytys nykynaisista, jotka eivät ole enää ollenkaan sellaisia, joiden eteen viitsisi paljoa nähdä

Olen. Nämä miehet ovat olleet ns ressukkaluusereita joihin olen ollut hormonihuuruissani ihastunut. 

Vierailija
28/106 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen. Nämä miehet ovat olleet ns ressukkaluusereita joihin olen ollut hormonihuuruissani ihastunut. "

Miehet ovat olleet ressukkaluusereita, joita olet vetänyt joukoittain puoleesi. Joten itse olet.....?

Vierailija
29/106 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sua pitää hyvännäköisenä, pääsääntöisesti naiset vai miehet? Naisilla ja miehillä on yleensä vähän erilainen naismaku

Vierailija
30/106 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen. Nämä miehet ovat olleet ns ressukkaluusereita joihin olen ollut hormonihuuruissani ihastunut. "

Miehet ovat olleet ressukkaluusereita, joita olet vetänyt joukoittain puoleesi. Joten itse olet.....?

No en ole mikään tasokas mutta nuo miehet ovat niitä jotka ruikuttaa ja itkee perään. Se tekee heistä luusereita. Ei osata tarttua mahdollisuuksiin ja nössöillään. Sitten ulistaan kun juna meni. 

Vierailija
31/106 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä jotenkin aina näissä aloituksissa särähtää korvaan tuo "olen hoikka ja pitkähiuksinen". Se kun ei kerro ihmisestä mitään muuta kuin että on hoikka ja pitkähiuksinen. Mulla on työkaverina hoikka ja pitkähiuksinen nainen ja luonteeltaan veemäinen kiusaaja. Ruokavaliona rööki ja irtokarkit. 

Ymmärrän. Kirjoitin sen vain sen vuoksi, että jos en olisi kertonut ulkonäöstäni, olisi ketju jo täyttynyt laihdutusneuvoista. En ole itse ollenkaan sitä mieltä, että nuo mainitsemani ulkonäölliset ominaisuudet olisivat synonyymi hyvälle ulkonäölle - mutta palsta on palsta. Ja itse en ole veemäinen kiusaaja, vaan hyvinkin humaani ja empaattinen tyyppi. Mutta tajuan pointtisi, ja oikeassahan sä olet.

Vierailija
32/106 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sua pitää hyvännäköisenä, pääsääntöisesti naiset vai miehet? Naisilla ja miehillä on yleensä vähän erilainen naismaku

Molemmat kai pitävät silleen yleisesti ottaen, vaikka yksilötasollahan mielipiteissä aina on hajontaa.

Vierailija
33/106 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itellä jotenkin aina näissä aloituksissa särähtää korvaan tuo "olen hoikka ja pitkähiuksinen". Se kun ei kerro ihmisestä mitään muuta kuin että on hoikka ja pitkähiuksinen. Mulla on työkaverina hoikka ja pitkähiuksinen nainen ja luonteeltaan veemäinen kiusaaja. Ruokavaliona rööki ja irtokarkit. 

Ymmärrän. Kirjoitin sen vain sen vuoksi, että jos en olisi kertonut ulkonäöstäni, olisi ketju jo täyttynyt laihdutusneuvoista. En ole itse ollenkaan sitä mieltä, että nuo mainitsemani ulkonäölliset ominaisuudet olisivat synonyymi hyvälle ulkonäölle - mutta palsta on palsta. Ja itse en ole veemäinen kiusaaja, vaan hyvinkin humaani ja empaattinen tyyppi. Mutta tajuan pointtisi, ja oikeassahan sä olet.

Se on vähän sama, kuin mies sanoisi "olen pitkä ja hyväkroppainen". Ei se kerro ulkonäöstä vielä mitään, koska ydinkriteereitä hyvälle ulkonäölle on useita. Miehellä ne ovat:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Vierailija
34/106 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä ihan mielenkiinnosta kyselen, miksi keskustelut hiipuivat?

Omalla kohdalla naiset tuntuvat hiivuttavan keskustelut parin viestin jälkeen ja jos et melkein samantien ehdota treffejä ja pääse treffeille niin turha on yrittää jatkaa keskustelua. Vastaukset tulevat monesti päivän parin viiveellä ja itsekkään en enää viitsi vastata samantien. Vastaan toki kaikkiin viesteihin.

Omasta mielestä osaan kirjoittaa ja keskustelut ovat muuta kuin "moi mitä kuluu"-luokkaa.

Vierailija
35/106 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä ei lue sitä tekstiä lainkaan.

Jos harrastat pitsinnypläystä tai postimerkkeilyä, niin aika harvassa varmaan ovat samanhenkiset.

Vierailija
36/106 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole mikään tasokas mutta nuo miehet ovat niitä jotka ruikuttaa ja itkee perään. Se tekee heistä luusereita. Ei osata tarttua mahdollisuuksiin ja nössöillään. Sitten ulistaan kun juna meni. 

Miehiäkin voi pelottaa ja jännittää jos nainen on kaunis tai jos mies on kokematon. Ilkeät akat ei ymmärrä että mieskin on ihminen jolla on tunteet. 

Vierailija
37/106 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle listan tekijälle sanoisin, että se miellyttävä ulkonäkö on tosiaankin vasta se ensimmäinen asia, johon ihmiset kiinnittävät huomiota. Parisuhteeseen tarvitaan muutakin. Se on sitten toinen asia, että joskus vahingossa vaaleat, jopa yli 27 -vuotiaat, kaljut ja lyhyetkin miehet ovat naisille rakkaita. Ehkä se johtuu heidän ns. henkilökohtaisista mitoistaan?

Vierailija
38/106 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolle listan tekijälle sanoisin, että se miellyttävä ulkonäkö on tosiaankin vasta se ensimmäinen asia, johon ihmiset kiinnittävät huomiota. Parisuhteeseen tarvitaan muutakin. Se on sitten toinen asia, että joskus vahingossa vaaleat, jopa yli 27 -vuotiaat, kaljut ja lyhyetkin miehet ovat naisille rakkaita. Ehkä se johtuu heidän ns. henkilökohtaisista mitoistaan?

Kun ulkonäkö on tosiaan se ensimmäinen asia, niin se on myös se tärkein. Ilman sitä ei ole mitään.

Vierailija
39/106 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että kauniina ja hoikkana naisena omat kriteerisi miehelle eivät ole aivan vähäiset.

Vierailija
40/106 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä jutuissa vika on aina miehessä. Ei mukamas koskaan naisessa.