Kai se on uskottava, että kumppania ei vaan löydy...
Tinderissä tuli vähän matcheja ja harvat keskustelut hiipuivat alkuunsa. FB Datingissä lähes kaikki minusta tykänneet ovat ihan erityyppisiä, mitä itse olen. Jos itse tykkään jostain, joko hän ei tykkää takaisin, tai sitten tulee match, mutta mies ei aloita keskustelua eikä vastaa minun keskustelunavaukseeni. Olen hoikka, pitkähiuksinen ja yleisesti ottaen hyvännäköisenä pidetty nainen, ja kerron profiilitekstissä itsestäni. Ilmeisesti jotain sellaista vaan on, että ne miehet eivät kiinnostu, jotka olisivat kiinnostuneet samantyyppisistä asioista. Tuntuu että vain ne kiinnostuvat, joille on ihan sama, kuka se nainen on, ja joita ei kiinnosta naisen persoona kuitenkaan.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomeen tarvittaisiin saman tyylinen sinkku ohjelma kuin Etelä-Koreassa eli I am solo. Siinä sarjassa on 5 miestä ja 5 naista. Eka päivänä ei kerrota ammattia eikä ikää. Lopussa tehdään viimeinen valinta ja kerrotaan oikea nimi sille valitulle. Toisensa valinneista tulee pari. Muutama on siinä mennyt naimisiin ja saanut lapsia.
Öö mikä pointti siinä on, ettei kerrota ikää?
Varmaankin se, että ihmiset pohtivat toisen ihmisen mielenkiintoisuutta muiden kriteerien kautta. Jos ikä on haittatekijä myöhemmin, niin sittenhän suhdetta ei tarvitse viedä eteenpäin tällaisen henkilön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä jutuissa vika on aina miehessä. Ei mukamas koskaan naisessa.
Ostajan ja myyjän laki. Antajan ja saajan ero.
Eli miehen pitäisi aina automaattisesti "ottaa mahdollisuus" vastaan kun kuka tahansa nainen sitä tarjoaa? Just joo...
Tämä on hyvin tavallista, että näin se asia menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomeen tarvittaisiin saman tyylinen sinkku ohjelma kuin Etelä-Koreassa eli I am solo. Siinä sarjassa on 5 miestä ja 5 naista. Eka päivänä ei kerrota ammattia eikä ikää. Lopussa tehdään viimeinen valinta ja kerrotaan oikea nimi sille valitulle. Toisensa valinneista tulee pari. Muutama on siinä mennyt naimisiin ja saanut lapsia.
Ei se ole ensisijaisen tärkeä. Näkee sen olemuksesta tarpeeksi
Vierailija kirjoitti:
Miehet on saatanan laiskoja ja pelkureita. Ei ne osaa eikä jaksa kirjoittaa kuin anonyyminä tänne. Tänne tulee vaikka tuhannen sanan katkeria vuodatuksia.
Sitäpaitsi ne tykkää kaikista naisista ja peruuttelee sitten kun nainen näkee vähän vaivaa ja ottaa yhteyttä ja avaa kontaktin. Silloin ne menee tilttiin eikä kykene tekemään mitään.
Pist roskikseen sellaiset tyypit. Ei niistä ole mihinkään muuhunkaan toimeen.
Alan pikkuhiljaa ymmärtää miksi sulla ei ole miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on saatanan laiskoja ja pelkureita. Ei ne osaa eikä jaksa kirjoittaa kuin anonyyminä tänne. Tänne tulee vaikka tuhannen sanan katkeria vuodatuksia.
Sitäpaitsi ne tykkää kaikista naisista ja peruuttelee sitten kun nainen näkee vähän vaivaa ja ottaa yhteyttä ja avaa kontaktin. Silloin ne menee tilttiin eikä kykene tekemään mitään.
Pist roskikseen sellaiset tyypit. Ei niistä ole mihinkään muuhunkaan toimeen.
Tämä on hyvä kiteytys nykymiehistä. Itse en jaksa pistää enää tikkua ristiin miesten suhteen. Sillä tota se on tosiaan joka kerta ollut. Paitsi jos kyseessä on joku hyypiö josta itse en ole yhtään kiinnostunut niin sellaiset kyllä roikkuu ja ehdottelee..
Niin. Eli sinä olet samanlainen hyypiö niille miehille ketä ei kiinnosta sinun seura. Oletko koskaan ajatellut noin päin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä jutuissa vika on aina miehessä. Ei mukamas koskaan naisessa.
Ostajan ja myyjän laki. Antajan ja saajan ero.
Eli miehen pitäisi aina automaattisesti "ottaa mahdollisuus" vastaan kun kuka tahansa nainen sitä tarjoaa? Just joo...
Täällä on yks jolle kaikki käy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän se pointti juurikin on: Jos et livekohtaamisessa pysty arvioimaan toisen ikää, niin mitä väliä sillä on?
Joku voi olla paljon ikäistään nuorekkaampi kuin toinen taas ikäänsä vanhempi.
Itse olen ns. "nuorekas" 50v ja jos treffipalvelussa laittaisin iän, niin aika monta kohtaamista jäisi tulematta. Livenä ei ole tuollaista ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän se pointti juurikin on: Jos et livekohtaamisessa pysty arvioimaan toisen ikää, niin mitä väliä sillä on?
Itse olen ns. "nuorekas" 50v ja jos treffipalvelussa laittaisin iän, niin aika monta kohtaamista jäisi tulematta. Livenä ei ole tuollaista ongelmaa.
Juu-u. Kyllä nämä omasta mielestään nuorekkaat viiskymppiset tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä iässä ole kysymys vain ulkonäöstä. Ikäero vaikuttaa useimmiten esim. suhdedynamiikkaan, ja kyllä silläkin voi merkitystä olla, jos ollaan ihan erilaisessa elämäntilanteessa. Toki silmämääräisesti ei usein ihan hirveitä huteja tule, mutta olen itse joskus jättänyt väliin miehen, josta kävi ilmi, että hän oli itseäni 9 vuotta nuorempi, vaikka en sitä silmämääräisesti tajunnutkaan. En vaan halua ikäerosuhteita.
Kyllä minäkin löysin, mulla on oppimisvaikeus ja kaikki sanoi minä en löydä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Tuota, minä olen elänyt nyt 14 vuotta yksin. olin 33 kun puoliso lähti. Lapset olen kasvattanut, viimeinen muutti pois elokussa, käy kyllä päivittäin syömässä ja pesettämässä vielä vaatteet... Alussa oli kovakin haku päällä mutta sitten kerran ex-miehen äiti kävi kylässä ja sanoi että Lakkaa etsimästä, siihen voi tuhlata koko elämän. Elä, nauti, oikea tulee kohdalle jos on tullakseen, älä murehdi turhia. Jotenkin noin. Ja kyllä, miehiä on ollut, joku on asunutkin kesän meillä mutta maailma houkutteli sen jatkamaan matkaansa.
Olen kuitenkin tyytyväinen, minulla on hyvä sosiaalinen verkosto, lapset, niiden kumppanit, sukulaiset, työkaverit ai jee, en oikein tiedä tarvitsenko edes ketään tähän vierelleni... No, joskus kyllä, pitäisi olla se olkapää johon purkaa kiukku, paha mieli ja pettymykset, olkapää jolle kertoa iloiset uutiset ja jonka kanssa suunnitella tulevaisuutta. Niin, se on asenteesta kiinni. Toistaiseksi apuja ja tuk
Kunnon miehet tuollaisen lumppaajan välttää. Miehiä on ollut, yleiset naiset eivät ole kunnon miesten mieleen, sinun kohdalla peli on menetetty sillä hetkellä kun aloitit lumppaamisen.
Lainaus AP:n aloitusviestistä:
"Olen hoikka, pitkähiuksinen ja yleisesti ottaen hyvännäköisenä pidetty nainen"
Et ole. Jos olisit oikeasti tuollainen nainen, saisit kyllä matcheja niiden miesten kanssa joille olet antanut tykkäyksiä, ja ne miehet olisivat myös kiinnostuneita viestittelemään kanssasi.
On ilmiselvää, että yliarvioit todella pahasti ulkonäkösi.
Naiset on niitä jotka ei juttele mitään jos tulee osuma. Ei osaa naiset kysellä mitään vaan mies on se joka vie keskustelua mutta naisilta saa epämääräisiä vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Jos olisit oikeasti tuollainen nainen, saisit kyllä matcheja niiden miesten kanssa joille olet antanut tykkäyksiä, ja ne miehet olisivat myös kiinnostuneita viestittelemään kanssasi.
Onko sillä jotain merkitystä? En minä anna tykkäyksiä sillä perusteella, kenen uskot tykkäävän minusta, vaan annan tykkäyksiä niille, jotka kiinnostavat itseäni - ja sitten tovon, että tulee match heidän kanssaan. Käsittääkseni hiusten pituutta tai normaalipainoa on vaikea yliarvioida, koska ne ovat mitattavissa olevia asioita. Ja kyllähän matcheja välillä tuleekin, mutta ne eivät johda mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä jotain merkitystä? En minä anna tykkäyksiä sillä perusteella, kenen uskot tykkäävän minusta, vaan annan tykkäyksiä niille, jotka kiinnostavat itseäni - ja sitten tovon, että tulee match heidän kanssaan. Käsittääkseni hiusten pituutta tai normaalipainoa on vaikea yliarvioida, koska ne ovat mitattavissa olevia asioita. Ja kyllähän matcheja välillä tuleekin, mutta ne eivät johda mihinkään.
sori typo, tarkoitin etten anna tykkäystä niille, kenen USKON tykkäävän itsestäni.
kyllä naisen saa jos on komea ja 195 cm pitkä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointtini oli se, että AP ei ole niin hyvännäköinen kuin luulee olevansa. Jos hän olisi oikeasti kaunis, hänen tuloksensa deittisaiteilla olisivat hyvin erilaisia, kuin mitä ne nyt ovat.
Kommenttini ei mitenkään liittynyt siihen, kenelle AP:n pitäsi antaa tai olla antamatta tykkäyksiä.
Miksi te akat ette jaksa käsittää tosiasioita vaikka niistä teille 3D-kuva väännetään rautalangasta?
Hommatkaa lääkärintodistus sterilisaatiosta/mahoudesta, niin alkaa miestä löytymään. Kukaan järkevä mies ei nykymaailmassa koske 18-40 v. ikäisiin naisiin ilmeisen miinavaaran vuoksi ja suomalaisten naisten ajatusmaailman vuoksi. Ei kiinnostele pilata omaa elämää ja tulevaisuutta noin pyöreästi 99% todennäköisyyteen perustuvan riskin kanssa. Ei vain ole sen arvoista.
Voi siunattu hulluus... Siis ulkomuotoako te katsotte. Minä olen 60v täyttävä vatsakas, en rikas, polvi- ja sydänvaivainen kaljuuntuva mies, ja voi, kyllä on ottajia, viime viikolla tuli ennätys, kun n 45v eronnut nainen pyysi kahveelle. Kävin ja keskusteltiin, halattiin, vähän tyydytettiin patoutuneita tarpeitakin. Sovittiin että menen ensi viikolla korjaamaan yhden jutun.
Siis ulos, kohdatkaa ihmisiä. netistä haetaan vain seksiseuraa, puolison hakijat jäävät siellä ylevine toiveineen B-luokkaan. Kohdatkaa ihmisiä, keskustelkaa, välittäkää. Varsinkin nykyajan raha-raha-raha- maailmassa unohtuu ihminen, millainen ihminen on edessäni. Mitä hän tuntee, mitä hän arvostaa. Olkaa aitoja itsenänne ja kaivakaa toisistakin se ihminen esiin.