Tutkimus: Suurin osa naisista matchaa miehiä jotka eivät ole kiinnostuneita
Ja negatiiviset mieskokemukset kumpuavat lopulta niistä "jämistä" joihin naiset alentavat vastenhakoisesti tai kokeilumielessä kriteerejään.
https://medium.com/learning-data/swiping-right-on-data-analyzing-the-tr…
Samoin n. 4% miehistä sai yli 80% naisten tykkäyksistä, jopa tuhansia kuussa.
Valtaosa miehistä sai sen sijaan vain 0-1 tykkäystä kuussa eikä lainkaan treffejä edes vuosien käytöllä.
Kommentit (425)
Vierailija kirjoitti:
Juuri poistin tinderin kauhugallerian puhelimestani.
Olen itse savuton, alkoton, terveet elämäntavat ja harrastukset omaava, en harrasta pika/irtosuhteita, olen siisti, hyvää hygieniaa harjoittava, luotettava, ystävällinen, rehellinen, keskustelukykyinen, työssä käyvä ja koulutettu.
Se mitä tinderissä oli tarjolla, oli suoraan sanottuna järkyttävää. Pärjään paljon paremmin ilman.
Omanikäisissä vastakkaisen sukupuolen edustajissa +/- 8 vuotta havaitsin mm seuraavaa: kuvissa alkoholi tai/ja rööki, homssuinen/likainen/ruokkoamaton/huonohampainen olemus, illistys/irvistys tai vihainen/masentunut ilme. Biossa vitsit/puolileikilliset heitot seks väkivallasta, jutut pahimmillaan rasistisia ja avoimen seksistisiä, aggressiivisia.
Ehkä joku 1% oli varteenotettavia kumppaneita, ja heillä on varmasti yllin kyllin mistä valita.
Jos en omanlaistani hyvää saa, niin huonoa en huoli. Viihdyn yksin erittäin
Oletko sä mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mistä ikähaarukasta etsit? :)"
32-44 mutta ei kiveen hakattu haarukka eli joustaa kyllä.
Onko sulle tehty vasektomia? :)
Asiaton kysymys
Ei ole. Ratkaiseva seikka siinä, että haluanko edes tavata. En ota enää riskiä siitä, että "ei lapsia"-mies alkaakin kinuta lapsia seurustelun edetessä. T:velanainen
LouLou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse savuton, alkoton, terveet elämäntavat ja harrastukset omaava, en harrasta pika/irtosuhteita, olen siisti, hyvää hygieniaa harjoittava, luotettava, ystävällinen, rehellinen, keskustelukykyinen, työssä käyvä ja koulutettu.
Se mitä tinderissä oli tarjolla, oli suoraan sanottuna järkyttävää. Pärjään paljon paremmin ilman.
Omanikäisissä vastakkaisen sukupuolen edustajissa +/- 8 vuotta havaitsin mm seuraavaa: kuvissa alkoholi tai/ja rööki, homssuinen/likainen/ruokkoamaton/huonohampainen olemus, illistys/irvistys tai vihainen/masentunut ilme. Biossa vitsit/puolileikilliset heitot seks väkivallasta, jutut pahimmillaan rasistisia ja avoimen seksistisiä, aggressiivisia.
Ehkä joku 1% oli varteenotettavia kumppaneita, ja heillä on varmasti yllin kyllin mistä valita.
Jos en omanlaistani hyvää
Eiköhän tuosta ymmärrä, että kyseessä nainen. Harvoin naisilla on röökiä ja alkoa tinderkuvassa, saati biossa seks väkivaltavitsejä.
Samaa mieltä. Kuvailit niin täydellisesti oman kokemukseni tinder-naisista. Livenä voisi löytyä paremmin.
Osuiko?
Naisilla taitaa kuitenkin olla harvemmin väkivaltavitsejä biossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en edelleenkään naisena näe mitään syytä pyyhkäistä oikealle miestä joka ei silmääni miellytä tai jota en voi kuvitella fyysisessä kanssakäymisessä kanssani.
mielestäni tässä ei ole mitään "nirsoa", hulluahan se olisi pakottaa itseään tekemään jotain vapaaehtoista mikä tuntuu vastenmieliseltä. ja irtoseksi tai deittailu on vaihtoehtoista.
sille minä taas en voi mitään, että miehissä on niin vähän hyvältä näyttäviä, hygienisiä ja mukavia yksilöitä naisiin verrattuna. suhdeluku on varmaan jotain 10:1.
Näin miehen näkökulmasta naiset pitävät tuon datan perusteella 96%:ia miehistä vastenmielisinä.
Tämä tarkoittaa. että vain äärimmäisen mies-eliitin kannattaa edes kuvitella olevansa rakastavassa suhteessa naisen kanssa ja tuokin eliitti keskittyy ennemmin mahdollisimman monen panemiseen.
Rakkaus ja parisuhde ovat siis p
"Näin miehen näkökulmasta naiset pitävät tuon datan perusteella 96%:ia miehistä vastenmielisinä."
So what? Mitä sitten? Antaa pitää, miksi siitä pitää itkeä somessa tai missään muuallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä naisten sitten pitäisi tehdä? Miehet vetää herneen nenukkiin jos tykkäyksiä annetaan vain niille joissa nähdään suhdepotentiaalia. Nyt vedetään herne nenukkiin jos annetaan tykkäys niille jotka eivät täytä naisen kaikkia kriteereitä. On se kun miehille ei kelpaa mikään.
Se että 4% miehistä saa 80% naisten huomiosta ei ole mielipide, arvostelu, kommentti vaan tosiasia. Asia nyt vain on niin. En ainakaan minä miehenä "vedä hernettä nenään" koska naiset toimivat näin. Naiset toimivat aivan kuten haluavat ja katsovat parhaaksi toimia.
Näin toimivat naiset aiheuttavat tilanteen missä pieni osa miehistä saa valtavasti huomiota JA tästä muodostuu tilanne että meillä on pieni määrä miehiä joita ei kiinnosta tippaakaan sitoutuminen yhteen naiseen, kun naisia on jatkuvasti suuria määriä tarjolla.
Nuo prosenttiluvut eivät perustu mihinkään tutkimukseen, vaan ovat incelien omasta päästä lähtöisin.
Eiköhän jokaiselle aikuiselle ole selvää, että kauneus/komeus ja varakkuus yleensä tekevät ihmisen halutummaksi.
LouLou kirjoitti:
Mä olen Tinderin kautta tavannut tosi kivoja ja komeita miehiä, joilla on kiva profiili ja siksi ihmettelen, että miten he eivät omien sanojen mukaan saa treffiseuraa helposti. Esim. kerran kävin marraskuussa treffeillä miehen kanssa, joka kertoi, että oli viimeksi kesällä käynyt treffeillä ja vuosi sitten ollut lyhyt tapailusuhde. Hän ei halunnut tavata minua uudelleen toisten treffien jälkeen. Yksi mies kertoi minulle, että olin hänen ekat treffit pitkään aikaan (no mitä se "pitkä aika" sitten tarkoittaakaan) ja että hän oli jo ehtinyt luulla, että hänen profiilinsa ei näy kenellekään. Sitten yhtä miestä tapasin elokuussa ja hän oli liittynyt Tinderiin toukokuussa ja mä olin hänen eka deittinsä. Ja yksi nirsoksi itseään kutsunut Pirkanmaalla asuva mies kertoi elokuussa treffeillä, että mä olin hänen kesän vasta kolmas treffikumppani. Eka treffikumppani oli antanut hänelle pakit ja hän oli antanut toiselle treffikumppanille pakit.
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa katsella miten luonnonvalinta tekee tehtävänsä tinderissä. Se luonnoton pakkopariutuminen vanhaan aikaan sai vain aikaan ison populaation heikkoa ainesta, mitä tänäkin päivänä voi katsella ihan katukuvassa. Miehiä ja naisia. Itse en ole koskaan ollut tiderissä. Arvostan perinteistä tapailua ja deittailua ja onnistuin löytämään naisen, jonka kanssa jaan samat elämänarvot. Olen ihan täysin sitä mieltä, että suurin osa saisi olla lisääntymättä ja antaa luonnon hoitaa asia.
Siitä rauhassa toiseen ihmiseen tutustumisesta vaan on tehty lähes mahdotonta. Mikäli et ole somessa, ei ole olemassa. Mikäli etsit parisuhdetta, suositellaan jotain Tinderiä. Ketään ei saa edes moikata missään, ilman että siitä saa vihaisia katseita tai jopa haukut. Vähintään veetuilua, että "mitäs vilauttelit kulliasi" tms.
Ei ihmistä opi tuntemaan pelkällä vilkaisulla. Silti
Kullin vilauttelu on rikos, joten ei mikään ihme ettei sulla natsaa. Kannattaisiko pitää se kulli housuissa ja lähestyä ihmisiä kunnioittavasti ja seksualisoimatta.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi ymmärtää että Tinder yms. deittiapit on niitä kaikkein viehättävimpiä ja näyttävimpiä varten.
Jos nämä sovellukset on ainoa areena parisuhteen muodostamiseen, ei ole ihme että moni jää vaille.
Tinderissä suurimman painoarvon saa fotogeeninen ulkonäkö. On huomioitavaa, että kaikki viehättävätkään ihmiset eivät ole välttämättä fotogeenisiä, eli näyttävät luonnossa paremmalle kuin kuvissa. Jos tyytyy nopeasti katsomaan että ei ole riittävän hyvännäköinen, jää todella ohuen viehättävyyskäsityksen varaan.
Näkemättä ja kuulematta jää puheääni, puhetyyli, olemus, ryhti, yleinen miehekkyys jne. Nämä ominaisuudet ei todellakaan käy kovin kattavasti ilmi jostain tinder-profiilista.
Eli valtaosan ei kannattaisi elämässään tyytyä siihen mitä äpit tarjoaa, vaan koittaa arkielämässä päästä tilanteisiin, joissa on mahdollisuus tutustua spontaanisti ja livenä eri ihmisii
Vakavasti kysyen onko neuvoja missä lähes 40-vuotias yksinäinen, pienituloinen mies jolla paljon haasteita elämässä (mt-ongelmat, autismi, työkyvyttömyys) tapaisi ihmisiä ja vastakkaista sukupuolta? Arkielämässä kun pääosa arjesta menee yksin mitä nyt käy kävelyllä, kuntosalilla ja kaupassa ja satunnaisissa tapahtumissa jos ja kun on varaa. Ja tapahtumissa aina on yksin ja muut ihmiset omissa porukoissa joihin nyt ei tuosta vaan tungeta mukaan eikä ole sosiaalisesti hyväksyttävää. Ja kun on sosiaalisesti kömpelö ihmisten lukeminen on vaikeata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä naisten sitten pitäisi tehdä? Miehet vetää herneen nenukkiin jos tykkäyksiä annetaan vain niille joissa nähdään suhdepotentiaalia. Nyt vedetään herne nenukkiin jos annetaan tykkäys niille jotka eivät täytä naisen kaikkia kriteereitä. On se kun miehille ei kelpaa mikään.
Se että 4% miehistä saa 80% naisten huomiosta ei ole mielipide, arvostelu, kommentti vaan tosiasia. Asia nyt vain on niin. En ainakaan minä miehenä "vedä hernettä nenään" koska naiset toimivat näin. Naiset toimivat aivan kuten haluavat ja katsovat parhaaksi toimia.
Näin toimivat naiset aiheuttavat tilanteen missä pieni osa miehistä saa valtavasti huomiota JA tästä muodostuu tilanne että meillä on pieni määrä miehiä joita ei kiinnosta tippaakaan sitoutuminen yhteen naiseen, kun naisia on
Tutkimukset kyllä kertovat, että miehet pitivät suurempaa osaa naisista hyvännäköisenä kuin naiset miehistä.
Naiset tosin viestittelivät myös fyysisesti vähemmän viehättäville miehille, miehet jättivät epäviehättävät naiset täysin huomiotta.
Miehet, omasta iästään riippumatta, viestittelivät lähinnä nuorimmille ja kauneimmille, kun taas naiset lähestyivät miehiä tasaisemmin.
Pitkä profiiliteksti lisäsi miehen viehättävyyttä, naisilla toimi parhaiten pelkät kuvat ilman tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi ymmärtää että Tinder yms. deittiapit on niitä kaikkein viehättävimpiä ja näyttävimpiä varten.
Jos nämä sovellukset on ainoa areena parisuhteen muodostamiseen, ei ole ihme että moni jää vaille.
Tinderissä suurimman painoarvon saa fotogeeninen ulkonäkö. On huomioitavaa, että kaikki viehättävätkään ihmiset eivät ole välttämättä fotogeenisiä, eli näyttävät luonnossa paremmalle kuin kuvissa. Jos tyytyy nopeasti katsomaan että ei ole riittävän hyvännäköinen, jää todella ohuen viehättävyyskäsityksen varaan.
Näkemättä ja kuulematta jää puheääni, puhetyyli, olemus, ryhti, yleinen miehekkyys jne. Nämä ominaisuudet ei todellakaan käy kovin kattavasti ilmi jostain tinder-profiilista.
Eli valtaosan ei kannattaisi elämässään tyytyä siihen mitä äpit tarjoaa, vaan koittaa arkielämässä päästä tilanteisiin, joissa on mahdo
Vakavasti kysyen onko neuvoja missä lähes 40-vuotias yksinäinen, pienituloinen mies jolla paljon haasteita elämässä (mt-ongelmat, autismi, työkyvyttömyys) tapaisi ihmisiä ja vastakkaista sukupuolta? Arkielämässä kun pääosa arjesta menee yksin mitä nyt käy kävelyllä, kuntosalilla ja kaupassa ja satunnaisissa tapahtumissa jos ja kun on varaa. Ja tapahtumissa aina on yksin ja muut ihmiset omissa porukoissa joihin nyt ei tuosta vaan tungeta mukaan eikä ole sosiaalisesti hyväksyttävää. Ja kun on sosiaalisesti kömpelö ihmisten lukeminen on vaikeata.
Jos on sosiaalisesti kyvytön niin ei se yhtään helpompaa ole siellä deittiapeissakaan. ihmisille sielläkin täytyy jutella/viestitellä. Viimeistään treffeillä se toinen tajuaa että ei ja juoksee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli valtaosan ei kannattaisi elämässään tyytyä siihen mitä äpit tarjoaa, vaan koittaa arkielämässä päästä tilanteisiin, joissa on mahdo
Mene kuntouttavaan työtoimintaan tai mielenterveysseuran tapaamisiin. Saat ystäviä ja voi se puolisokin löytyä samalla.
LouLou kirjoitti:
Mä olen Tinderin kautta tavannut tosi kivoja ja komeita miehiä, joilla on kiva profiili ja siksi ihmettelen, että miten he eivät omien sanojen mukaan saa treffiseuraa helposti. Esim. kerran kävin marraskuussa treffeillä miehen kanssa, joka kertoi, että oli viimeksi kesällä käynyt treffeillä ja vuosi sitten ollut lyhyt tapailusuhde. Hän ei halunnut tavata minua uudelleen toisten treffien jälkeen. Yksi mies kertoi minulle, että olin hänen ekat treffit pitkään aikaan (no mitä se "pitkä aika" sitten tarkoittaakaan) ja että hän oli jo ehtinyt luulla, että hänen profiilinsa ei näy kenellekään. Sitten yhtä miestä tapasin elokuussa ja hän oli liittynyt Tinderiin toukokuussa ja mä olin hänen eka deittinsä. Ja yksi nirsoksi itseään kutsunut Pirkanmaalla asuva mies kertoi elokuussa treffeillä, että mä olin hänen kesän vasta kolmas treffikumppani. Eka treffikumppani oli antanut hänelle pakit ja hän oli antanut toiselle treffikumppanille pakit.
No jos heillä oli kivat profiilit, ehkä etsivät oikeasti sopivaa kumppania, kuten myös vastapuoli, eli ehkei niin usein osunut kohdalle oikeanlaisia. On myös mahdollista, että Tinderin algoritmi ei suosi heitä jostain syystä, esim. ovat siellä liian passiivisia tai liian usein, swaippaavat liikaa vasemmalle, swaippaavat liian nopeasti vasemmalle, Tinder yrittää saada heitä ottamaan maksullista versiota vähentämällä näkyvyyttä... Tinder voi myös pantata matcheja. Nuo miehet voivat myös itse olla kovin valikoivia. Tai sitten heissä on jotain, mikä miellyttää vain harvaa, vaikkei mikään varsinainen vika olisikaan.
Ja yksi selitys on tietenkin se, että he eivät välttämättä ole ihan totuudenmukaisia. Itse suhtaudun aina vähän varauksella kaikkiin "olit ainoa, jonka kanssa juttelin sovelluksessa", "olet ainoa, jonka kanssa olen käynyt treffeillä" yms.
Toisaalta minusta se, jos treffejä tulee parin, kolmen kuukauden välein, ei tarkoita, että olisi jotenkin vaikea "saada treffiseuraa". Kuinka usein oikein oletetaan, että kiinnostavia ihmisiä pitäisi tulla sovelluksissa vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskuntien epävakaus ja väkivaltaisuus perustuu siihen että suuri osa nuorista miehistä kokee ettei heillä ole mitään hävittävää, joten riskejä kannattaa ottaa.
Kautta historian nuoria miehiä on saatu tekemään järjenvastaisia tekoja (kuten osallistuminen sotaan) sillä että näin he voivat saavuttaa parisuhteen ja elintason, joita he eivät muuten saisi. Nykyisissä länsimaisissa yhteiskunnissa on erilaista jengi-kulttuuria, huumekaupaa ja rikollisuutta, koska näillä nuorilla miehillä ei ole luottoa siihen että tavoiteltua elämää saisi rehellisellä työllä. Mainokset, elokuvat ja ympäröivä yhteiskunta yleisesti ruokkii halua tavoitella enemmän ja parempaa.
Yllä mainittu ei ole naisten vika. Ei ole myöskään naisten velvollisuus olla parisuhteissa heikomman aineksen kanssa, jotta yhteiskunta rauhoittuisi. Yhteiskunta voi yrittää kasvattaa nuoria miehiä paremmiksi, mutta voi myös olla että naisten luonnollinen hypergamia aiheuttaa väistämättä nuorten miesten väkivaltaa ja yhteiskuntien tasolla sotia. Näissä kuolee nuoria miehiä ja yhteiskunnat ovat sitten rauhallisempia. Ehkä olisi yksinkertaisempaa jos miesten määrää voitaisiin vai rajoittaa, esimerkiksi niin että kymmentä tyttöä kohti syntyisi vain muutama poikalapsi? M51
Lopulta liian monella monella olisi sama isä ja syntyisi sisäsiittoisuutta
Vierailija kirjoitti:
Tutkimukset kyllä kertovat, että miehet pitivät suurempaa osaa naisista hyvännäköisenä kuin naiset miehistä.
Naiset tosin viestittelivät myös fyysisesti vähemmän viehättäville miehille, miehet jättivät epäviehättävät naiset täysin huomiotta.
Miehet, omasta iästään riippumatta, viestittelivät lähinnä nuorimmille ja kauneimmille, kun taas naiset lähestyivät miehiä tasaisemmin.
Pitkä profiiliteksti lisäsi miehen viehättävyyttä, naisilla toimi parhaiten pelkät kuvat ilman tekstiä.
Tässä kannattaa kiinnittää huomiota tuohon viimeiseen lauseeseen. Eli niinkin yksinkertaisella toimenpiteellä on oman profiilitekstin laatimisella voi mies parantaa mahdollisuuksiaan siihen, että nainen swaippaa oikealle. Hämmästyttävää, miten moni mies kuitenkin on deittisovelluksessa ilman profiilitekstiä. Ja "kysy lisää" -tyyppisiä epäinformatiivisia "tekstejä" ei lasketa.
Toisaalta naisen ei kannata toimia tuon vikan lauseen mukaisesti, vaan nimenomaan laittaa se teksti, jolloin on mahdollista, että sellainenkin mies kiinnostuu, jota kiinnostaa myös persoona eikä pelkät kuvat. Pelkillä kuvilla Tinderissä pällistely sen sijaan on oiva keino saada paljon epäsopivia matcheja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on vaan hyvä että kriteerit nousevat sukupolvi sukupolvelta.
Ei tarvitse enää tyytyä johonkin perunan näköiseen kaljamahaan joka solvaa naisia ja kulkee nakkikastikkeella ryyditetyissä verkkareissa kolmatta viikkoa.
On vain sääli että muutokseen tarvittiin internet ja deittiäppi-kulttuuri. Entisaikoina on syntynyt vaihtoehtojen puutteessa vaikka miten hirveitä suhteita, kun sukukin on painostanut iän karttuessa pariutumaan "ihan kenen vaan kanssa".
Aivan naulan kantaan ja naisia syytetään "nirsoilusta". Fakta on että suurin osa ihmisistä yliopistoissa on NAISIA. Vankiloissa taas eniten MIEHIÄ. Eli tämä se, että nainen voi nykyään elättää itsensä ja kouluttautua alalle mihin haluaa, tarkoittaa että naisten taso on noussut 1950-luvulta. Miesten näemmä mennyt alamäkeen😂. Kannattaisko hiukan
En tiedä deittiäpeistä mitään mutta olen kyllä elävässä elämässä nähnyt paljon tavismiehiä jotka eivät kovinkaan hyviä miesystäviä/puolisoita ole. Itse en deittaile mutta tunnen muita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että 4% miehistä saa 80% naisten huomiosta ei ole mielipide, arvostelu, kommentti vaan tosiasia. Asia nyt vain on niin. En ainakaan minä miehenä "vedä hernettä nenään" koska naiset toimivat näin. Naiset toimivat aivan kuten haluavat ja katsovat parhaaksi toimia.Näin toimivat naiset aiheuttavat tilanteen missä pieni osa miehistä saa valtavasti huomiota JA tästä muodostuu tilanne että meillä on pieni määrä miehiä joita ei kiinnosta t
Niin. Miehet haluavat nuoren ja timmin instamallin, naiset haluavat oikeasti tutustua siihen toiseen. Oliko tämä nyt uutinen jollekin. Kannattaisko miesten nyt vähän skarpata ja keskittyä siihen henkiseen puoleen, omaansa ja potentiaalisen kumppanin. Mies, jonka mielestä kumppaninsa paras ominaisuus on jokin ruumiinosa, on täysi hapentuhlaaja; ei mitään aivotoimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos en omanlaistani hyvää saa, niin huonoa en huoli. Viihdyn yksin erittäin
Ajattelin itse, että yllä kuvatut miesten profiilit on huvikseen tehty, etteivät miehet ole tosissaan. Nykyään tuollaisia profiileita on suurin osa, joten näköjään miesten mielestä miehen tulisi kelvata millaisena pakettina hyvänsä. Kyllä sillä ihan syynsä on jos mies on kauan tinderissä eikä seuraa löydy, niin voi ihan peiliin katsoa. Kyllä ne helmet miehistä sieltä nopeasti viedään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli valtaosan ei kannattaisi elämässään tyytyä siihen mitä äpit tarjoaa, vaan koittaa ark
Sosiaalisesti kömpelö olen mutta en täysin kyvytön. Ongelma on missä kohtaisi ihmisiä ja missä tilanteessa voi jutella. Osaan kyllä jutella mutta se alkuun pääseminen on vaikeata.
Samaa mieltä. Kuvailit niin täydellisesti oman kokemukseni tinder-naisista. Livenä voisi löytyä paremmin.