Sinä joka murehdit paljon, miten olet helpottanut ahdistusta?
Minä olen hirveä stressaaja olemattomalla paineensietokyvyllä. Pienikin huolenaihe paisuu päässäni kauheaksi katastrofiksi, ja vie yöunet ja ruokahalun. Murehdin mennyttä, tulevaa ja nykyhetkeä, ja olen varma että kaikki joka voi mennä pieleen, myös menee pieleen. Onko joku oppinut tästä tavasta pois tai pystynyt olemaan murehtimatta kaikkea mahdollista?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oxamin 15mg 3-4 tabl/ vuorokausi. Sama annostus ollut vuodesta -96 lähtien. Viikonloppuisin pyrin olemaa tekemättä mitään, jolloin tulen toimeen 0-2tabl/vrk. Näin lääkkeen teho säilyy.
Ohhoh, ei voi muuta sanoa. Olet riippuvainen tuosta lääkkeestä. Kuka lääkäri suostuu kirjoittamaan bentsoa vuosi toisensa jälkeen, tuollaiset määrät ??
Minulla on ollut yksityinen sairausvakuutus koko ikäni ja käyn ainoastaan yksityislääkäreillä. Ei ole riippuvuutta, ainoastaan niin pahat traumaoireet, että mitkään masennuslääkkeet , terapiat tai mindfulnessit eivät niihin auta.
Oxaminin ansiosta olen uskaltanut ajaa ajokor
Isäni on ollut älykkyystestissä. Kaikki ihmiset eivät tule työläisperheestä, vaikka sinä tuleekin. Ikävää, jos luulet että kaikki ovat heikkolahjaisia vain siksi, että itse olet.
Kaikkeen sopeutuu, tavalla tai toisella, turha murehtia etukäteen. Elän päivä kerrallaan, nauttien vielä jokaisesta hetkestä.
Pysähtymällä. Ajattelen että nyt on todellakin nyt, uhkaako minua juuri nyt jokin paha asia. Yleensä ei.
Lääkityksellä. Sairauden nimi on yleistynyt ahdistuneisuushäiriö. Sitä on syytä hoitaa ihan niinkuin mitä tahansa muutakin sairautta.
Vierailija kirjoitti:
Lääkityksellä. Sairauden nimi on yleistynyt ahdistuneisuushäiriö. Sitä on syytä hoitaa ihan niinkuin mitä tahansa muutakin sairautta.
Mikä lääkitys sinulla on käytössä?
Mindfullnessia harrastin hieman taas tänään.
Yleensä myös rukoilen Jumalalta tukea ja apua ja suojelusta. Se toimii minulla siksi, koska uskon Jumalaan. Jos ei usko, niin en tiedä auttaako, mutta tuskin haittaa kokeilla sitäkin.
T. Todella kauhea stressaaja ja ahdistuja
Vierailija kirjoitti:
YYHYYY KOKO AJAN ITKUINEN JA AHISTAVA OLO KUN TRUMP TUHOAA MAAILMAN JA PERSUNATSZIT TAPPAA RAAKUT JA KIRSIKKAPUUTARHAT YYYHYYY😭😫
Tärkeintä maailmassa on, että minä pääsen ajamaan pensa autollani minne haluan. Muu on wokettamista.
t. Persu
Vierailija kirjoitti:
Viikingit-sarjan päätösjakson lopussa Ubbe kysyy viisasta neuvoa vanhalta Flokilta. Floki sanoo: "Ota aina kivi pois kengästäsi, siinä on hyvä neuvo."
Tuosta loistavasta sarjasta on saanut hyviä neuvoja muutenkin. 😀
Lainasin ahdistusta käsittelevän kirjan. Siinä annetaan aika hyvät ohjeet kuinka tuota analysoida ja käsitellä. Oma ahdistukseni juontuu selvästi lapsuuden kokemuksista.
Hankin muuta mietittävää ja pysyn siinä, esim. kun yritän nukahtaa.
En kovin paljon murehdi tulevia ja on tunne, että kyllä löydän paikkani tästä maailmasta tavalla tai toisella. Jos joku ei tykkää minusta, niin ei tykkää. Voin vaihtaa työpaikkaa, jos haluan. Minut on irtisanottu kerran, että se pelko on käyty läpi. Minua ei voi uhkailla. Tuleville mahdollisille kriiseille en voi mitään. Se on mentävä jotenkin eteenpäin. Elämä on suuri seikkailu.
Ikä varman eniten auttanut. En jaksa enää hermoilla kaikkea. Yleensä kaikki jotenkin luttaantuu.
Sama kuin ap:lla. Yritän keskittää fokukseni tähän päivään usein kyllä huonolla menestyksellä.
Tuo mensajuttu paljasti viimeiset rippeet provoilustasi.