Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka murehdit paljon, miten olet helpottanut ahdistusta?

Vierailija
31.01.2025 |

Minä olen hirveä stressaaja olemattomalla paineensietokyvyllä. Pienikin huolenaihe paisuu päässäni kauheaksi katastrofiksi, ja vie yöunet ja ruokahalun. Murehdin mennyttä, tulevaa ja nykyhetkeä, ja olen varma että kaikki joka voi mennä pieleen, myös menee pieleen. Onko joku oppinut tästä tavasta pois tai pystynyt olemaan murehtimatta kaikkea mahdollista?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YYHYYY KOKO AJAN ITKUINEN JA AHISTAVA OLO KUN TRUMP TUHOAA MAAILMAN JA PERSUNATSZIT TAPPAA RAAKUT JA KIRSIKKAPUUTARHAT YYYHYYY😭😫

Nyt ei sitten kalijja auttanu, niin plän bii iikkikii!

Vierailija
62/72 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää sellaista "Hukkaan meni hyvä huoli" -päiväkirjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit ne asiat selväksi ja pois, käyt ne läpi ja kaikki tunteet. Kaikesta ei aina vain pääse pois ennen kuin on aika.

Vierailija
64/72 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietit ne asiat selväksi ja pois, käyt ne läpi ja kaikki tunteet. Kaikesta ei aina vain pääse pois ennen kuin on aika.

NYT ET YMMÄRRÄ SINUN VASTUUTASI

ET KYKENE TULKITSEMAAN IHMISTÄ TILANTEESSA JOKA EI NORM ELÄMÄN TILANNE

Vierailija
65/72 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä asiat?! Millä kapasiteetilla enää? 

Vierailija
66/72 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysähtymällä. Ajattelen että nyt on todellakin nyt, uhkaako minua juuri nyt jokin paha asia. Yleensä ei. 

IHMINEN EI OLE VOINUT ELÄÄ HETKESSÄ VUOSIIN;) KYSEESSÄ ÄLYKÄS IHMINEN JOTEN KÄRSIMYS ON AIKA SUURI 

Vierailija
67/72 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä asiat?! Millä kapasiteetilla enää? 

No ei ainakaan tuolla asenteella. Tiedän mistä puhun, joskus elämä itsessäkin on suoranaista helvettiä eikä mikään lopu ennen kuin loppuu. Täytyy opetella kestämään pahojakin tunteita ja asioita. Nämä lisäksi vahvistavat ja kehittävät!

Vierailija
68/72 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NYT ET YMMÄRRÄ SINUN VASTUUTASI

ET KYKENE TULKITSEMAAN IHMISTÄ TILANTEESSA JOKA EI NORM ELÄMÄN TILANNE

Puhut nyt ihmiselle joka todellakin tietää mitä on kärsimys ja kituminen. Kärsivällisyyttä!

Vierailija
69/72 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin; itsetyydytys luo hetkittäistä hyvää oloa.

Vierailija
70/72 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioiden käsittelyn ja opiskelun lisäksi suosittelen hoitamaan kaikki asiat kuntoon joille voi tehdä jotakin. Älkää koskaan paetko vastuitanne sillä sen minkä taakseen jättää, edestään kyllä tulee löytämään. Ei kannata kasata asioita, niistä tulee vuoria!

Muistakaa myös tunnetyön tärkeys ja suhtautuminen koko elämään kaikilta osin. 

Älynystyrät käyttöön.

Lopuksi, ethän vain vähättele muiden ongelmia, naura vain muille ja ohita tärkeitä asioita? 

Vierailija
71/72 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi irtisanoutuminen ja työttömäksi jättäytyminen. Toki etsin koko ajan muuta työtä. Mutta tuon edellisen vuoksi jouduin elämään itselleni täysin väärässä vuorokausirytmissä, minkä lisäksi työ itsessään oli hyvin kuormittavaa. "Jännästi" kaikki murehtiminen ja ahdistuneisuus ovat nyt työttömänä tipotiessään.

Vierailija
72/72 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla auttoi irtisanoutuminen ja työttömäksi jättäytyminen. Toki etsin koko ajan muuta työtä. Mutta tuon edellisen vuoksi jouduin elämään itselleni täysin väärässä vuorokausirytmissä, minkä lisäksi työ itsessään oli hyvin kuormittavaa. "Jännästi" kaikki murehtiminen ja ahdistuneisuus ovat nyt työttömänä tipotiessään.

Munkin pitäisi tehdä sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi