Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäävätkö miehet enää Marilyn Monroe-tyylisestä kropasta?

Vierailija
31.01.2025 |

Siis siro kroppa, jossa on pehmeä vatsa, kapea vyötärö, kunnon rinnat ja peffa? 

Kommentit (259)

Vierailija
181/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi Marilynin mitat kyllä ei voi pitää paikkaansa. Rinnan ympärys 86 cm, sama kun mulla. Vyötärö jotain 60 cm. Mulla lähemmäks 70 cm. Näytän siltä, että olen hoikka ja rinnat on isot. Siis näytän kurvikkaammalta ku Marilyn vaikka noiden mittojen perusteella se ei mitenkään voi olla mahdollista. Varmaan on hänen mitat otettu isot topatut rintsikat päällä 🤔 

Ja huom! Marilyn on upea nainen oli mitat mitä tahansa. Vaan jotenkin epäloogiset noi mitat mitä netissä oli. 

Ihmisillä nyt on geneettisistä syistä erilainen vartalo. 50- luvulla myös vielä yleisesti käytettiin pehmeitä korsetteja. Kun on tutkittu naisten vartalon mallia eri aikakausina liittyen vaatteiden koon muutoksiin, niin nykynaisen vartalo on hyvin erilainen, kuin 50-luvulla. Eikä syynä ole paino.

https://www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/womens-bod…

Syynä on yksinkertaisesti ihan VALTAVA muutos hyötyliikunnan määrässä ja ruokailutottumuksissa. Vielä 50-luvullakin lähes kaikissa ammateissa täytyi liikkua yhtä paljon, kuin kehonrakentaja liikkuu punttisalilla nykyään! Lisäksi kotona tehtiin oikeaa ruokaa ja se nautittiin säännöllisesti satunnaisen mässytyksen sijaan.

Jatkosodan aikana miehillä yleisin asetakin koko oli 46!  

Vierailija
182/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä👋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä👋

Mitä tossa kuvassa on? Runkkaatko sä?

Vierailija
184/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai luonne on tärkein, mutta nyt puhutaan tämän palstan miesten mieltymyksistä. 

Ei niinkään mun kropasta, noloudesta tai lopulta edes Marilynistä. 

Voimme todeta, että minä olen läski, tyhmä ja omahyväinen, niin päästään sen asian yli. :) 

Mutta jos jollain muulla on Marilyn-kroppa, niin tykkäävätkö miehet? 

Ap

No muuten on , eli rinnat, vyötärö ja peppu samaa mallia ja kokoa, mut taidan olla vähän pitempi. Sina on miehet tykänny, paljon, blondi en ole, joten en tiedä tykkäiskö vielä enemmän jos olisin.

Vierailija
185/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi Marilynin mitat kyllä ei voi pitää paikkaansa. Rinnan ympärys 86 cm, sama kun mulla. Vyötärö jotain 60 cm. Mulla lähemmäks 70 cm. Näytän siltä, että olen hoikka ja rinnat on isot. Siis näytän kurvikkaammalta ku Marilyn vaikka noiden mittojen perusteella se ei mitenkään voi olla mahdollista. Varmaan on hänen mitat otettu isot topatut rintsikat päällä 🤔 

Ja huom! Marilyn on upea nainen oli mitat mitä tahansa. Vaan jotenkin epäloogiset noi mitat mitä netissä oli. 

Ihmisillä nyt on geneettisistä syistä erilainen vartalo. 50- luvulla myös vielä yleisesti käytettiin pehmeitä korsetteja. Kun on tutkittu naisten vartalon mallia eri aikakausina liittyen vaatteiden koon muutoksiin, niin nykynaisen vartalo on hyvin erilainen, kuin 50-luvulla. Eikä syynä ole paino.

https://www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/womens-bod…

Jos katsot Marilynin luonnollisia kuvia ilman korsettia niin aika normaali hoikka naisvartalo hänellä. Kyllä, ennen oltiin hoikempia ja vyötäröt oli kapeita, mutta 86 cm rinnanympärys on D-kupin tissit. Eli Marilynila oli D-kuppi ja 60 cm vyötärö.

Tekisi mieli lataa tänne oma kuva D-kupin tisseillä ja 70 cm vyötäröllä, ni näkisit että noi Marilynin mitat ei voi pitää paikkansa. En ole tollanen pötkylä kun linkin kuvassa, vaan enemmänki tuo 50-luvun kroppa. 

Vierailija
186/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just vähän aikaa sitten ip-lehdessä joku äijän näköisen bodariakan mies sanoi ymmärtävänsä, että miehet kuolaavat hänen vaimonsa perään. Huh huh, kyllä on ihmisillä hormonit sekaisin, eikä pelkästään bodareilla.

Vierailija
187/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.independent.co.uk/lif

Jos katsot Marilynin luonnollisia kuvia ilman korsettia niin aika normaali hoikka naisvartalo hänellä. Kyllä, ennen oltiin hoikempia ja vyötäröt oli kapeita, mutta 86 cm rinnanympärys on D-kupin tissit. Eli Marilynila oli D-kuppi ja 60 cm vyötärö.

Tekisi mieli lataa tänne oma kuva D-kupin tisseillä ja 70 cm vyötäröllä, ni näkisit että noi Marilynin mitat ei voi pitää paikkansa. En ole tollanen pötkylä kun linkin kuvassa, vaan enemmänki tuo 50-luvun kroppa. 

Ensinnäkin, D ei ole mikään iso koko vaan keskikokoa.

Toiseksi, mistä sä sen kuppikoon laskit? Ei siihen riitä rinnanympärys ja vyötärönympärys. Naisena sun pitäisi tietää.

Vierailija
188/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oman kokemukseni mukaan miehet tykkää kaikista eniten siroista ja laihoista naisista. Mitä laihempi nainen ja "suorempi" vartalonmuoto, sen parempi. Itselläni on tiimalasivartalo, olen normaalipainoinen, mutta vartalon muoto on jotenkin koominen ja typerä, kun vyötärö on yli 30cm kapeampi kuin lantio. En ole mitenkään sopusuhtainen. Varsinkin tuo leveä lantio on tuntunut olevan miehille aina se turn off. Ja sille kun en voi edes laihduttamalla mitään: rasvakerrosta voi toki lähteä, mutta ei ne lantion luut siitä kavennu. Tosin nyt 3-kymppisenä olen jo tottunut siihen, että tulen aina olemaan liian iso ja "leveä" miehille. Olen myös huomannut, että kurvikkaampi nainen mielletään vähän sellaiseksi "hupakoksi", kenen kanssa voi pitää hauskaa. Ne laihat otetaan sitten enemmän tosissaan. 

Vierailija
189/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Kim Kardashianin muodot on just muodissa.

Valitettavasti sairaalloinen laihuus trendaa taas.

Vierailija
190/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oman kokemukseni mukaan miehet tykkää kaikista eniten siroista ja laihoista naisista. Mitä laihempi nainen ja "suorempi" vartalonmuoto, sen parempi. Itselläni on tiimalasivartalo, olen normaalipainoinen, mutta vartalon muoto on jotenkin koominen ja typerä, kun vyötärö on yli 30cm kapeampi kuin lantio. En ole mitenkään sopusuhtainen. Varsinkin tuo leveä lantio on tuntunut olevan miehille aina se turn off. Ja sille kun en voi edes laihduttamalla mitään: rasvakerrosta voi toki lähteä, mutta ei ne lantion luut siitä kavennu. Tosin nyt 3-kymppisenä olen jo tottunut siihen, että tulen aina olemaan liian iso ja "leveä" miehille. Olen myös huomannut, että kurvikkaampi nainen mielletään vähän sellaiseksi "hupakoksi", kenen kanssa voi pitää hauskaa. Ne laihat otetaan sitten enemmän tosissaan. 

Niin, onko kyse siitä, että pariksi halutaan standardi-nainen, jota ei muut miehet eivät himoitse ja ala iskeä?

Hoikkia suoria naisia on paljon, näitä luonnollisesti kurvikkaita on vähemmän. 

Vierailija
191/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä Marilynilla on läskiä? Kannattaa ottaa suurennuslasi käteen ja katsoa vähän tarkemmin.

Rinnoissa, alleissa, mahassa, pyllyssä, reisissä... 

Jos lantionympärys oli 86cm, niin eihän siihen kauheasti läskia mahdu? Eikö se ole kokoa xxs?

Vierailija
192/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä nyt on geneettisistä syistä erilainen vartalo. 50- luvulla myös vielä yleisesti käytettiin pehmeitä korsetteja. Kun on tutkittu naisten vartalon mallia eri aikakausina liittyen vaatteiden koon muutoksiin, niin nykynaisen vartalo on hyvin erilainen, kuin 50-luvulla. Eikä syynä ol

Jäi laittamatta, että googletin Marilynin kuppikoon ja se oli D. Sama kun mulla. Meillä on myös sama rinnanympärys 86 cm. D-kuppi ei ole iso normikokoisella naisella, mutta sirolla naisella ne on isot rinnat. 

Ottaako noin paljon päähän ku jollain on isot tissit hoikassa kropassa. 

Vierailija
193/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurvikas, hieman jopa enemmän kuin mikä kurvikkaaksi mielletään, on todella viehättävä nainen. 

Vierailija
194/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, aloitus olikin, että tykkäävätkö miehet tämän TYYLISISTÄ kropan muodoista. 

Jossain kohtaa puhuin 50-luvun mallista, jota olen. Olen ollut yhdessä pin up -näytöksessä ja siellä puvustaja ihaili mun "vanhan ajan" kroppaa, kun vaatteet istuivat täydellisesti hänen mielestään. Sain paljon kehuja ja ihastuin omaan ulkonäkööni vähän eri tavalla.

Täällä on vaan niin ikävää porukka taas liikkeellä, naiset on vaan niin julmia aina toisilleen.

Ap

Mietitkö nyt vähän liikaakin ulkonäköäsi?

Vierailija
195/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, että jo kouluajoilta ne tissikkäät, ns. seksikkäät oli kiinnostavia (siis pojat pitivät heistä, härnäsivät, yrittivät päästä lähelle jne.) ja sitten oli näitä hoikkia, nättejä tyttöjä, joista tuli tyttökavereita, mutta silti ne tissikkäät kiinnosti edelleen. 

Yleensä tissikkäät päätyivät yhteen niiden pahojen poikien kanssa, eli jonkun lintsarin, mopoilijan, tulevan teini-isän kanssa. 

Eli kyse on seksikkyydestä ja seksikkyys on miehille aina tärkeää, vaikka haluavat sen hoikankin. 

Jos muistelette kouluaikaanne, niin aina siellä oli se babe, joka sai hormoonit hyrräämään.

Vierailija
196/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-kupin rinnat ei todellakaan ole mitkään jättihinkit pienellä ja sirolla naisella, kaikki jotka on ostaneet joskus rintaliivejä tietää tämän. Mitä ihmettä nyt taas :D

Vierailija
197/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marilyn oli todella hoikka ja pieni, mitat tyyliin 80-50-80. Edes hulluna laihduttanut Kim ei mahtunut sen mekkoon ja Kim on laiha. Tiimalasi oli toki ja korosti vyötäröä vaatteissaan. Mikään muodokas ja kehopositiivinen ei ollut, kovalla dietillä koko ajan ja lääkkeissä. 

Vierailija
198/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin Pamela. Pamela oli aikoinaan todella upea, mutta päätyi pelkkien rokkarien kanssa yhteen. 

Tai Britney Spears, hänkin olisi saanut jonkun älykkään ja komean miehen, lähti muiden matkaan.

Kim Kardashian, valikoimaa olisi ollut, mutta Kanye. 

Marilyn hääräili salaa jopa pressan kanssa, miksi eivät eronneet ja menneet yhdessä naimisiin. 

Koska jotkut naiset vaan on "liian seksikkäitä" ja arvaamattomia sen takia... 

Vierailija
199/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marilyn oli todella hoikka ja pieni, mitat tyyliin 80-50-80. Edes hulluna laihduttanut Kim ei mahtunut sen mekkoon ja Kim on laiha. Tiimalasi oli toki ja korosti vyötäröä vaatteissaan. Mikään muodokas ja kehopositiivinen ei ollut, kovalla dietillä koko ajan ja lääkkeissä. 

Vaatteiden mukaan Marilyn oli 50-luvun alussa 84-58-84. Eli tosi pieni. 60-luvulla pari senttiä isompi. Ja painoi 51 kiloa. Pituus 165. 

Vierailija
200/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jollain on ilmeisen vääristynyt kuva omasta kropastaan. Kuvissa ihmiset näyttää erilaiselta, kuin livenä. Jos sinut laitettaisiin nuoren Marilynin viereen seisomaan, niin kyllä eron huomaisi. Joillain vaan on hoikempi vyötärö.

Vanhan ajan filmitähdet olivat yleensä poikkeuksellisia ulkonäöltään ja siksi valikoituivat sinne valkokankaalle.

Kaksi täysin samanpainoista ja pituista ihmistä voivat näyttää aivan erilaisilta, koska geenit, ruokavalio ja liikuntatottumukset. En kyllä tajua mitä ihmeellistä tässä on?