Tykkäävätkö miehet enää Marilyn Monroe-tyylisestä kropasta?
Siis siro kroppa, jossa on pehmeä vatsa, kapea vyötärö, kunnon rinnat ja peffa?
Kommentit (259)
Vierailija kirjoitti:
Hoikkahan Marilynkin oli ja piti itsensä kunnossa jumppaamalla, joogaamalla, juoksemalla ja treenaamalla kevyillä painoilla. Et työtä tuonkin vartalon eteen on tehty. + Tietenkin kauneusleikkaukset mm. nenää kavennettu.
Ja kylkiluuta poistettu, väitettiin jossain
Marilyni ei ole koskaan ollut mitenkään erikoinen ilmestys, lähinnä meikkipossu pötkö. Mutta ensimmäisiä tyrkkyjä se varmasti oli, kun nousi suosioon. Tuohon aikaan piti joku roti olla asioissa, joten ei toki voinut olle yhtä tyrkky kuin turhat julkkikset nykyään. SIksi se varmaan eli myös vähän pidempään kuin tyypillinen narkkari/alkkis 60-luvun lopulla ja 70-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos olet mies (jos täällä paikalla sellaisia on), pitäiskö jos naisellasi olisi Marilynin kaltainen kroppa vai enemmän nykymuodikas salikroppa, jossa on vähemmän rasvaa, yleensä vahvat käsivarret, isot pakarat ja pienet rinnat?
Ap
Kumpiakin taitaa olla aika vähän oikeasti ja monelle miehelle kelpaisi yhtä hyvin kumpikin. Marilynkin nosti painoja, ei toki samalla tavalla kuin nyt on trendikästä, muttei hänkään huonossa kunnossa ollut.
Hei ap! Täällä nainen, jolla on varmaan aika lailla samanmuotoinen kroppa ku sulla. Eli ongelmia vaateostoksilla: jos ostan vaikkapa mekkoa, niin kun mekko istuu vyötäröltä, niin rinnat ei mahdu mukaan ollenkaan. Usein olen tuskistellut vaatekaupoilla, eikö enää tehdä lainkaan vaatteita naisille, joilla on kapea vyötärö, isot rinnat ja lantiotakin löytyy. Ja kannustan sua sisareni, ole ylpeä naisellisesta vartalostasi, miehet todellakin tykkää.
Marilyn teki voimaharjoittelua ja söi todella vähän.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut joo, jotkut ei, ihan niinkuin silloinkin. Naisia on monenlaisia, mutta myös miehisiä makuja on monenlaisia, ja juuri siksi onkin, että olisi variaatiota siinä, millaiset miehet ja naiset kohtaa, koska muuten geenipooli menisi aika laihaksi ja kuolisimme, kun mitään evoluutiota ei tapahdu.
Juuri niin. Olihan silloin, kuten nytkin, myös paljon miehiä, joita viehätti enemmän Audrey Hepburn, jolla oli hoikan nuoren pojan vartalo. Itseäni moinen puistattaa, mutta onneksi jollekin muulle kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä pistän kapealantioiset H ja Y kropat poikaperseellä suoraan vasuriin. En ikinä lähesty livenä tämän vartalomallin naista vaikka olisi miten kaunis kasvoista. Kurvit oikeissa paikoissa, erottuva vyötärö ja leveälantio toimii 🥰
Taidat viettää aika paljon aikaa keskenäs sen vasurisi kanssa ylipäätään.
Varmasti, suomalaisista naisista meinaan varmaan 80%:lla on H tai Y vartalotyyppi. Niistä lopuistakin 10% on sitten O:ta eli isovatsaista lihavaa, kommentoijalle jää aika vähän valinnanvaraa jos vain tiimalasikroppia jahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä pistän kapealantioiset H ja Y kropat poikaperseellä suoraan vasuriin. En ikinä lähesty livenä tämän vartalomallin naista vaikka olisi miten kaunis kasvoista. Kurvit oikeissa paikoissa, erottuva vyötärö ja leveälantio toimii 🥰
Miksi sinua harmittaa noin paljon jonkun tuntemattoman ihmisen naismaku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos olet mies (jos täällä paikalla sellaisia on), pitäiskö jos naisellasi olisi Marilynin kaltainen kroppa vai enemmän nykymuodikas salikroppa, jossa on vähemmän rasvaa, yleensä vahvat käsivarret, isot pakarat ja pienet rinnat?
Ap
Marilyn aivan ehdottomasti, salikissat ei sytytä.
M35
Säälittävää esittää miekkosta naisten palstalla X""DDDD ja tuo sana sAlIkIsSa, voi v*tun nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti, suomalaisista naisista meinaan varmaan 80%:lla on H tai Y vartalotyyppi. Niistä lopuistakin 10% on sitten O:ta eli isovatsaista lihavaa, kommentoijalle jää aika vähän valinnanvaraa jos vain tiimalasikroppia jahtaa.
H on globaalistikin tavallisin, toki jossain Latinalaisessa Amerikassa on varmaan enemmän päärynöitä ja tiimalasejakin.
Vierailija kirjoitti:
Seittentoistakesänen Marilyn pesee kaikki nykyajan salibimbot.
Olen vahvasti samaa mieltä!
Tiesittekö muuten, että Marilynillä oli muiden avujensa ohella korkeampi älykkyysosamäärä kuin Albert Einsteinillä?
Netistä löydät helposti lisää aiheesta, jos se kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Hei ap! Täällä nainen, jolla on varmaan aika lailla samanmuotoinen kroppa ku sulla. Eli ongelmia vaateostoksilla: jos ostan vaikkapa mekkoa, niin kun mekko istuu vyötäröltä, niin rinnat ei mahdu mukaan ollenkaan. Usein olen tuskistellut vaatekaupoilla, eikö enää tehdä lainkaan vaatteita naisille, joilla on kapea vyötärö, isot rinnat ja lantiotakin löytyy. Ja kannustan sua sisareni, ole ylpeä naisellisesta vartalostasi, miehet todellakin tykkää.
Ratkaisu mekko-ongelmaan: erillinen hame ja istuva yläosa samaa materiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kumpiakin taitaa olla aika vähän oikeasti ja monelle miehelle kelpaisi yhtä hyvin kumpikin. Marilynkin nosti painoja, ei toki samalla tavalla kuin nyt on trendikästä, muttei hänkään huonossa kunnossa ollut.
Luuletko, että kenenkään ruumis pysyisi sellaisessa kunnossa kuin Marilynillä oli ilman tiukkaa dieettiä ja vieläkin tiukempaa kuntoiluohjelmaa?!
Kyllä filmitähdet ovat jo 1800-luvun puolelta ottaneet kuntoilun ja terveet elämäntavat vakavasti ja ammattinsa elinehtoina, mutta 1960-luvulle asti arvostettiin luonnollisen näköistä, vahvaa ruumista niin mies- kuin naisnäyttelijöilläkin! Ei kukaan olisi silloin halunnut näyttää nyljetyltä oravalta nykyajan kehonrakentajain lailla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomen naisten tilanne nyt noin surkea ole. Olen seurustellut yli kymmenen suomalaisen naisen kanssa ja kaikilla heillä on on ollut joko tiimalasi tai päärynävartalo. Ensviikolle on myös kahdet eri Tindertreffitkin sovittu kyseisten kroppien omistajien kanssa. Ei siis ongelmaa asian kanssa 😊
"Suomalaisten naisten yleisimmät vartalotyypit ovat H-malli (suorakaide) ja A-malli (päärynä), mutta myös X-malli (tiimalasi) ja Y-malli (käänteinen kolmio) esiintyvät merkittävässä määrin.
Arvio jakaumasta:
H-malli (suorakaide): noin 4050 %
A-malli (päärynä): noin 2030 %
X-malli (tiimalasi): noin 1020 %
Y-malli (käänteinen kolmio): noin 1020 %"
Vierailija kirjoitti:
No voi olla humble bragia, mutta juurihan mä kerroin, että useampi kaverini on tosi hoikka ja hehän nimenomaan haluavat olla entistä hoikempia. Musta ei vaan itsestäni saa sellaista kovin slimmin näköistä millään.
Olen siis vähän eri rakenteinen kuin moni tuttu (mun äiti ja mummu myös ovat tätä samaa mallia).
Ap
Olet siis narsisti. Varo, ettet huku peiliin.
Marilyn on mittojen mukaan itseasiassa todella hoikka, nosteli painoja ja noudatti tiukkaa ruokavaliota, samoin täällä mainittu Rita Hayworth. Olen itse suunnilleen saman pituinen ja XS-kokoisena olen itse ollut suunnilleen samoissa mitoissa.
Monroe kärsi myös endometrioosista, joka aiheuttaa vatsan turvotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö muuten, että Marilynillä oli muiden avujensa ohella korkeampi älykkyysosamäärä kuin Albert Einsteinillä?
Intterinnetti tosiaan kertoo, että:
A lot of people like to compare Marilyn Monroe's IQ to Albert Einstein's. Einstein's IQ is believed to be around 160, which is slightly lower than Monroe's estimated IQ of 165. However, comparing their IQs is tough because their skills were in very different areas.10.7.2024
Ja:
Marilyn Monroe had an IQ of 168, higher than Albert Einstein's of 160
Vierailija kirjoitti:
No, aloitus olikin, että tykkäävätkö miehet tämän TYYLISISTÄ kropan muodoista.
Jossain kohtaa puhuin 50-luvun mallista, jota olen. Olen ollut yhdessä pin up -näytöksessä ja siellä puvustaja ihaili mun "vanhan ajan" kroppaa, kun vaatteet istuivat täydellisesti hänen mielestään. Sain paljon kehuja ja ihastuin omaan ulkonäkööni vähän eri tavalla.
Täällä on vaan niin ikävää porukka taas liikkeellä, naiset on vaan niin julmia aina toisilleen.
Ap
Onko ihme? Haukut yhtä maailman kauneimmista naisista ikinä läskiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö sinä, että ei kannata ottaa tosissaan kaikkea mitä joku on nettiin kirjoittanut.
Ei ole mitään todisteita että Marilyn olisi koskaan käynyt älykkyystestissä, saati virallista testitulosta. Myöskään Einstein ei koskaan mennyt testiin, joten meidän täytyy arvioida heidän älykkyyttään puhtaasti heidän saavutuksiensa perusteella. Ikävä kyllä useimmat meistä eivät aivan tarkalleen ymmärrä, mitä Einstein keksi ja mikä oli sen merkitys. Siksi varmaan osa ihmisistä pitää Marilyniä älykkäämpänä.