Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäävätkö miehet enää Marilyn Monroe-tyylisestä kropasta?

Vierailija
31.01.2025 |

Siis siro kroppa, jossa on pehmeä vatsa, kapea vyötärö, kunnon rinnat ja peffa? 

Kommentit (259)

Vierailija
221/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa sanoa mikä on "ihannekroppa", jätän sen muotitoimittajille.

Koen aika monenkin näköiset naiset ihastuttaviksi, on siihen porukkaan mahtunut pulskia ja hoikkia. Marilyn oli ihan tosi kivan mallinen, kaunis nainen. 

Vierailija
222/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän siroista, hoikista, pienehköpeppuisista ja pienirintaisista naisista. Marilyntyyppi ei ole koskaan sytyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seittentoistakesänen Marilyn pesee kaikki nykyajan salibimbot. 

Marilyn on kylläkin priima-aikanaan ollut 21-29v, ei todellakaan mikään 17v lapsi. 17-vuotiaana näytti pikkutytöltä kuten kaikki sen ikäset ja jos aikuisena miehenä olet sen ikäsistä viehättynyt, niin hankkiutuisin terapiaan. Ja poliisi voisi tarkistaa sun tietokoneen.

Olen eri, ja minäkin pidän mauttomana noita 17-vuotiaiden kuolaamisia nykypäivänä. Mutta silti muistutan, että Marilynhän oli 16-vuotiaana jo avioliitossa. 

Vaikka kuinka olisi avioliitossa ollut 16-vuotiaana, niin se ei hänestä vähempää lasta tehnyt. Kuvottavaa, miten tohon aikaa lapsiin sekaantuminen oli ihan normaalia. Kuvitelkaa nyt kun 25v+ nainen olisi 16v pojan kanssa naimisissa tai kuola

Marilyn alkoi seurustella 20-vuotiaan Jimmyn kanssa, jotta pääsisi naimisiin ja pois kasvattikodistaan. Hänellä ei koskaan ollut turvallista lapsuutta. Elettiin toista maailmansotaa, ja amerikkalaistytöt tuohon aikaan avioituivat keskimäärin noin 20-vuotiaina. Kunnollista ehkäisyä ei ollut.

Vierailija
224/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä jollain on ilmeisen vääristynyt kuva omasta kropastaan. Kuvissa ihmiset näyttää erilaiselta, kuin livenä. Jos sinut laitettaisiin nuoren Marilynin viereen seisomaan, niin kyllä eron huomaisi. Joillain vaan on hoikempi vyötärö.

Vanhan ajan filmitähdet olivat yleensä poikkeuksellisia ulkonäöltään ja siksi valikoituivat sinne valkokankaalle.

Kaksi täysin samanpainoista ja pituista ihmistä voivat näyttää aivan erilaisilta, koska geenit, ruokavalio ja liikuntatottumukset. En kyllä tajua mitä ihmeellistä tässä on?

Mun pointti olikin juuri se, että se rinnanympärys ei voinut olla 86 cm kun mullakin ne tissit on aika ison näköiset tolla mitalla ja vyötärö erottuva, vaikka mun vyötärö on tosiaan jotain 68-70 cm. Olen 164 cm ja 57 kg. Jos on vyötärö 60 cm ni ne rinnat olis näyttänyt ihan valtavil

No varmaan vaikea uskoa jos itsellä ei niitä kurveja ole 😂

Vierailija
225/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein osaa sanoa mikä on "ihannekroppa", jätän sen muotitoimittajille.

Koen aika monenkin näköiset naiset ihastuttaviksi, on siihen porukkaan mahtunut pulskia ja hoikkia. Marilyn oli ihan tosi kivan mallinen, kaunis nainen. 

Samoin,  sehän on hoikempi paljon kuin keskiverto nainen.

Samaa muuten voi sanoa Kate Winslettistä, upea nainen (nytkin omassa ikäluokassaan kaunis ) mutta niin vaan läskiksi haukuttiin aikoinaan.

Marilynissä häiritsi eniten se bimbosopertelu. Sen väitettiin olevan ihan fiksu ihminen mutta silloin piti olla söpöstelevä idiootti että miehet ei tunteneet oloaan haastetuksi. Ehkä jos se puhuisi normaalin ihmisen tavoin....

Vierailija
226/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä jollain on ilmeisen vääristynyt kuva omasta kropastaan. Kuvissa ihmiset näyttää erilaiselta, kuin livenä. Jos sinut laitettaisiin nuoren Marilynin viereen seisomaan, niin kyllä eron huomaisi. Joillain vaan on hoikempi vyötärö.

Vanhan ajan filmitähdet olivat yleensä poikkeuksellisia ulkonäöltään ja siksi valikoituivat sinne valkokankaalle.

Kaksi täysin samanpainoista ja pituista ihmistä voivat näyttää aivan erilaisilta, koska geenit, ruokavalio ja liikuntatottumukset. En kyllä tajua mitä ihmeellistä tässä on?

Mun pointti olikin juuri se, että se rinnanympärys ei voinut olla 86 cm kun mullakin ne tissit on aika ison näköiset tolla mitalla ja vyötärö erottuva, vaikka mun vyötärö on tosiaan jotain 68-70 cm. Olen 164 cm ja 57 kg. Jos on vyötärö 60 cm ni ne rinnat olis näyttänyt ihan valtavilta mitä ne nyt eivät olleet, vaan sopusuhtaiset Ma

Kun nyt katselen noita Marilynin kuvia, niin ihan hyvin voi minusta RY olla 86 ja VY 60. Marilynhän on n. 165cm pitkä. Edestä suoraan kuvattuna vyötäröä näkyy ehkä 25 cm ja tuo edestä näkyvä vyötärön leveys menee  kropan pituuteen n. 6,5 kertaa. Tämän huomaa erityisesti kuvissa joissa päällä on tiukka mekko. Rinnanympäryksen osalta on vähän vaikeampi arvioida minkä verran senteistä on ns. sivulla. Marilynillähän on kuvissa selvästi erottuva vyötärö ja rinnat, siksi häntä on kutsuttu kaikkien aikojen seksikkäimmäksi naiseksi?

Vierailija
227/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mutta tuonkaltaisia naisa ei löydy enää kuin somen muokatuissa kuvissa

Vierailija
228/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIehet tykkää siitä mitä saa

Vierailija
229/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

D-kupin rinnat ei todellakaan ole mitkään jättihinkit pienellä ja sirolla naisella, kaikki jotka on ostaneet joskus rintaliivejä tietää tämän. Mitä ihmettä nyt taas :D

Ihmiset on eri mallisia. Mulla on isohkot rinnat ja ne on D-75, mutta mun kroppa onkin mallia slaavinainen eli mulla ne rinnat todella erottuu. Jos on mallia suominainen ni juu, ei erotu ku selkä on leveä, roteva jne. 

D-kuppi ei ole iso. Älä ylpeile. 

Vierailija
230/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenkin niin tavallinen, stereotyyppisen keskiverto muka-ihannetyttö. Mielestäni puuteripyssy, ei-kiinnostava. Mieluummin nätin naapurintytön kanssa sänkyyn.

Vierailija
231/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pointti olikin juuri se, että se rinnanympärys ei voinut olla 86 cm kun mullakin ne tissit on aika ison näköiset tolla mitalla ja vyötärö erottuva, vaikka mun vyötärö on tosiaan jotain 68-70 cm. Olen 164 cm ja 57 kg. Jos on vyötärö 60 cm ni ne rinnat olis näyttänyt ihan valtavilta mitä ne nyt eivät olleet, vaan sopusuhtaiset Ma

https://www.allposters.com/-sp/Marilyn-Workin-It-Posters_i1636191_.htm?…

Miksei Marilynin vyötärö muka voisi olla 60 cm? Sinulla nyt oma peili taitaa vähän vääristää siellä naurutalossasi :D

Vierailija
232/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon rinnat pitää olla! 😍

Vierailija
233/259 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oman kokemukseni mukaan miehet tykkää kaikista eniten siroista ja laihoista naisista. Mitä laihempi nainen ja "suorempi" vartalonmuoto, sen parempi. Itselläni on tiimalasivartalo, olen normaalipainoinen, mutta vartalon muoto on jotenkin koominen ja typerä, kun vyötärö on yli 30cm kapeampi kuin lantio. En ole mitenkään sopusuhtainen. Varsinkin tuo leveä lantio on tuntunut olevan miehille aina se turn off. Ja sille kun en voi edes laihduttamalla mitään: rasvakerrosta voi toki lähteä, mutta ei ne lantion luut siitä kavennu. Tosin nyt 3-kymppisenä olen jo tottunut siihen, että tulen aina olemaan liian iso ja "leveä" miehille. Olen myös huomannut, että kurvikkaampi nainen mielletään vähän sellaiseksi "hupakoksi", kenen kanssa voi pitää hauskaa. Ne laihat otetaan sitten enemmän tosissaan. 

Leveä lantio turn off?  TURN OFF?!?!

Nainen, mitä helvettiä?

Vierailija
234/259 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkää. Hyvin harvasta kroppatyypistä vaan tulee missään painossa Marilynin näköistä, varsinkin Suomessa on tavanomaisin kehonmalli H eli pötkylä. Jos siinä on rasvaa niin paljon kuin Marilynissä, se ei ole tisseissä ja takapuolessa vaan makkaroina vatsalla ja pöhönä naamassa ja kaulalla. Mutta jos on sellainen X-tyyppi kuin Marilyn, niin kyllähän se upealta näyttää vähän korkeampikin rasvaprosentti. Olennaista on, että vyötärö on tuossa tyypissä kapea, toisin kuin olisi pötkylämuotoisella samassa rasvaprosentissa.

Keski-iässä Marilynistakin olisi tullut pötkylä, ei vaan kerennyt elää niin vanhaksi.

Vierailija
235/259 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkää. Hyvin harvasta kroppatyypistä vaan tulee missään painossa Marilynin näköistä, varsinkin Suomessa on tavanomaisin kehonmalli H eli pötkylä. Jos siinä on rasvaa niin paljon kuin Marilynissä, se ei ole tisseissä ja takapuolessa vaan makkaroina vatsalla ja pöhönä naamassa ja kaulalla. Mutta jos on sellainen X-tyyppi kuin Marilyn, niin kyllähän se upealta näyttää vähän korkeampikin rasvaprosentti. Olennaista on, että vyötärö on tuossa tyypissä kapea, toisin kuin olisi pötkylämuotoisella samassa rasvaprosentissa.

Keski-iässä Marilynistakin olisi tullut pötkylä, ei vaan kerennyt elää niin vanhaksi.

Älähän nyt, kohta paikalle tulee kymmenen mammaa kertomaan, miten he ainakin ovat aitoja tiimalaseja nyt ja aina. 

Itse kerroin joskus täällä, miten olin nuorena tiimalasi ja muutuin esivaihdevuosissa pehmeäksi suoraksi. Tuli hirveä määrä alapeukuttajia kertomaan, että en ole mikään oikea tiimalasi koskaan ollutkaan, ja että vartalotyyppi säilyy koko elämän.

Vierailija
236/259 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

D-kupin rinnat ei todellakaan ole mitkään jättihinkit pienellä ja sirolla naisella, kaikki jotka on ostaneet joskus rintaliivejä tietää tämän. Mitä ihmettä nyt taas :D

Ihmiset on eri mallisia. Mulla on isohkot rinnat ja ne on D-75, mutta mun kroppa onkin mallia slaavinainen eli mulla ne rinnat todella erottuu. Jos on mallia suominainen ni juu, ei erotu ku selkä on leveä, roteva jne. 

Mulla on 75D ja ei ole iso!! Sellainen hyvin normaali. Joku F ois jo iso. Mittani muuten 98-73-98. Voi toki olla, että käytät vääränkokoisia liivejä, kuten moni. Ehkä olet oikeasti 80E?

Vierailija
237/259 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon tissit, kiitos nam! 🤩

Vierailija
238/259 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1950-luvulla naiset käytti girdlejä (onko korsetti suomeksi?), sellaisia, jotka kaventaa vatsan, esim. pakollinen hoikille lentoemännille. No onhan naisille vieläkin spanxejä?

Vierailija
239/259 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti.

Muodit ei oo muutenkaan tehty heteromiesten makua ajatellen, vaan ihan muista syistä. Esim tän hetkinen roteva, lihaksikas naistyyppi ei ole mikään miesten ihanne.

Marilyn olisi sitäpaitsi todella hoikka nykypäivän naisiin verrattuna :D (hoikka ja kurvikas).

Vierailija
240/259 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikkuaako hai mereen?