Tykkäävätkö miehet enää Marilyn Monroe-tyylisestä kropasta?
Siis siro kroppa, jossa on pehmeä vatsa, kapea vyötärö, kunnon rinnat ja peffa?
Kommentit (259)
Vierailija kirjoitti:
Ei tämäntyyppisiä naisia enää näe missään. Ei ainoastaan kropan malli, vaan myös pukeutuminen.
Niin kun miehet haluaa olla naisia: ei pyydetä treffeille naista, haluaa pitää mekkoja ja ottaa permanentteja, miehille on oma tampooni ja Hingen mukaan nuoret miehet pelkää hämähäkkejä, luoja varjele. Y-kromosomi on uhanalainen ja näiden 'miesten' tulisi puolustaa kotimaata😂😂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämäntyyppisiä naisia enää näe missään. Ei ainoastaan kropan malli, vaan myös pukeutuminen.
Niin kun miehet haluaa olla naisia: ei pyydetä treffeille naista, haluaa pitää mekkoja ja ottaa permanentteja, miehille on oma tampooni ja Hingen mukaan nuoret miehet pelkää hämähäkkejä, luoja varjele. Y-kromosomi on uhanalainen ja näiden 'miesten' tulisi puolustaa kotimaata😂😂.
Sanopa muuta. Joku kohtuus tässäkin pitäisi olla ja vapaus toki olla mitä haluaa mutta tuntuu että nykyään miehet on pelkkiä naisellisia perässävedettäviä hissukoita. Eivät edes naisia, eivät osaa edes pestä pyykkiä yms ns naisten töitä.. naisten pitää nykyään olla miehiä ja naisia ja tehdä kaikkien työt. Miehet vaan tosiaan inisee ja vetää mekkoja päälleen. Saa sitä mekkojakin vetää päälleen mutta muutakin pitäisi tehdä. Nykyään feminismiä on varmaan just miehet käyttänyt tasa-arvon sijaan asettamaan lisää epäluonnollisia ehkä vaatimuksia naisille olla miehiä ja miehekkäitä vaikka kaikilta naisilta se ei käy luonnostaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä jollain on ilmeisen vääristynyt kuva omasta kropastaan. Kuvissa ihmiset näyttää erilaiselta, kuin livenä. Jos sinut laitettaisiin nuoren Marilynin viereen seisomaan, niin kyllä eron huomaisi. Joillain vaan on hoikempi vyötärö.
Vanhan ajan filmitähdet olivat yleensä poikkeuksellisia ulkonäöltään ja siksi valikoituivat sinne valkokankaalle.
Kaksi täysin samanpainoista ja pituista ihmistä voivat näyttää aivan erilaisilta, koska geenit, ruokavalio ja liikuntatottumukset. En kyllä tajua mitä ihmeellistä tässä on?
Mun pointti olikin juuri se, että se rinnanympärys ei voinut olla 86 cm kun mullakin ne tissit on aika ison näköiset tolla mitalla ja vyötärö erottuva, vaikka mun vyötärö on tosiaan jotain 68-70 cm. Olen 164 cm ja 57 kg. Jos on vyötärö 60 cm ni ne rinnat olis näyttänyt ihan valtavilta mitä ne nyt eivät olleet, vaan sopusuhtaiset Ma
Ei sun tissit voi olla mitenkään ison näköiset noilla mitoilla eikä vyötärö erottuva, kun sun vyötärö ei ole edes 20 senttiä rinnanympärystä kapeampi.. Se 20cm on ihan minimi siihen, että olisi jotain erottuvuutta. Paino myös normaali, ei siro eikä pieni.
Kehonkuvasi kuulostaa vääristyneeltä, mutta parempi noin että positiiviseen suuntaan eikä negatiiviseen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marilyn on aikansa seksisymboli.
Nykyään unelmakroppa on salilla hankittu?
Ap
No ei se Marilynin kroppakaan luonnostaan siltä näyttänyt, vaan harrasti liikuntaa kyllä.
No sen liikunnan kanssa saatto olla vähän niin ja näin, ehkäpä semmosta 10cm edestakaista liikettä.Toisaalta liikuntaahan se sekin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä jollain on ilmeisen vääristynyt kuva omasta kropastaan. Kuvissa ihmiset näyttää erilaiselta, kuin livenä. Jos sinut laitettaisiin nuoren Marilynin viereen seisomaan, niin kyllä eron huomaisi. Joillain vaan on hoikempi vyötärö.
Vanhan ajan filmitähdet olivat yleensä poikkeuksellisia ulkonäöltään ja siksi valikoituivat sinne valkokankaalle.
Kaksi täysin samanpainoista ja pituista ihmistä voivat näyttää aivan erilaisilta, koska geenit, ruokavalio ja liikuntatottumukset. En kyllä tajua mitä ihmeellistä tässä on?
Mun pointti olikin juuri se, että se rinnanympärys ei voinut olla 86 cm kun mullakin ne tissit on aika ison näköiset tolla mitalla ja vyötärö erottuva, vaikka mun vyötärö on tosiaan jotain 68-70 cm. Olen 164 cm ja 57 kg. Jos on vyötärö 60 cm ni ne rinnat olis näyttänyt ihan valtavil
Olen oikeasti pieni ja siro, mutta en ala tänne kuvaani laittamaan. Mulla on hoikat jalat ja kädet, sirot sormet ja jalka kokoa 37. Ai niin ja mulle hoetaan koko ajan miten pienikokoinen olen. Ei tarvitse edelleenkään uskoa jos siitä tulee parempi mieli omasta kropasta. Marilynillä varmasti oli kapeampi vyötärö kun mulla, mutta mulla on leveämpi lantio ku Marilynilla, joten mun 68-70 cm vyötärö näyttää selkeälle ja kurvikkaalle.
Kai tiesit, että Marilyn oli painavimmillaan 70 kg eli se 60 cm vyärö lienee ajoilta kun oli tosi nuori. Ei mulla muuta tähän. Upea nainenhan Marilyn oli.
^ et sinä noilla mitoilla vaan ole mitenkään pieni etkä siro, vaikka tietty sulla sormet, ranteet ja nilkat voi sirot ollakin vaikka oletkin normaalivartaloinen.
Elät varmaan ylipainoisten kuplassa, jos noilla mitoilla saat kuulla olevasi pieni ja siro.. itsekin olen jossain porukassa kuullut olevani pieni, vaikka en ole mitenkään pieni, vaan normaalivartaloinen. Sehän on suhteellista, mutta tosi normaalivartaloisen mitat sinulla on. Pienet ja sirot jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Marilynin kroppa oli ns. "korkean estrogeenin keho". Keskivertoa hiukan lyhyempi ja "kaksoiskurvit" eli tarkoittaa että luurangon luutkin olivat kaarevat, esim. jalat eivät lähteneet lantiosta suorina kuten huippumalleilla vaan kaarevina, mikä aiheutti luontaisen catwalkilla imitoidun "kissakävelyn".
Marilyn Monroen kehotyypille tyypillistä on "palleromaisuus" kun ihonalainen rasvakerros on paksu hyvin laihallakin. Saman painoindeksin huippumalleilla eroittuu lihakset selkeämmin ja he näyttävät "kuivemmilta" koska rasva menee heillä helpommin vatsaonteloon.
Marilyn Monroe kehoja ei juuri enää löydy länsimaissa vaikka se on valkoisilla yleisempi koska tämä kehotyyppi lihoo todella helposti. Nyky-Monroet ovat todennäköisesti lyhyehköjä kilojensa kanssa taistelevia pullukoita. Tämä naistyyppi ei myöskään ole luonnostaan atleettinen, liikunnallinen tai urheilullinen. He eivät nauti liikunnasta. Liian rankka liikunta saa heidän kehonsa myös oireilemaan esim. voi nousta kuume tai flunssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marilynin kroppa oli ns. "korkean estrogeenin keho". Keskivertoa hiukan lyhyempi ja "kaksoiskurvit" eli tarkoittaa että luurangon luutkin olivat kaarevat, esim. jalat eivät lähteneet lantiosta suorina kuten huippumalleilla vaan kaarevina, mikä aiheutti luontaisen catwalkilla imitoidun "kissakävelyn".
Marilyn Monroen kehotyypille tyypillistä on "palleromaisuus" kun ihonalainen rasvakerros on paksu hyvin laihallakin. Saman painoindeksin huippumalleilla eroittuu lihakset selkeämmin ja he näyttävät "kuivemmilta" koska rasva menee heillä helpommin vatsaonteloon.
Marilyn Monroe kehoja ei juuri enää löydy länsimaissa vaikka se on valkoisilla yleisempi koska tämä kehotyyppi lihoo todella helposti. Nyky-Monroet ovat todennäköisesti lyhyehköjä kilojensa kanssa ta
Marilyn oli kai 165cm, eli ei yhtään lyhyt saati keskivertoa lyhyempi. Nykyään olisi keskiverron pituinen länsimaalainen, mutta tuolloin naisten keskipituus oli matalampi eli ollut ennemminkin keskivertoa hiukan pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marilyn Monroe kehoja ei juuri enää löydy länsimaissa vaikka se on valkoisilla yleisempi koska tämä kehotyyppi lihoo todella helposti. Nyky-Monroet ovat todennäköisesti lyhyehköjä kilojensa kanssa ta
Huippumallit näyttävät kuivemmilta, koska ovat sairaalloisen laihoja. Rasvaa ei juuri ole, yhtään missään. Monet lisäksi yrittävät poistaa nesteitä ja turvotusta ennen kuvauksia ym.
Se vartalotyyppi joka minua kiihottaa ei ole koskaan riippunut pätkääkään siitä mikä milläkin hetkellä on olevinaan muodissa eikä se ole varsinkaan muuttunut jonkun kuvitteellisen muodin mukana. Eikä näitä vartalotyyppejä edes ole yksi vaan pidän useammastakin erilaisesta. Tosin yksikään näistä ei ole löysällä tavalla läski tai karvainen mutta noidenkin ystäviä löytyy.
Uskovatko naiset todella että miesten halut muuttuvat suunnilleen kuukausittain sen mukaan minkä näköisen somejulkun hehtaariperse tai gallonan silikonihinkit sattuvat kulloinkin trendaavan tiktokissa?
Sen kuin pidätte itsenne fyysisesti hyvässä kunnossa ja puhtaana niin tuolla pärjää vuosikymmenestä toiseen jos ylipäätänsä on pärjätäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin sattumalta netin uumenista kokoelman näitä Marilyn Monroen alastonkuvia joita siitä on otettu about 18 vuotiaasta aina siihen viimeiseen kesken jääneeseen elokuvaan saakka jossa Marilyn nousee alastomana uima-altaasta.
Tosiasia on että Marilynilla ei ollut nykymittapuun mukaan mitenkään suuret rinnat ja se oli vartaloltaan aika lailla hoikahkon "naapurin tytön" mallinen.
Niissä nimekkään valokuvaajan taidekuvissa jossa Marilyn on alastomana läpinäkyvien harsojen takana sen rinnat näyttävät suorastaan pienehköiltä ja ihan luonnollisesti riippuvilta (laskeutuvilta? eivät siis olleet vielä riipparit mutta hölksyivät luonnollisesti)
Ei sixpäckiä tai jänteväksi treenattuja lihaksia vaan pyörä masu ja muutenkin "pehmeän" luonnollisen oloinen. Tuollainen vartalo miellyttää miehiä aina kaikkina aikoina, oli muodissa sillä hetkellä mitä tahansa törröttävää gummihuulta tai silikonipersettä.
Jostain syystä ei Marilynin kroppa tai naama koskaan oikein herättänyt sen kummempaa ihastusta. Voi olla ehkä kaunis vaalea Karjalan tyttö, ensirakkaus oli niin ihana ja kaunis. Marilyn nyt vaan oli sellainen tavallinen tanttana. M 62
Tämä. Se on läpinäkyvä huivi mutta nämä kuvat ovat oikeita, muutama kuukausi ennen Marilynin kuolemaa otettuja.
Niissä näkyy selvästi että Marilynillä oli oikeastaan aika pienet mutta pyörät ja 36-vuotiaana jo sopivasti riippuvat tissit.
https://classicsixny.com/blogs/classic-chronicles/the-last-sitting
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Se on läpinäkyvä huivi mutta nämä kuvat ovat oikeita, muutama kuukausi ennen Marilynin kuolemaa otettuja.
Niissä näkyy selvästi että Marilynillä oli oikeastaan aika pienet mutta pyörät ja 36-vuotiaana jo sopivasti riippuvat tissit.
https://classicsixny.com/blogs/classic-chronicles/the-last-sitting
Hollywoodissa harrastettiin kumitissejä jo 1950-luvulla kauan ennen silikonin keksimistä joten olisiko niin että Marilynillä olisi ollut uransa huipulla implantit jotka on poistettu ennen tuota kuvaa koska siinä on hoikka luonnollinen nainen jolla on pienet, pyöreät jo hiukan riippuvat rinnat, korkeintaan joku B-kuppi eurooppalaisitain.
Toisaalta Marilynistä ei taida olla liikkeellä alastonkuvia muuten kuin ne ihan ensimmäiset joissa se makaa punaisen kiiltävän kankaan päällä about 20-vuotiaana eivätkä ne rinnat ole mitenkään isot niissäkään. Ainoastaan vielä kiinteät ja pystyt.
Uran huipulla se on voinut vain käyttää todella paksusti topattuja rintaliivejä koska kyllähän B-kupeistakin saa puserrettua näyttävän tissivaon kun niitä okein puskee liiveillä kohti kaulaa.
Ei kai Marilynilla mikään pehmeä vatsa ollut, jos vyötärö oli alle 60cm. Tai ilmeisesti jossain vaiheessa oli vähän painavampi, kun netissä on että olisi ollut 52-63kg ja 166cm. Itse olen 163/50 ja suht samat mitat kuin hänellä. Vyötärö jotain 60, lantio 88. Rinnat on myös samaa kokoa, tosin eri liivikoko, kun minulla pienempi mitta rintojen alta. Mutta rinnakkaiskoossa sama kuin tuo.
Ja kyllä on tähän asti kaikki miehet tykännyt, paljon kehujakin saanut. Mutta ei tosin kukaan tuolla kadulla juuri noteeraa, eli ei herätä huomiota. Ihan sama miten pukeudun. Ihan nätti myös naamasta, mutta en juuri meikkaa. Siitäkin miehet väittää että parempi kun ei meikkaa, mutta ei siltä vaikuta.
Katri "seksitissi" Kulmunille, jos laittaa perunasäkin tms säkin päälle niin silti seksikkyys tihkuu läpi.
Kurvien takia.
Tissit isot tissit.
Kävin Tampereella joku vuosi sitten Marilyn aiheisessa näyttelyssä, ja siellä oli hänen vaatteitaan esillä, ja hämmästyin miten pieni hän oli ollut. Vaatteet oli niin pieniä, ettei niihin mitään kovin uhkeaa vartaloa olisi mahtunut. Silloin kai vaatteilla korostettiin kroppaa eri tavalla. En usko että hänelläkään mitään kovin pehmeää mahaa oli, kun ei ollut koskaan ylipainoinen tai ollut raskaana.
Ei miehiä liikakilot haittaa yhtään. ..kurveja saa olla kunnolla.