Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäävätkö miehet enää Marilyn Monroe-tyylisestä kropasta?

Vierailija
31.01.2025 |

Siis siro kroppa, jossa on pehmeä vatsa, kapea vyötärö, kunnon rinnat ja peffa? 

Kommentit (259)

Vierailija
201/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään miehet vaativat laihduttamaan luurangoksi. Siinä vaiheessa ei halua edes katsoa itseään enää peilistä. 

Eihän vaadi. Toiset naiset vaativat sitä.

Miksi sitten miehet haukkuvat normaalipainoisia naisia läskeiksi?

Vierailija
202/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just vähän aikaa sitten ip-lehdessä joku äijän näköisen bodariakan mies sanoi ymmärtävänsä, että miehet kuolaavat hänen vaimonsa perään. Huh huh, kyllä on ihmisillä hormonit sekaisin, eikä pelkästään bodareilla.

Juksasi että vaimolle tulisi parempi mieli. Ei kuolaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

D-kupin rinnat ei todellakaan ole mitkään jättihinkit pienellä ja sirolla naisella, kaikki jotka on ostaneet joskus rintaliivejä tietää tämän. Mitä ihmettä nyt taas :D

Ihmiset on eri mallisia. Mulla on isohkot rinnat ja ne on D-75, mutta mun kroppa onkin mallia slaavinainen eli mulla ne rinnat todella erottuu. Jos on mallia suominainen ni juu, ei erotu ku selkä on leveä, roteva jne. 

Vierailija
204/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tuli todistettua, että maailman älykkäimmät ihmiset ovat juutalaisia, kuten sekä Einstein että Marilyn Monroe. Monroe tosin käännynnäisenä.

Worlddatan mukaan näyttää äo olevan Israelissa kymmenisen pistettä alempi kuin Suomessa.

Israelin hallitsemalla alueella asuu paljon myös muita kuin juutalaisia.

Vierailija
205/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi Marilynin mitat kyllä ei voi pitää paikkaansa. Rinnan ympärys 86 cm, sama kun mulla. Vyötärö jotain 60 cm. Mulla lähemmäks 70 cm. Näytän siltä, että olen hoikka ja rinnat on isot. Siis näytän kurvikkaammalta ku Marilyn vaikka noiden mittojen perusteella se ei mitenkään voi olla mahdollista. Varmaan on hänen mitat otettu isot topatut rintsikat päällä 🤔 

Ja huom! Marilyn on upea nainen oli mitat mitä tahansa. Vaan jotenkin epäloogiset noi mitat mitä netissä oli. 

Ihmisillä nyt on geneettisistä syistä erilainen vartalo. 50- luvulla myös vielä yleisesti käytettiin pehmeitä korsetteja. Kun on tutkittu naisten vartalon mallia eri aikakausina liittyen vaatteiden koon muutoksiin, niin nykynaisen vartalo

Jäi laittamatta, että googletin Marilynin kuppikoon ja se oli D. Sama kun mulla. Meillä on myös sama rinnanympärys 86 cm. D-kuppi ei ole iso normikokoisella naisella, mutta sirolla naisella ne on isot rinnat. 

Ottaako noin paljon päähän ku jollain on isot tissit hoikassa kropassa. 

Ei ole mitään yhdenkokoista D-kuppia. 65D ja 85D eivät todellakaan ole saman kokoiset.

Vierailija
206/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

D-kupin rinnat ei todellakaan ole mitkään jättihinkit pienellä ja sirolla naisella, kaikki jotka on ostaneet joskus rintaliivejä tietää tämän. Mitä ihmettä nyt taas :D

Ihmiset on eri mallisia. Mulla on isohkot rinnat ja ne on D-75, mutta mun kroppa onkin mallia slaavinainen eli mulla ne rinnat todella erottuu. Jos on mallia suominainen ni juu, ei erotu ku selkä on leveä, roteva jne. 

Eikös tuo 75 ole melko lailla keskikokoinen suomalaisen naisen ympärys, ei siro mutta ei valtavan leveäkään. D-kuppi taas tarkoittaa, että ympärys rinnan päältä on 19 senttiä suurempi kuin rinnan alta, siis sinulla 94 cm. Marilyn oli selvästi pienempi ja sirompi.

Vierailija
207/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä jollain on ilmeisen vääristynyt kuva omasta kropastaan. Kuvissa ihmiset näyttää erilaiselta, kuin livenä. Jos sinut laitettaisiin nuoren Marilynin viereen seisomaan, niin kyllä eron huomaisi. Joillain vaan on hoikempi vyötärö.

Vanhan ajan filmitähdet olivat yleensä poikkeuksellisia ulkonäöltään ja siksi valikoituivat sinne valkokankaalle.

Kaksi täysin samanpainoista ja pituista ihmistä voivat näyttää aivan erilaisilta, koska geenit, ruokavalio ja liikuntatottumukset. En kyllä tajua mitä ihmeellistä tässä on?

Mun pointti olikin juuri se, että se rinnanympärys ei voinut olla 86 cm kun mullakin ne tissit on aika ison näköiset tolla mitalla ja vyötärö erottuva, vaikka mun vyötärö on tosiaan jotain 68-70 cm. Olen 164 cm ja 57 kg. Jos on vyötärö 60 cm ni ne rinnat olis näyttänyt ihan valtavilta mitä ne nyt eivät olleet, vaan sopusuhtaiset Marilynin kroppaan. Ja mistä sä tedät miltä mä näytän 😂 Mulla ei oo suominaisen emännän kroppa vaan olen pieni ja siro. Sori siitä. 

Vierailija
208/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehet emme ajattele asioita yhtä yksioikoisesti. Nainen on kaunis, jos rakastat häntä ja hän sinua, silloin on hyvä olla yhdessä. Emme pane yhtä paljon painoa aistein havaittaville seikoille kuin naiset. Toki on vietit etc., mutta eivät ne sanele todellista elämää. Btw, minua ei Marilyn ole koskaan innostanut edes visuaalistimulanttina. Ja jos olisi, ei se olisi tärkeää. Tärkeää ovat yhteiset tunteet. Rakkaus, onnen tunne.

Vierailija
209/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo 75 ole melko lailla keskikokoinen suomalaisen naisen ympärys, ei siro mutta ei valtavan leveäkään. D-kuppi taas tarkoittaa, että ympärys rinnan päältä on 19 senttiä suurempi kuin rinnan alta, siis sinulla 94 cm. Marilyn oli selvästi pienempi ja sirompi.

Miksi se satuttaa noin paljon ku joku kertoo, että on pieni ja siro. Mulle hoetaan koko ajan miten pieni olen. Ja tosiaan mun rinnat näyttää isolle tässä kropassa, koska olen muuten niin pieni. Ei tarvitse uskoa jos tulee siitä itselle parempi mieli. En todella ole perus suominaisen kokonen. 

Vierailija
210/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä jollain on ilmeisen vääristynyt kuva omasta kropastaan. Kuvissa ihmiset näyttää erilaiselta, kuin livenä. Jos sinut laitettaisiin nuoren Marilynin viereen seisomaan, niin kyllä eron huomaisi. Joillain vaan on hoikempi vyötärö.

Vanhan ajan filmitähdet olivat yleensä poikkeuksellisia ulkonäöltään ja siksi valikoituivat sinne valkokankaalle.

Kaksi täysin samanpainoista ja pituista ihmistä voivat näyttää aivan erilaisilta, koska geenit, ruokavalio ja liikuntatottumukset. En kyllä tajua mitä ihmeellistä tässä on?

Mun pointti olikin juuri se, että se rinnanympärys ei voinut olla 86 cm kun mullakin ne tissit on aika ison näköiset tolla mitalla ja vyötärö erottuva, vaikka mun vyötärö on tosiaan jotain 68-70 cm. Olen 164 cm ja 57 kg. Jos on vyötärö 60 cm ni ne rinnat olis näyttänyt ihan valtavilta mitä ne nyt eivät olleet, vaan sopusuhtaiset Ma

Marilyn oli vyötäröstä huomattavasti pienempi kuin sinä, ja lisäksi käytti korsettia. Tuon akan rintaliivit olivat eri malliset kuin nykyään. Lisäksi sinä katselet itseäsi peilistä ja Marilyniä valokuvista, joten vertailu on vaikeaa. 

-eri.

Vierailija
211/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Kim Kardashianin muodot on just muodissa.

Kimhän yritti ahtautua siihen Marilynin vanhaan mekkoon, mutta ei mahtunut sitkeästa laihduttamisesta huolimatta. Joutui jättämään vetoketjun takaa auki.

Saumat repeili ja venytti ikonisen mekon pilalle tekoperseellään.  

Vierailija
212/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, satuttaa ihan hirveästi kun joku on niin pieni ja epäsuomalaisen siro, että rintsikkakoko on 75D.

Itselläni on muuten rintsikkakoko 70D. Oikeasti pienillä on 65.

Vierailija
213/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seittentoistakesänen Marilyn pesee kaikki nykyajan salibimbot. 

Marilyn on kylläkin priima-aikanaan ollut 21-29v, ei todellakaan mikään 17v lapsi. 17-vuotiaana näytti pikkutytöltä kuten kaikki sen ikäset ja jos aikuisena miehenä olet sen ikäsistä viehättynyt, niin hankkiutuisin terapiaan. Ja poliisi voisi tarkistaa sun tietokoneen.

Vierailija
214/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, piti kirjoittaa tuon ajan. Ei missään tapauksessa ollut tarkoitus kutsua Marilyniä akaksi!

-213.

Vierailija
215/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marilyn on kylläkin priima-aikanaan ollut 21-29v, ei todellakaan mikään 17v lapsi. 17-vuotiaana näytti pikkutytöltä kuten kaikki sen ikäset ja jos aikuisena miehenä olet sen ikäsistä viehättynyt, niin hankkiutuisin terapiaan. Ja poliisi voisi tarkistaa sun tietokoneen.

Olen eri, ja minäkin pidän mauttomana noita 17-vuotiaiden kuolaamisia nykypäivänä. Mutta silti muistutan, että Marilynhän oli 16-vuotiaana jo avioliitossa. 

Vierailija
216/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pointti olikin juuri se, että se rinnanympärys ei voinut olla 86 cm kun mullakin ne tissit on aika ison näköiset tolla mitalla ja vyötärö erottuva, vaikka mun vyötärö on tosiaan jotain 68-70 cm. Olen 164 cm ja 57 kg. Jos on vyötärö 60 cm ni ne rinnat olis näyttänyt ihan valtavilta mitä ne nyt eivät olleet, vaan sopusuhtaiset Ma

Minua ei suoraan sanottuna kiinnosta minkälainen kroppa sinulla on. Tuo rinnanympärys muodostuu myös selän ja rintakehän leveydestä, ei siitä pelkästä rintojen rasvakudoksesta ts. ihmisten rinnat on erilaisia ja eri mallisia. Riippuu myös kropan muista mittasuhteista miltä ne tissit näyttää suhteessa siihen muuhun vartaloon. Oma kroppani oli nuorempana paria senttiä vaille Marilynin mitoissa, enkä kuvissa näytä mitenkään erityisen laihalta tai isorintaiselta. Olen siis myös saman mittainen. Kuvat myös valehtelee todella paljon. Nykyihminen on niin tottunut photoshopattuihin kuviin ja langanlaihoihin malleihin, että Marilyn näyttää kuvissa monen mielestä ylipainoiselta. Tosielämässä oli hoikka ja pieni nainen. Sinulla ihan oikeasti taitaa olla aika vääristynyt kehonkuva, kun kiihkeästi väittelet tässä asiassa :D

Vierailija
217/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, ja minäkin pidän mauttomana noita 17-vuotiaiden kuolaamisia nykypäivänä. Mutta silti muistutan, että Marilynhän oli 16-vuotiaana jo avioliitossa. 

Vaikka kuinka olisi avioliitossa ollut 16-vuotiaana, niin se ei hänestä vähempää lasta tehnyt. Kuvottavaa, miten tohon aikaa lapsiin sekaantuminen oli ihan normaalia. Kuvitelkaa nyt kun 25v+ nainen olisi 16v pojan kanssa naimisissa tai kuolaisi sen ikäisiä, sitä sanottaisiin pedariksi, koska sitähän se on. Ja ei, naiset ei kypsy miehiä aikasemmin, se on pelkkä myytti.

Vierailija
218/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään.

Vierailija
219/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena 17 v.  88-63-88 cm, 163 cm/49 kg ja minua sanottiin isoksi. Nykyäänhän missitkin on paljon isompia.

Vierailija
220/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena 17 v.  88-63-88 cm, 163 cm/49 kg ja minua sanottiin isoksi. Nykyäänhän missitkin on paljon isompia.

Olit alipainoinen.