Tykkäävätkö miehet enää Marilyn Monroe-tyylisestä kropasta?
Siis siro kroppa, jossa on pehmeä vatsa, kapea vyötärö, kunnon rinnat ja peffa?
Kommentit (259)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seittentoistakesänen Marilyn pesee kaikki nykyajan salibimbot.
Olen vahvasti samaa mieltä!
Tiesittekö muuten, että Marilynillä oli muiden avujensa ohella korkeampi älykkyysosamäärä kuin Albert Einsteinillä?
Netistä löydät helposti lisää aiheesta, jos se kiinnostaa.
Intterinnetti tosiaan kertoo, että:
A lot of people like to compare Marilyn Monroe's IQ to Albert Einstein's. Einstein's IQ is believed to be around 160, which is slightly lower than Monroe's estimated IQ of 165. However, comparing their IQs is tough because their skills were in very different areas.10.7.2024
Ja:
Marilyn Monroe had an IQ of 168, higher than Albert Einstein's of 160
My IQ is 250. I estimated it all by myself. Nyt se lukee netissäkin.
Marilyn oli vähän eri painoinen eri vuosina. Nuorena oli hyvinkin siro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö muuten, että Marilynillä oli muiden avujensa ohella korkeampi älykkyysosamäärä kuin Albert Einsteinillä?
Tiesitkö sinä, että ei kannata ottaa tosissaan kaikkea mitä joku on nettiin kirjoittanut.
Ei ole mitään todisteita että Marilyn olisi koskaan käynyt älykkyystestissä, saati virallista testitulosta. Myöskään Einstein ei koskaan mennyt testiin, joten meidän täytyy arvioida heidän älykkyyttään puhtaasti heidän saavutuksiensa perusteella. Ikävä kyllä useimmat meistä eivät aivan tarkalleen ymmärrä, mitä Einstein keksi ja mikä oli sen merkitys. Siksi varmaan osa ihmisistä pitää Marilyniä älykk
Einsteinhän tunnetusti omi oppilaidensa ideoita ja kirjoituksia! Einsteinin tiliin pannut oivallukset olivat pitkälti yhteenvetoja hänen oppilaidensa töistä.
Vierailija kirjoitti:
Hei ap! Täällä nainen, jolla on varmaan aika lailla samanmuotoinen kroppa ku sulla. Eli ongelmia vaateostoksilla: jos ostan vaikkapa mekkoa, niin kun mekko istuu vyötäröltä, niin rinnat ei mahdu mukaan ollenkaan. Usein olen tuskistellut vaatekaupoilla, eikö enää tehdä lainkaan vaatteita naisille, joilla on kapea vyötärö, isot rinnat ja lantiotakin löytyy. Ja kannustan sua sisareni, ole ylpeä naisellisesta vartalostasi, miehet todellakin tykkää.
Toi on totta. Isorintaisille tehtyjä vaatteita ei myydä taviskaupoissa. Jostain Englannista pitäisi tilata.
Marilyn oli läs ki aikalaistensa silmissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi olla humble bragia, mutta juurihan mä kerroin, että useampi kaverini on tosi hoikka ja hehän nimenomaan haluavat olla entistä hoikempia. Musta ei vaan itsestäni saa sellaista kovin slimmin näköistä millään.
Olen siis vähän eri rakenteinen kuin moni tuttu (mun äiti ja mummu myös ovat tätä samaa mallia).
Ap
Olet siis narsisti. Varo, ettet huku peiliin.
Ihmeen kauan kesti ennenku eka narsismisössöttäjä astui esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö sinä, että ei kannata ottaa tosissaan kaikkea mitä joku on nettiin kirjoittanut.
Ei ole mitään todisteita että Marilyn olisi koskaan käynyt älykkyystestissä, saati virallista testitulosta. Myöskään Einstein ei koskaan mennyt testiin, joten meidän täytyy arvioida heidän älykkyyttään puhtaasti heidän saavutuksiensa perusteella. Ikävä kyllä useimmat meistä eivät aivan tarkalleen ymmärrä, mitä Einstein keksi ja mikä oli sen merkitys. Si
"Einsteinhän tunnetusti omi oppilaidensa ideoita ja kirjoituksia! Einsteinin tiliin pannut oivallukset olivat pitkälti yhteenvetoja hänen oppilaidensa töistä."
no juutalainen kun oli, mikäs ihme tuo nyt on?
Tuloksiin jos luottaa miesten silmiä viehättää teinitytön kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Tuloksiin jos luottaa miesten silmiä viehättää teinitytön kroppa.
Juu, kyllä näin on! Ja mieluummin olen yksin kuin mursun kanssa!
Taas tuli todistettua, että maailman älykkäimmät ihmiset ovat juutalaisia, kuten sekä Einstein että Marilyn Monroe. Monroe tosin käännynnäisenä.
Nykyajan mittapuun mukaan Marilyn olisi laiheliini. Muistaakseni sen paino oli keskimäärin jotain 54 kilon luokkaa. Pituuttakin oli jonkin verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intterinnetti tosiaan kertoo, että:
A lot of people like to compare Marilyn Monroe's IQ to Albert Einstein's. Einstein's IQ is believed to be around 160, which is slightly lower than Monroe's estimated IQ of 165. However, comparing their IQs is tough because their skills were in very different areas.10.7.2024
Ja:
Marilyn Monroe had an IQ of 168, higher than Albert Einstein's of 160
My
Mine is 251, therefore it is slightly higher than yours. However, comparing is tough because our skills lie in very different areas.
Saa lainata esim. opinnäytetöihin!
Vierailija kirjoitti:
Marilyn oli läs ki aikalaistensa silmissä
Ei tainnut kuule olla, mutta luule toki niin jos se lohduttaa sinua ja saa sinut tuntemaan olosi oikean kokoiseksi aikalaistesi silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Saara Sarvas?
Marilyn oli aidosti himoittu, vaikka ei ollut laiha tai lihaksikas. Sellainen naisellinen ja pehmeä.
Miksi ei saa kysyä? Ap
Eikö hän melko hoikka ja timmi ollut? Ei toki mikään riutunut alipainoinen malli.
Noi Marilynin mitat kyllä ei voi pitää paikkaansa. Rinnan ympärys 86 cm, sama kun mulla. Vyötärö jotain 60 cm. Mulla lähemmäks 70 cm. Näytän siltä, että olen hoikka ja rinnat on isot. Siis näytän kurvikkaammalta ku Marilyn vaikka noiden mittojen perusteella se ei mitenkään voi olla mahdollista. Varmaan on hänen mitat otettu isot topatut rintsikat päällä 🤔
Ja huom! Marilyn on upea nainen oli mitat mitä tahansa. Vaan jotenkin epäloogiset noi mitat mitä netissä oli.
Vierailija kirjoitti:
Taas tuli todistettua, että maailman älykkäimmät ihmiset ovat juutalaisia, kuten sekä Einstein että Marilyn Monroe. Monroe tosin käännynnäisenä.
Worlddatan mukaan näyttää äo olevan Israelissa kymmenisen pistettä alempi kuin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Kasvaako mielestäsi älykkyytesi, jos rupeat juutalaiseksi?!
Tuo kertoo enemmän sinusta itsestäsi kuin kenestäkään muusta!
Vierailija kirjoitti:
Noi Marilynin mitat kyllä ei voi pitää paikkaansa. Rinnan ympärys 86 cm, sama kun mulla. Vyötärö jotain 60 cm. Mulla lähemmäks 70 cm. Näytän siltä, että olen hoikka ja rinnat on isot. Siis näytän kurvikkaammalta ku Marilyn vaikka noiden mittojen perusteella se ei mitenkään voi olla mahdollista. Varmaan on hänen mitat otettu isot topatut rintsikat päällä 🤔
Ja huom! Marilyn on upea nainen oli mitat mitä tahansa. Vaan jotenkin epäloogiset noi mitat mitä netissä oli.
Ihmisillä nyt on geneettisistä syistä erilainen vartalo. 50- luvulla myös vielä yleisesti käytettiin pehmeitä korsetteja. Kun on tutkittu naisten vartalon mallia eri aikakausina liittyen vaatteiden koon muutoksiin, niin nykynaisen vartalo on hyvin erilainen, kuin 50-luvulla. Eikä syynä ole paino.
https://www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/womens-bod…
Vierailija kirjoitti:
Väitteesi näyttäisi olevan aika kaukana todellisuudesta!
https://www.youtube.com/shorts/j6ha3RyFmhA
Marilyn vuonna 1949-53 oli aivan eri näköinen kuin esim vuonna 1960, jolloin oli leffassa Let's Make Love. Todella pullukka eikä erityisen hyvän näköinen silloin. Kulahtaneen ja ylipainoisen näköinen.
Laihdutti sitten viimeistä kesken jäänyttä leffaansa varten rajusti ja rinnat pieneni aika olemattomaksi. Kuvia on näistä netillä. Ylävartalo lähes paljas näissä, että kaikki näkyy kyllä.
Andre de Dienesin kuvat Tobey Beachilla 1949 todella upeita. Hoikka, kiinteä valkoisessa kokouikkarissa.
Cursumperficio sivusto ihailijoille.