Tuntuu että elämässä ei oikein saa enää mitään.
No tilanne on tuntunut jo pitkään tälläseltä ahdista ja jopa masentaakin välillä. Velkaa noin 40 tuhatta ja nyt koko palkka melkee menee lainan maksuun ei paljo mitää jää, mut tällästä minulla,, mites muilla?
Kommentit (109)
Ei jatkuva köyhyys kyllä ole kovin kivaa.
mutta mitäpäs tänne kirjottaa ihmisiä ei oikein ymmärrä aina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten muut pärjää elämässä?
Hyvin pärjäävät. Ovat terveitä ja fiksuja. Hae sinä ap edunvalvoja itsellesi.
Joo ei tarvi hankkia, mee sä vaikka kuuhun mun puolesta
Tämä oli jo aika hauska, Allu. Sanastosi on näköjään kehittynyt tässä vuosien varrella, ketjujasi lukiessani. Kyllä me sinusta täällä tykätään, ei kovin moni voi sanoa että hänellä on oma Fan Base internetissä.
Neuvoja en anna, koska et niitä kuuntele; mutta kun olen seuraavan kerran sielläpäin, niin käydään oluella.
T. E**na44, tiedät mistä palstalta. Kehuit ulkonäköäni jne- viesteistä arvasin heti kuka olet.
Ja tämä Allu ei muuten ole ollenkaan hyökkäävä kun lähestyy naisia netissä. Symppis tyyppi, mutta vaikeuksissa.
uskomattomia ihmisiä on olemassa, ei voi aina ymmärtää.. monet ei välitä, monia ei kiinnosta, kaikilla omat ongelmansa ja niistä pitää selvitä.
Jos olet valmis muuttamaan Englantiin, niin firmassani olisi työpaikka vahvalle, hiljaiselle miehelle. Huonekalujen siirtoa. Palkka euroissa suurinpiirtein 22€/tunti. Ylitöitä enemmän kuin pystyt tekemään. Vastaa viestiin jos kiinnostaa.
on ongelmia baarit ja alkoholi ja kaikki kaikki vieny rahat ja nyt saa taistella tässä..
MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?
ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA
HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT
MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???
mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?
HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN
OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA
Haluaisin mielelläni tappaa itsein.. en uskalla sitä tehdä
Niin mitä vikaa mussa on naiset?
Mistä näitä ihmisiä oikein riittää?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on velaton asunto ja pienestä eläkkeestä jää ihan ok rahaa kohtuulliseen eläkkeeseen, paitsi että taloon tulee isot remontit eikä mulla sen jälkeenole vara asua tässä. Kauppa ei käy jne, mutta ehkä mulle jokunen kymppitonni jää käteen myydessä.
Isompi murhe on se, että maksassa on jotain häikkää vaikken juo. Väsyttää, oksettaa, heikottaa, maksa-arvot kovat ja sonta keltaista ja kelluvaa. Iho kukkii, pää hajoo odottellessa lääkäriä ja tutkimuksia. Joihin olen siis kuitenkin nyt pääsemässä.
Elämähän on eri asia kuin talous- ja terveysmurheet. Siinä ei mitään valttamista. Elän joka päivä kunnes kuolen ja enimmäkseen nautin tästä. On ystäviä, on kiva nähdä miten lapset etenee omilla poluillaan ja aina välillä joutuu saattelemaan jonkun vanhan tutun hautaan. Rakastan elämää, ihmisiä ja vähän itseänikin ja tätä kaunista, tuhoon menevää maailmaa. Onnekkaita ne (me?) joiden ei tarvitse sitä tuhoa itse
Tsemppiä ja jaksamista. Toivottavasti pääset pian tutkimuksiin ja saat asiantuntevaa hoitoa 🌹
En tiedä mistä oma tyhmä velkaantuminen on peräisin, huono rahankäyttö ei ajattele.. tai kenties adhd add
Nyt ei saa mitää lainaa ja palkalla on pärjättävä
Työssä käyn. Palkka on pieni, mutta kyllä sillä elää. Asuntolainaa on vielä, mutta onhan sitä 30 v jo maksettukin. Isompaan ja kalliimpaan välillä vaihdettu.
Ei ole lemmikkkejä, en osta netistå, ei autoa jne
Vierailija kirjoitti:
Työssä käyn. Palkka on pieni, mutta kyllä sillä elää. Asuntolainaa on vielä, mutta onhan sitä 30 v jo maksettukin. Isompaan ja kalliimpaan välillä vaihdettu.
Ei ole lemmikkkejä, en osta netistå, ei autoa jne
kyllä auto pitäs olla.. se tärkeä
minä en todellakaa luovu autostani. siitä sais korkeintaa 1500 € ei mitää järkeä myydä
mutta elämä on tällästä.. toisilla on rahaa.. ja toisilla ei.. toiset saa lainaa ja toisilla on mersu tai audi.. elämä on tällästä
No minä en saa vuosikausiin autoa.. romulla on ajettava
on se kumma ettei tänne kirjota mitää.. emmä yksin jaksa keskustella heido.. unohtaa koko sivusto
Sama määkijä ja itsensä kanssa puhuja, ties monesko sama aloitus samaa mahansisältöä 💩🤮
Maksat nyt vaan🏋
Tuossa ylempänä sinulle on tarjottu sekä naisseuraa että töitä, mutta et vastannut kumpaankaan viestiin. Jatkat vain ulinaasi siitä että raha ja nainen puuttuu. Outo tyyppi, täytyy sanoa. Ehkä AP saa jotain nautintoa tästä jatkuvasta vänkäämisestä?
En tiedä mitä tässä tekisi