Mihin RUOKAAN ja juomaan vertaisit itseäsi?
Itse olen kuin kalatäytteinen kevätkääryle; pidän keväästä, söin juuri kalaa, olen pinnalta rapea koska ihoni on ahavoitunut ja sisältä pehmeän lötkö. Juomana olen kuin hyvä maalaistalon olut. Pirskahteleva ja rehevä, saan vieraat hyvälle tuulelle ja olen vahva, joskus vaahtoan
Kommentit (27)
Olen kuin vegemakkara, tykkään kun nainen ottaa suuhun
Olisin Ranskalaiset perunat. Olenhan aina pitänyt Ranskasta, perunoista ja ketsupista, siis valintani selvä.
Juomana olisin kevytmaito, olen juuri laihtunut melko rutkasti (en vielä rasvaton ole kuitenkaan)
Ehkä sipuliin. Saan ihmiset itkemään (halutessani). Juomana olisin varmasti piimä. Kaikki eivät pidä, mutta jotkut rakastaa.
Perunamuusi.
Höttöinen, pehmeä, valkoinen ja vailla ravinteita.
Nuudeli muodoltain. Luonne on skumppa, halpa mutta varma känni, kun minua vetelee!
Ruokana olisin karambola; kitkerä ja monitahoinen, mutta ihan ok pienissä määrin... :D
Juomana kuin Gambiina; täyttää tarkoituksensa vaikka on aika pahaa, hyvä hinta-laatu -suhde, putoaa aina... :D
Olen kuin jokin keitto, ideat porisevat päässäni
Olen juutalainen joten jokin uuniruoka
Karjalan paisti ruokana ja hämäläinen sahti palan painikkeena!
Katkarapuun. Ei tarvinne selittää.
M46
Vertaisin itseäni savulampaaseen; tykkään olla mökillä savusaunassa, olen kiltti ja hyväuskoinen ja minulla on hyvin kiharia kaikki karvat.
Olen persu, joten olen makkara. Juomana huoltoaseman paahtunut sumppi.
Vierailija kirjoitti:
Olen juutalainen joten jokin uuniruoka
Voisit olla myös kinkkukiusaus
Mua boja Kebab lammas koti ja vehreä.
Olen lihis kahdella nakilla ja kaikilla mausteilla. Pyöreä, maukas, rasvainen herkku 😋
Mansikkaleivos ja salviatee. Luomu. Makea ja puhdistava.
Katkero.
Semmoisenaan harva tykkää, mutta sekoitettuna (seurassa) menee vähän paremmin.
Olen kuin omena, punaiset posket ja siemenet sisällä- yritämme perheenlisäystä mieheni kanssa
Olen kuin tikkari, tykkään olla nuoltavana👄
Juomana olen väkevä enkä sallisi minua laimennettavan