Tuntuu että elämässä ei oikein saa enää mitään.
No tilanne on tuntunut jo pitkään tälläseltä ahdista ja jopa masentaakin välillä. Velkaa noin 40 tuhatta ja nyt koko palkka melkee menee lainan maksuun ei paljo mitää jää, mut tällästä minulla,, mites muilla?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olishan se kiva jos olis esim 1000 € rahaa tilillä, mutta ei oo
Ei olisi. Perseaukisena ei ole kivaa.
No ei ole kivaa olla köyhä
Vierailija kirjoitti:
minä katselin duuneja kaikkia aloja ei tietenkää voi tehdä.-. ne mihin vois päästä.. mut ei pääse kun kaikki haluaa töihin
No mutta kun se katselu ei riitä, pitäisi tyhmimmänkin tuo ymmärtää. Täytyy ihan itse, omin kätösin, OTTAA YHTEYTTÄ työnantajiin. Mutta eihän sinulta Allu onnistu tuokaan. Mielummin istut, jankutat, lihoat ja valitat. No, ei se meiltä pois ole. Siinäs ryvit läävässäsi, kun kertakaikkiaan mikään neuvo ei mene läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä katselin duuneja kaikkia aloja ei tietenkää voi tehdä.-. ne mihin vois päästä.. mut ei pääse kun kaikki haluaa töihin
No mutta kun se katselu ei riitä, pitäisi tyhmimmänkin tuo ymmärtää. Täytyy ihan itse, omin kätösin, OTTAA YHTEYTTÄ työnantajiin. Mutta eihän sinulta Allu onnistu tuokaan. Mielummin istut, jankutat, lihoat ja valitat. No, ei se meiltä pois ole. Siinäs ryvit läävässäsi, kun kertakaikkiaan mikään neuvo ei mene läpi.
Kuka on Allu. miksi jauhat tuosta Allusta kun en tunne koko tyyppiä?
Täälä kyllä ihmeellistä porukkaa, ihan sekopäistä porukkaa, lähen tekee jotain järkevää
Minulla on vain 210000 euroa tilillä. Osa on palkkaa, osa perintöä mut en tiedä miten pärjään. Masentaa vähän koska olen tuhlannut aika paljon. Käytiin kerran 11000 euroa lomaan ja se ahdisti jälkeenpäin tosi paljon. Ajattelin että kallis loma olisi hyvä loma mutta ei ollut , en näe että olisin saanut rahalle vastiinetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Allu. miksi jauhat tuosta Allusta kun en tunne koko tyyppiä?
Me kaikki tiedämme, kuka sinä olet. Olet Allu Vantaalta, yksinkertainen ja ajoittain agressiivinen mies. Pahasti veloissa, kaipaa naista ja naisen kosketusta. Ei tule toimeen isän eikä veljen kanssa, näkee äitiä silloin tällöin. Tuttu täältä ja Suoli24:sta. Täysi ressukka, sääliksi käy.
Huomattavasti enemmän lainaa jäljellä, maksuaikaa n 18, 5v. Joka kk laina vähenee.
Sain taas joulun aikaan lisää kirppikselle myytävää.
Eihän niillä kirppistuloilla asuntolainaa lyhennetä, mutta arkeen tulee lisää pelivaraa. Mulla lainaa on niin paljon, ettei esim joku tonnin extralyhennys näytä vaikuttavan yhtåän. Silti joka kk jotain euroja laitan
Ei olisi. Perseaukisena ei ole kivaa.