Tuntuu että elämässä ei oikein saa enää mitään.
No tilanne on tuntunut jo pitkään tälläseltä ahdista ja jopa masentaakin välillä. Velkaa noin 40 tuhatta ja nyt koko palkka melkee menee lainan maksuun ei paljo mitää jää, mut tällästä minulla,, mites muilla?
Kommentit (109)
Mitä sinulle pitäisi kommentoida? Tarjota maksamaan ihan omasta tyhmyydestäsi johtuvat velat vai? Niin makaa kuin petaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulle pitäisi kommentoida? Tarjota maksamaan ihan omasta tyhmyydestäsi johtuvat velat vai? Niin makaa kuin petaa.
Ole vaikka hiljaa, toiset kyllä nauttii elämästä, on hienoja autoja jne
masentaa kun ei tässä iässä saa mitää ylli 35 v miehenä.. velkaa vain ja korkoja!!!
Vierailija kirjoitti:
No Allu, sullahan on nyt se nainen. Eikö se ole pääasia?
Onko Allulla muka nainen? Jos totta, niin olen onnellinen Allun puolesta.
Miten sitä elämää jaksaa velkoja ja korkoja maksella?
Ei huvita ees tehdä töitä kun velat ei lyhene.. mitä järkee.. kituuttaa vuosikausia?
käydä töissä elät 100 e kk käydä töissä vuosikausia.. velat ei lyhene.. vasta 20 v päästä
No kaikilla on omat ongelmat.. eletään näin
Vierailija kirjoitti:
käydä töissä elät 100 e kk käydä töissä vuosikausia.. velat ei lyhene.. vasta 20 v päästä
Hanki parempi työpaikka. 3000€ netolla hoidat tuon 40 tonttua hetkessä. Jos et jaksa kouluttautua niin mene johonkin missä saa paljon ylitöitä tai urakkaa.
Olet vielä melko nuori, terve ja parisuhteessa. Huonomminkin asiat voisivat olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki parempi työpaikka. 3000€ netolla hoidat tuon 40 tonttua hetkessä. Jos et jaksa kouluttautua niin mene johonkin missä saa paljon ylitöitä tai urakkaa.
EN saa mistään semmosta työtä tajua se!!!
Vierailija kirjoitti:
Olet vielä melko nuori, terve ja parisuhteessa. Huonomminkin asiat voisivat olla.
toki ja ymmärrän sen
Onko tuo kulutusluottovelkaa. Iso summa, jos näin.
Itselläni oli 40-vuotiaana asuntolainaa saman verran verran. Eli jos laina on jokin järkevä laina niin en näkisi ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mites muilla on? Velka ongelmia jne?
Ei fiksuilla ja koulutetuilla ole velkaongelmia
Tarkoitatko että palstalla on vain fiksuja ja koulutettuja?
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli 40-vuotiaana asuntolainaa saman verran verran. Eli jos laina on jokin järkevä laina niin en näkisi ongelmaa.
2 eri luottoa ja toinen ei lyhene millää.. 26 tuhatta ja vuosikorko 13 €.. on iso summa
Mulla on velaton asunto ja pienestä eläkkeestä jää ihan ok rahaa kohtuulliseen eläkkeeseen, paitsi että taloon tulee isot remontit eikä mulla sen jälkeenole vara asua tässä. Kauppa ei käy jne, mutta ehkä mulle jokunen kymppitonni jää käteen myydessä.
Isompi murhe on se, että maksassa on jotain häikkää vaikken juo. Väsyttää, oksettaa, heikottaa, maksa-arvot kovat ja sonta keltaista ja kelluvaa. Iho kukkii, pää hajoo odottellessa lääkäriä ja tutkimuksia. Joihin olen siis kuitenkin nyt pääsemässä.
Elämähän on eri asia kuin talous- ja terveysmurheet. Siinä ei mitään valttamista. Elän joka päivä kunnes kuolen ja enimmäkseen nautin tästä. On ystäviä, on kiva nähdä miten lapset etenee omilla poluillaan ja aina välillä joutuu saattelemaan jonkun vanhan tutun hautaan. Rakastan elämää, ihmisiä ja vähän itseänikin ja tätä kaunista, tuhoon menevää maailmaa. Onnekkaita ne (me?) joiden ei tarvitse sitä tuhoa itse kokea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 eri luottoa ja toinen ei lyhene millää.. 26 tuhatta ja vuosikorko 13 €.. on iso summa
Ei ole järkevä kun ei meinaa tulot enää riittää ja mistää ei toistakaa työtä saa+ on vanha auto joka toki toimii, mut tyhmyyksiin ottanu velkaa
Et mitäs tässä tilantees vois tehdä... kattelen just toista työtä mut tuskin palkataan mihkään
Joo ihmiset on outoja kukaan ei vastaa kommentoi mitää, no annan olla