Tuntuu että elämässä ei oikein saa enää mitään.
No tilanne on tuntunut jo pitkään tälläseltä ahdista ja jopa masentaakin välillä. Velkaa noin 40 tuhatta ja nyt koko palkka melkee menee lainan maksuun ei paljo mitää jää, mut tällästä minulla,, mites muilla?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten muut pärjää elämässä?
Hyvin pärjäävät. Ovat terveitä ja fiksuja. Hae sinä ap edunvalvoja itsellesi.
Joo ei tarvi hankkia, mee sä vaikka kuuhun mun puolesta
Ei ketää näytä kiinnostavan, no ihmiset on mitä on, aina ei ymmärrä ja ihmisiä ei jaksa
Mitä pitäis saada? Eksoottinen matka ja komea tumma mies? Käy Gambiassa, siellä niitä on, maksullisia rattopoikia.
No ite oot velaksi tehny.Monilla enempi velkaa,itseas.kaikki velkaa.En ite kestäisi.Tuo on pikkusumma.Elä nauti elämästä,älä murehdi jos töissä olet,rauhoitu ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mites muilla on? Velka ongelmia jne?
Ei fiksuilla ja koulutetuilla ole velkaongelmia
No onnea heille, minullapas on
EI VELKA TULE, Velkaa otetaan. no miäs otat ?!
En tiedä ei tunnu olevan tässä elämässä oikee mitää järkee
Vierailija kirjoitti:
No ite oot velaksi tehny.Monilla enempi velkaa,itseas.kaikki velkaa.En ite kestäisi.Tuo on pikkusumma.Elä nauti elämästä,älä murehdi jos töissä olet,rauhoitu ..
On ihan hemmetin iso summa ja velka ei lyhene, korkoja jo 200 € kk
Myy omaisuutesi, ja kuittaa velka. Asu pienessä vuokra kämpässä heti. Ja sen jälkeen oot vapaa taas..
En tiedä ei jaksa elämää.. vois lähtee vaikka lenkille
Vierailija kirjoitti:
Myy omaisuutesi, ja kuittaa velka. Asu pienessä vuokra kämpässä heti. Ja sen jälkeen oot vapaa taas..
EI OLE MITÄÄ OMAISUUTTA TAJUA SE ASUN VUOKRALLA
Hitto ihmiset on sekasin ja ilkeitä. en jaksa ihmisiä----- ongelmia on minullaki ja olen pelannut ja ottanut velkaa 20 tuhatta lisää.
Sinullahan on vihdoin tyttöystävä. Eikö se anna merkitystä elämään?
Vierailija kirjoitti:
Sinullahan on vihdoin tyttöystävä. Eikö se anna merkitystä elämään?
Antaa mutta tarvitsisin sopivasti rahaa ja puolet sais olla vähempi velkaa
Lopetin työssäkäynnin kun tuntui ettei se ole kannattavaa taloudellisesti. Väsyy ja tuntuu ettei rahat riitä joka tapauksessa kuun loppuun. Työttömänä köyhänä kun säästää ja kuluttaa vähemmin levänneenä, niin rahat riittää hyvin.
Työssä käyvänä vain väsyttää itsensä ja käy ostamassa kaikkea roskaruokaa ja rahat menee hetkessä. Työssäkäyvänä pitäisi kuitenkin olla varaa ostaa mitä haluaa syödä, mutta oikeastaan ei ole.
Työttömänä elää paljon terveellisemmin, kun ei ole varaa alkoholiin ja muuhun roskaan. Työn stressaavuus aiheuttaa alkoholiin himoja. Eikä jaksa myöskään harrastaa liikuntaa, joka on tosi tärkeää ollut elämässäni pienestä asti.
Nykyisillä palkoilla voisin suosiolla käydä töissä noin 4h päivässä, mutta en koko päivään suostu. Se on hanurista.
No tässä ei ole järkeä kun maksat korkoja uuden auton verran.. että elämä on julmaa
No ymmärrän toki et pitää elää köyhästi.. mutta jatkuva köyhästi eläminen ei oo ihan mun juttu
alkoholiin ja baareihin mun rahat menny ja yleensä meneekin
Ei tuota touhua kyllä jaksa enää
Jotain isoja muutoksia pakko alkaa tekemään, kun ei velka lyhene millään..?
No elämä on rankkaa ja ei pitäs kusta asioita ja tehdä vääryyksiä. ite niitä vuosikausia vääryyksiä tehny ja nyt on kosto