Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?

Vierailija
25.01.2025 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (938)

Vierailija
81/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti toiset naiset vahvistavat typeryytensä alapeukuttamalla viestejä, joissa tuodaan esiin totuus :D

Vihan alla on aina pelkoa ja omia kipukohtia, eikä kenenkään muun viesteissä ole niin paljon vihaa kuin sinun. Ehkä sinun kannattaisi tarkastella sitä. Tuskin yhdelläkään näistä kakkosista on yhtä paha olla kuin sinulla.

Mistä vihasta sä höpiset? Ei teitä säälittäviä kakkosnaisia kukaan vihaa. Korkeintaan halveksii. Viha on ihan liian voimakas tunne tuhlattavaksi kakkoslaatuiseen tavaraan. 

Vierailija
82/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmitusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti toiset naiset vahvistavat typeryytensä alapeukuttamalla viestejä, joissa tuodaan esiin totuus :D

Vihan alla on aina pelkoa ja omia kipukohtia, eikä kenenkään muun viesteissä ole niin paljon vihaa kuin sinun. Ehkä sinun kannattaisi tarkastella sitä. Tuskin yhdelläkään näistä kakkosista on yhtä paha olla kuin sinulla.

Mistä vihasta sä höpiset? Ei teitä säälittäviä kakkosnaisia kukaan vihaa. Korkeintaan halveksii. Viha on ihan liian voimakas tunne tuhlattavaksi kakkoslaatuiseen tavaraan. 

Aika kovasti näyttää menevän tunteisiin :D

Eri, sivusta

Vierailija
84/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, että jonkun mielestä vaikuttaa olevan jotenkin kunniallisempaa jakaa elämäänsä - siis oikeasti tavaraansa- pelkästä rahasta kuin olla toisena naisena. Ensimmäisellekin kun löytyy nimi. 

Voi sinua pikkuista. Jos mies saisi kotona tavaraa, eipä hänen tarvitsisi vieraissa juosta. Päättele itse siitä, kuka on se joka jakaa tavaraa rahasta ja kuka ei. 

Vierailija
85/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ensimmäinen etkä ihan varmaan viimeinenkään. Sinua kutsutaan syystä kolmanneksi pyöräksi. Ja se kolmas pyörä on aina se, jota sattuu. Tyhmimmille äijille käy sitten niin, että eroavat vaimostaan ja jäävät ilman kumpaakaan naista.

Näin kävi eräälle bisnesmiehelle.  Alkoi bisnekset rullata väärinpäin ja viisauksissaan osti vielä kaksi uutta pakettiautoa uuden prinsessan nimiin.  No, kohta oli vaan ulosotossa muutama sata tonnia, ei yhtään autoa eikä asuntoakaan.  Vielä oli käynyt exältä anelemassa että ota edes asumaan työtä vastaan.  Ei tietenkään ottanut.

Vierailija
86/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri, sivusta

Huomasin saman. Kakkoslaadun naiset ovat heti piikit pystyssä, kun heille kertoo totuuden.

Vierailija
87/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armi Aavikko olisi ollut pätevä vastaamaan tähän.

Vierailija
88/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, että jonkun mielestä vaikuttaa olevan jotenkin kunniallisempaa jakaa elämäänsä - siis oikeasti tavaraansa- pelkästä rahasta kuin olla toisena naisena. Ensimmäisellekin kun löytyy nimi. 

Mistä sinä tuollaisia ajatuksia olet päähäsi saanut? Ei kukaan ole täällä mitään kunniallisuudesta puhunut. Ihan käytännönsyistä se petturi yleensä pidetään puolisona, ei suinkaan kunnian takia :D Elämme sentään vuotta 2025, emmekä vuotta 1775. 

Vierailija
89/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosnaisilla kyse on vallantunteesta ja itsetunnon pönkityksestä. Kyllähän se koville ottaa, kun tajuaa, ettei ollutkaan niin haluttava kuin kuvitteli olevansa, vaan mies vaihtoi parempaan heti kun sellaisen löysi. 

Vierailija
90/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osui ja upposi näköjään :D Kerrotko vielä, miksi minulla pitäisi olla paha olo siitä, että sinä et onnistu saamaan muuta kuin pettäjiä? 

Ei kenelläkään pidä olla paha olla, hyvä vaan, jos kaikilla on hyvä olla. Sinä tai ehkä jotkut muut vain suoltavat sellaista tekstiä, että heillä on todella paha olla ja isoja ongelmia itsensä kanssa. Sääli. 

Eri. 187

Vierailija
91/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole enää toinen nainen, mutta olin. 

Oli alusta asti selvää, että vaikka meillä oli kemiaa, niin oikea parisuhde ei olisi ikinä toiminut välillämme. Aluksi suorastaan pelkäsin, että mies intohimopöllyissään jättäisi vaimonsa koska minä en todellakaan olisi häntä ottanut. Kun sitten puhuttiin ja alleviivattiin että tällaisia odotuksia ei kummallakaan ole, tunsin suurta helpotusta ja rentoutta. 

Hän oli hyvä ystävä etuisuuksilla, mutta hän ei olisi ikinä ollut sitä mitä oikeassa parisuhteessa mieheltä kaipaan. Minulle hän oli turvallinen tapa saada läheisyyttä kun itse en ollut valmis parisuhteeseen. Sori vaan, mutta sinkkumiehistä ei ole friends with benefits -järjestelyyn koska heitä kiinnostaa pelkät benefitsit.  

Ollaan nyt 10-vuotta myöhemmin muuten edelleen hyviä ystäviä. Hän on edelleen vaimonsa kanssa yhdessä eikä ainakaan oman kertomansa mukaan ole ikinä pettänyt vaimoaan lukuun

HYI !

Vierailija
92/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osui ja upposi näköjään :D Kerrotko vielä, miksi minulla pitäisi olla paha olo siitä, että sinä et onnistu saamaan muuta kuin pettäjiä? 

Ei kenelläkään pidä olla paha olla, hyvä vaan, jos kaikilla on hyvä olla. Sinä tai ehkä jotkut muut vain suoltavat sellaista tekstiä, että heillä on todella paha olla ja isoja ongelmia itsensä kanssa. Sääli. 

Eri. 187

No sitähän sinä et voi tietää, onko jollain paha olla vai ei. Ainakin itse trollaan täällä ihan vain huvikseni, en siksi että minulla olisi jotenkin paha olo. On yllättävän viihdyttävää, kun osa ottaa kaiken täällä kirjoitetun kirjaimellisesti ja vetää hiekkaa HYVIN syvälle vaginaan. Tässä ketjussa on myös mielenkiintoista havaita, miten heikoilla kantimilla toisten naisten itsetunto on. Ei sitä turhaan sanota, että miehen saaminen ei ole saavutus, mutta miehen pitäminen on. 

Vierailija
93/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on näppärää, että miehellä on vaimo ja perhe ja iso huusholli pitämässä miehen mielenkiinnon väliaikoina muualla.

Aika heikosti menee, jos ei pysty saamaan miestä, jolla on ilman perhettäkin muutakin elämää kuin sinun paneminen. 

En ole tuo jolle vastasit, mutta pointtina tässä on se, että sinkkumiehen kohdalla on suuri vaara, että alkaa haluamaan oikeaa parisuhdetta. Varattu ei sellaiseen yleensä haikaile vaan parisuhde on sen vaimon kanssa.

Vierailija
94/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua pikkuista. Jos mies saisi kotona tavaraa, eipä hänen tarvitsisi vieraissa juosta. Päättele itse siitä, kuka on se joka jakaa tavaraa rahasta ja kuka ei. 

Ajatteletko tosiaan, että jokaisen pettäjän liitto on täysin seksitön?

Jos teillä on niin, olen pahoillani puolestasi, mutta enpä usko, että tämä on ainut tai edes suurin syy siihen, miksi puoliso pettää. 

Vierailija
95/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai näillä toisten jämiin tyytyvillä mitään tunteita ole. Kunhan saavat munaa niin se riittää. 

Mikä sulla on hätänä? 

Kyllä mulla ainakin on tunteita miestä kohtaan, mutta en mä silti tuota pettäjää haluaisi parisuhteeseen kanssani. 

Kyllä säkin olet jonkun jämä jos olet jonku kanssa ollut ja sitten eronnut.

Vierailija
96/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on näppärää, että miehellä on vaimo ja perhe ja iso huusholli pitämässä miehen mielenkiinnon väliaikoina muualla.

Aika heikosti menee, jos ei pysty saamaan miestä, jolla on ilman perhettäkin muutakin elämää kuin sinun paneminen. 

En ole tuo jolle vastasit, mutta pointtina tässä on se, että sinkkumiehen kohdalla on suuri vaara, että alkaa haluamaan oikeaa parisuhdetta. Varattu ei sellaiseen yleensä haikaile vaan parisuhde on sen vaimon kanssa.

Niin, onhan se varmasti ihan helvetin pelottava asia, jos mies haluaa aidosti olla sinun kanssasi eikä käytä sinua vain tarpeidensa tyydyttämiseen silloin, kun sattuu huvittamaan. Vai luuletko, että parisuhde on joku vankila, josta ei pääse pois ja jossa ei voi yhdessä kumppanin kanssa sopia, ollaanko liikkeellä "kunnes kuolema meidät erottaa" tahtotilassa vai kevyissä tapailutunnelmissa?

Vierailija
97/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko tosiaan, että jokaisen pettäjän liitto on täysin seksitön?

Jos teillä on niin, olen pahoillani puolestasi, mutta enpä usko, että tämä on ainut tai edes suurin syy siihen, miksi puoliso pettää. 

En ajattele. Mutta hirveän vaikeaa ei ole päätellä, missä on puutteita, jos miehen täytyy lähteä panemaan muita naisia. Ei seksielämäänsä tyytyväinen mies sellaista tee. 

Vierailija
98/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri, sivusta

Huomasin saman. Kakkoslaadun naiset ovat heti piikit pystyssä, kun heille kertoo totuuden.<

Ei vaan sulla menee tunteisiin. 

Vierailija
99/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nimittely on muuten lapsellista ja kertoo sinusta enemmän kuin nimiteltävästä." 🦟

Sinua sietää nimitellä, oli lapsellista tai ei. Toivottavasti et enää toiste tee samaa virhettä - idiootti.

Vierailija
100/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kenelläkään pidä olla paha olla, hyvä vaan, jos kaikilla on hyvä olla. Sinä tai ehkä jotkut muut vain suoltavat sellaista tekstiä, että heillä on todella paha olla ja isoja ongelmia itsensä kanssa. Sääli

No sitähän sinä et voi tietää, onko jollain paha olla vai ei. Ainakin itse trollaan täällä ihan vain huvikseni, en siksi että minulla olisi jotenkin paha olo. On yllättävän viihdyttävää, kun osa ottaa kaiken täällä kirjoitetun kirjaimellisesti ja vetää hiekkaa HYVIN syvälle vaginaan. Tässä ketjussa on myös mielenkiintoista havaita, miten heikoilla kantimilla toisten naisten itsetunto on. Ei sitä turhaan sanota, että miehen saaminen ei ole saavutus, mutta miehen pitäminen on. 

Ei sellaisia tekstejä tule ihan terveestä päästä, oli se sitten kirjoittajan omasta mielestä trollausta tai ei.