Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?

Vierailija
25.01.2025 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (938)

Vierailija
61/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein se vaimo ei tiedä. Mun casessa ei varmasti tiedä. Eikä se mitään rahaa siltä mieheltä saa.

Kaikkea sinäkin hölmöläinen uskot siltä panoltasi :D

Ja sinä sitten koet tietäväsi tuntemattomien elämät paremmin. No, elä harhoissasi, ei se minulta ole pois.

Ei siihen ihan hirveästi elämänkokemusta tarvita, että oppii, miten nämä kuviot oikeasti menevät. Sinäkin opit kun joku päivä avaat silmäsi etkä usko kaikkea mitä pettäjä sinulle päättää sepittää. 

Se on oikeastaan sivuseikka mitä sinä uskot tästä aiheesta. Minun alkuperäinen kommenttini koski sitä, että kaikkein lyhimmän korren vetää se joka kelpaa sille pettäjälle puolisoksi. Jonkun toisen kohdalla voi toki olla toisin, mutta tässä tapauksessa on niin, että sitä pettäjää ei oikeasti kannattaisi haluta kenenkään, ei minun eikä puolison. En tajua miksi vänkäät vastaan edes tuntematta koko ihmistä.

Vierailija
62/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein se vaimo ei tiedä. Mun casessa ei varmasti tiedä. Eikä se mitään rahaa siltä mieheltä saa.

Ja sinä sitten koet tietäväsi tuntemattomien elämät paremmin. No, elä harhoissasi, ei se minulta ole pois.

Ei siihen ihan hirveästi elämänkokemusta tarvita, että oppii, miten nämä kuviot oikeasti menevät. Sinäkin opit kun joku päivä avaat silmäsi etkä usko kaikkea mitä pettäjä sinulle päättää sepittää. 

Se on oikeastaan sivuseikka mitä sinä uskot tästä aiheesta. Minun alkuperäinen kommenttini koski sitä, että kaikkein lyhimmän korren vetää se joka kelpaa sille pettäjälle puolisoksi. Jonkun toisen kohdalla voi toki olla toisin, mut

Sinähän se tässä vänkäät. Olet vieläkin niin sen miehen pauloissa, että uskot kaiken mitä hän sanoo. Se on varsin surullista, mutta ei valitettavasti kovin harvinasta toisten naisten keskuudessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli kerrottu siinä alkuperäisessä kommentissa. Luulin löytäneeni elämäni rakkauden ja että hän vain kerää rohkeutta eroon.

Nimittely on muuten lapsellista ja kertoo sinusta enemmän kuin nimiteltävästä. Ansaitsemisesta en toki ole eri mieltä. Tein typerän ratkaisun ja kärsin seuraukset.

Miksi et pystynyt kunnioittamaan sen "elämäsi rakkauden" vaimoa ja pitämään jalkojasi kiinni sen aikaa, että se mies olisi oikeasti eronnut? Niinpä, siksi, koska olet hoora, jolle oma himo ajaa kaiken edelle. Lapsellista on se, että panee toisten miehiä ja leikkii sitten jotain sinisilmäistä tyttöstä, joka ei mukamas tiennyt, että varatun paneminen on varatun panemista. 

Tämä nyt meni lähinnä naurettavaksi. Yritä nyt edes vähän skarpata.

Totuus sattuu. Ei pidä panna

Sinulla on aika persoonallinen määritelmä käsitteelle "ei kestä".

Vierailija
64/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän se tässä vänkäät. Olet vieläkin niin sen miehen pauloissa, että uskot kaiken mitä hän sanoo. Se on varsin surullista, mutta ei valitettavasti kovin harvinasta toisten naisten keskuudessa. 

Ei tässä ole kyse siitä, mitä pettäjä sanoo.

Vierailija
65/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on aivan sama, eroaako mies vai ei. Kokopäivämiestä en itse edes halua.

Hyvää seksiä, matkaseuraa, yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja mielenkiintoisia keskusteluja. Muutoin haluan olla itsekseni omassa kodissani ja rauhassani.

Miksi nuo mainitsemasi asiat eivät onnistu vapaan miehen kanssa? Miksi siihen tarvitaan se, että mies on varattu?

Se nyt vaan on näppärää, että miehellä on vaimo ja perhe ja iso huusholli pitämässä miehen mielenkiinnon väliaikoina muualla.

Vierailija
66/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän se tässä vänkäät. Olet vieläkin niin sen miehen pau

Olet kysynyt vaimolta ja hän on sanonut sinulle, ettei tiedä, että sinulla ja miehellän on suhde? Tuskinpa. 

Vierailija
67/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista, ettei tästä asiasta pystytä keskustelemaan ilman trolleja.

Vierailija
68/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin kerran varattuun ja meillä oli myös sänkyhommia, vaikka tiesin miehen olevan avoliitossa.

Mies oli kivan näköinen, mutta nopeasti huomasin, että hän on sellainen passattava mieslapsi.

Samaan syssyyn sitten kärähti vaimolleen kiinni näistä meidän salajutuista. Onneksi tämä vaimo uskoi miehen valheet, että kyseessä  oli vain ystävyys. Vaimo halusi vielä jatkaa ukkonsa passaamista ja paapomista ja ilmeisesti ovat vieläkin yhdessä. Mies on vielä yrittänyt soitella ja viestitellä perääni, mutta en ole vastannut.

Vierailija
69/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on näppärää, että miehellä on vaimo ja perhe ja iso huusholli pitämässä miehen mielenkiinnon väliaikoina muualla.

Aika heikosti menee, jos ei pysty saamaan miestä, jolla on ilman perhettäkin muutakin elämää kuin sinun paneminen. 

Vierailija
70/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tuntee itsensä hölmöksi ja huijatuksi. Ja ottaa opikseen eikä vastedes sekaannu varattuihin.

Entinen työkaverini oli toinen nainen kahteen otteeseen. Nämä ukkomiehet olivat vieläpä kanssamme samassa työpaikassa. Molemmat johtavassa asemassa, molemmilla vaimo ja lapset. Ei päässyt kollega uudeksi vaimoksi kummankaan kanssa, vaikka niin luuli.

Vierailija
71/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on aivan sama, eroaako mies vai ei. Kokopäivämiestä en itse edes halua.

Hyvää seksiä, matkaseuraa, yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja mielenkiintoisia keskusteluja. Muutoin haluan olla itsekseni omassa kodissani ja rauhassani.

Miksi nuo mainitsemasi asiat eivät onnistu vapaan miehen kanssa? Miksi siihen tarvitaan se, että mies on varattu?

Voihan sitä heikko itsetuntoaan toki noinkin pönkittää. Yksikään itseään kunnioittava nainen ei alistu toisen jämille, vaan hommaa itselleen ihan oman miehen. Riippumatta siitä haluaako kevyttä sekstailua, matkustelua tai jotain muuta. 

Vierailija
72/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti toiset naiset vahvistavat typeryytensä alapeukuttamalla viestejä, joissa tuodaan esiin totuus :D

Vierailija
73/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju kyllä antaa vastauksia siihen, miksi moni mies haikailee lomaa vaimostaan...

Vierailija
74/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju kyllä antaa vastauksia siihen, miksi moni mies haikailee lomaa vaimostaan...

Luuletko siis, että minä ja muut toisia naisia halveksivat olemme vaimoja? Etpä kovin paljon enempää voisi väärässä olla. 

Vierailija
75/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan eroaisi ja miehet eivät yleensä laita eroa vireille, vaikka mikä olisi. En voisi antaa toisen naisen voittaa. Pitäisin tosin pitkään epätietoisuudessa, enkä paljastaisi aikeitani.

Vierailija
76/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai näillä toisten jämiin tyytyvillä mitään tunteita ole. Kunhan saavat munaa niin se riittää. 

Vierailija
77/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienosti toiset naiset vahvistavat typeryytensä alapeukuttamalla viestejä, joissa tuodaan esiin totuus :D

Vihan alla on aina pelkoa ja omia kipukohtia, eikä kenenkään muun viesteissä ole niin paljon vihaa kuin sinun. Ehkä sinun kannattaisi tarkastella sitä. Tuskin yhdelläkään näistä kakkosista on yhtä paha olla kuin sinulla.

Vierailija
78/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihan alla on aina pelkoa ja omia kipukohtia, eikä kenenkään muun viesteissä ole niin paljon vihaa kuin sinun. Ehkä sinun kannattaisi tarkastella sitä. Tuskin yhdelläkään näistä kakkosista on yhtä paha olla kuin sinulla.

Osui ja upposi näköjään :D Kerrotko vielä, miksi minulla pitäisi olla paha olo siitä, että sinä et onnistu saamaan muuta kuin pettäjiä? 

Vierailija
79/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, että jonkun mielestä vaikuttaa olevan jotenkin kunniallisempaa jakaa elämäänsä - siis oikeasti tavaraansa- pelkästä rahasta kuin olla toisena naisena. Ensimmäisellekin kun löytyy nimi. 

Vierailija
80/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran miesystävä, joka kertoi olevansa reissuhommissa aina 2vk. Ja toiset kaksi asui luonani. Poikamies toki luulin olevan.

Niin yks pv soitti hänen vaimonsa. Olin järkyttynyt toki ja pahoittelin asiaa. Niin tämä vaimo haukkui minut ihan lyttyyn. Että tiennyt olen ja täys luuska😊

En pitänyt mitään yhteyttä kyseiseen mieheen enää, mutta kuulin myöhemmin. Että oli tehnyt sen jälleen🙈ja vaimo otti eron. Kaiken lisäksi oli lähes impotentti ja alkoholisoitunut pahasti.