Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?
Kommentit (938)
Vierailija kirjoitti:
Millä oikeudella sä huorittelet täysin tuntemattomia naisia? Huo ra on maksullinen nainen ja toisena naisena oleminen ei ole seksin myymistä.
Mulla on suhde varatun miehen kanssa enkä mä ole mikään huo ra. En ole myöskään lut ka, lump pu tms. Mulla on seksiä vain tämän yhden miehen kanssa. En todellakaan jakaa itseäni pitkin poikin.
Ihan sillä oikeudella, että Suomessa on sananvapaus. Ja hu ora on hu ora otti hän tavarastaan maksua tai ei. Huorintekeminenhän tarkoittaa avioliiton ulkopuolisessa suhteessa olemista. Jos tietoisesti panet varattuja miehiä, olet todellakin hu ora ja kaikki muutkin sen synonyymit.
Sananvapaus ei tarkoita tuollaista käyöstä. Olet typerä trolli.
Mitä varattuja? Monikossa? YKSI AINOA varattu. En ole huo ra tms. Kestä se paskapäätrolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minä ja mun kaverit edes haluta, että ne varatut eroaisivat. Ne ovat hauskanpitoa varten. Kiva tavata pari kertaa kuussa, kiva lähettää takaisin kotiinsa.
Välillä puhutaan, miten rohkeita ne miehet ovat. Voitais tuhota niiden elämä ihan vain ottamalla yhteyttä niiden vaimoihin. Mutta emme halua. Näin on hyvä.
Jos ne miehet olisivat aidosti rohkeita, ne panisivat teitä ho ra tsu ja ihan avoimesti kertoen asiasta vaimolleenkin. Eipä joku salapano keneltäkään mitään rohkeutta vaadi. Se on raukkamaisin mahdollinen tapa toimia.
Et ymmärrä. Me emme halua olla avoimesti suhteessa niiden kanssa. Ne pelaavat uhkapeliä, koska me voisimme kertoa, mutta emme kerro. Koska emme halua. En halua sitä miestä elämääni kuin silloin tällöin. Olen elänyt parisuhteissa, olen elänyt perhe-elämää. En halua sitä enää. En halua myöskään tuhota kenenkään vakiintunutta perhe-elämää.
Mutta kun kemiat kohtaavat jonkun kanssa, on kiva tapailla. Ilman että tarvitsee miettiä, mikä on seuraava askel. Tietää, että jos itse kyllästyy, niin voi lopettaa suhteen ilman selityksiä.
En mä jää kyynelehtimään varattujen perään, eivätkä mun kaverinikaan ole jääneet. Pitää tietää mihin rupeaa.
Noin tyhmälle ihmiselle on selvästi ihan turha selittää yhtään mitään. Noin tyhmä ihminen ei tajua, että totta kai se harmittaa jos hyvin sujunut seksisuhde loppuu sen vuoksi kun toisella tuli tunteita. En mä ainakaan ole sellainen ihminen, että mä tuosta noin vain hyppään jonkun uuden kanssa sänkyyn.
En lähtisi haukkumaan toisia tyhmiksi, jos itse en tajuaisi edes sitä, että sille varatullekin voi tulla tunteita. Ei olemassaoleva suhde tarkoita sitä, että tunteet ovat ikuisesti vain sitä vaimoa tms kohtaan ja ikinä ei voi vaikka ihan rakastua siihen alunperin vain panoksi tarkoitettuun kakkosnaiseen. Aika moni avioliittokin olisi jäänyt solmimatta, jos panosuhteesta varatun kanssa ei koskaan voisi tulla mitään vakavampaa.
"Ei sellaisia tekstejä tule ihan terveestä päästä, oli se sitten kirjoittajan omasta mielestä trollausta tai ei."
Terveydessä ei ole vikaa, enkä myöskään trollaa. En vain pidä näitä toisia naisia tekosyineen ja selittelyineen minkään arvoisina. Halveksin syvästi sellaisia naisia, jotka tietoisesti aiheuttavat tuskaa varattujen miesten kumppaneille. Miehet ovat tietenkin myös vastuussa omista teoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä oikeudella sä huorittelet täysin tuntemattomia naisia? Huo ra on maksullinen nainen ja toisena naisena oleminen ei ole seksin myymistä.
Mulla on suhde varatun miehen kanssa enkä mä ole mikään huo ra. En ole myöskään lut ka, lump pu tms. Mulla on seksiä vain tämän yhden miehen kanssa. En todellakaan jakaa itseäni pitkin poikin.
Ihan sillä oikeudella, että Suomessa on sananvapaus. Ja hu ora on hu ora otti hän tavarastaan maksua tai ei. Huorintekeminenhän tarkoittaa avioliiton ulkopuolisessa suhteessa olemista. Jos tietoisesti panet varattuja miehiä, olet todellakin hu ora ja kaikki muutkin sen synonyymit.
Mitä varattuja? Monikossa? YKSI AINOA varattu. En ole huo ra tms. Kestä se paskapäätrolli.
Miksi sulla menee noin kovasti tunteisiin, että sinusta käytetään sitä nimitystä mikä olet? Älä hyvä lapsi pane varattuja, jos et kestä hu ori ttelua. Hanki vapaa ukko panojasi varten äläkä käytä toisten ukkoja hu oo raa mi see si.
Vierailija kirjoitti:
"Ei sellaisia tekstejä tule ihan terveestä päästä, oli se sitten kirjoittajan omasta mielestä trollausta tai ei."
Terveydessä ei ole vikaa, enkä myöskään trollaa. En vain pidä näitä toisia naisia tekosyineen ja selittelyineen minkään arvoisina. Halveksin syvästi sellaisia naisia, jotka tietoisesti aiheuttavat tuskaa varattujen miesten kumppaneille. Miehet ovat tietenkin myös vastuussa omista teoistaan.
No entäs sitten varattujen naisten kanssa vehtaavat miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minä ja mun kaverit edes haluta, että ne varatut eroaisivat. Ne ovat hauskanpitoa varten. Kiva tavata pari kertaa kuussa, kiva lähettää takaisin kotiinsa.
Välillä puhutaan, miten rohkeita ne miehet ovat. Voitais tuhota niiden elämä ihan vain ottamalla yhteyttä niiden vaimoihin. Mutta emme halua. Näin on hyvä.
Mua säälittää sellaiset, jotka luulevat, että mies jättää vaimonsa ja alkaa elämään ihanaa parisuhde-elämää tän toisen kanssa. Useimmat miehet haluavat pitää sen tutun turvallisen kodin ja emännän, ja se toinen on just hauskuutta ja vaihtelua varten.
Suosittelen varattu kaikille, jotka eivät halua pyykätä toisen kalsaripyykkejä ja kuunnella kuorsausta, vaan haluavat ne parhaat hetket.
Tämä oli myös luuloni, että pidetään hauskaa aikansa, mutta mies meni ilman varoitusta kertomaan vaimolle ja halusi elää kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä varattuja? Monikossa? YKSI AINOA varattu. En ole huo ra tms. Kestä se paskapäätrol
Mikä sulla on hätänä? Mä ole huo ra tms. Se on asia joka sun pitää kestää. Yhden miehen kanssa seksin harrastaminen ei tee kenestäkään huo raa tms. Totta helve tissä mä suutun jos mua haukutaan tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinulla pikkuisen näyttää vippaavan latvasta. Ehkä tekisi hyvää vähän selvitellä aggressiosi syitä?
Eri, jälleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä varattuja? Monikossa? YKSI AINOA varattu. En ole huo ra tms. Kestä se paskapäätrol
Sulla heittää kyllä iso ratas pahemman kerran tyhjää.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne miehet olisivat aidosti rohkeita, ne panisivat teitä ho ra tsu ja ihan avoimesti kertoen asiasta vaimolleenkin. Eipä joku salapano keneltäkään mitään rohkeutta vaadi. Se on raukkamaisin mahdollinen tapa toimia.
Et ymmärrä. Me emme halua olla avoimesti suhteessa niiden kanssa. Ne pelaavat uhkapeliä, koska me voisimme kertoa, mutta emme kerro. Koska emme halua. En halua sitä miestä elämääni kuin silloin tällöin. Olen elänyt parisuhteissa, olen elänyt perhe-elä
Kyllä ymmärrän. Säälittävä hu ora saa pönkitystä olemattomalle itsetunnolleen, kun kuvittelee olevansa kovinkin ovela pannessaan varattua miestä. Ja vieläpä luulee tekevänsä sen jotenkin salaa, vaikka todellisuudessa vaimoa myöten koko kaupunki tietää teidän "sala"suhteestanne. Hu oran maine kiirii nopeammin kuin hu ora ehtii saada orgarmin jännämiehensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan eroaisi ja miehet eivät yleensä laita eroa vireille, vaikka mikä olisi. En voisi antaa toisen naisen voittaa. Pitäisin tosin pitkään epätietoisuudessa, enkä paljastaisi aikeitani.
Aika harhoissa säkin elät. Luuletko tosissasi, että miehet eivät laita eroa vireille, vaikka mikä olisi ja luulisit tuossa tilanteessa vaimona pitää miestä epätietoisuudessa ja luulet, että mies roikkuisi sussa, kun hänen salasuhteensa olisi paljastunut? Salli mun nauraa.
Mun miehellä oli salaa toinen nainen, en tiennyt siitä siis. Ja ero tapahtui siten, että mies vain pamautti eräänä arkisena päivänä, että haluaa eron toisen naisen takia. Hän pisti avioeron vireille multa kysymättä. Minkäs voin, en mitään. Mies oli ottanut toisen naisen ja erosi minusta tuosta noin vain.
Vierailija kirjoitti:
Noin tyhmälle ihmiselle on selvästi ihan turha selittää yhtään mitään. Noin tyhmä ihminen ei tajua, että totta kai se harmittaa jos hyvin sujunut seksisuhde loppuu sen vuoksi kun toisella tuli tunteita. En mä ainakaan ole sellainen ihminen, että mä tuosta noin vain hyppään jonkun uuden kanssa sänkyyn.
En lähtisi haukkumaan toisia tyhmiksi, jos itse en tajuaisi edes sitä, että sille varatullekin voi tulla tunteita. Ei olemassaoleva suhde tarkoita sitä, että tunteet ovat ikuisesti vain sitä vaimoa tms kohtaan ja ikinä ei voi vaikka ihan rakastua siihen alunperin vain panoksi tarkoitettuun kakkosnaiseen. Aika moni avioliittokin olisi jäänyt solmimatta, jos panosuhteesta varatun kanssa ei koskaan voisi tulla mitään vakavampaa.
Pelkää, että puoliso jättää. Ehkä ei panosta itseensä ja suhteeseen ja tietää, että puoliso saisi paremmankin.
Onko olettamus siis, että toinen mies ei tunne mitään?
Syvää helpotusta. Koska en mä nyt saatana soikoon sitä äijää riesakseni halua. Lainaan vain välillä vähän ja jätän helposti kun löydän paremman.
Kyllä mulkkua voi lainata, ei se siitä kulu. Eikä petturimies muuhun kelpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkää, että puoliso jättää. Ehkä ei panosta itseensä ja suhteeseen ja tietää, että puoliso saisi paremmankin.
Niin, tuo on se tarina, jonka se kertoo sinulle. Totuus on sitten jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kysyi toisista naisista, joten varattujen naisten kanssa vehtaavat miehet eivät liity tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulkkuja tietysti hekin, mutten näe syytä puhua siitä ketjussa, joka käsittelee varattujen kanssa vehtaavia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärrä. Me emme halua olla avoimesti suhteessa niiden kanssa. Ne pelaavat uhkapeliä, koska me voisimme kertoa, mutta emme kerro. Koska emme halua. En halua sitä miestä elämääni kuin silloin tällöin.
Mitä sä haet näillä sun typerillä ja lapsellisilla raivoamisilla?
Ilmeisesti sulle ei ole tullut mieleen, että sulle vastailee toinen trolli?
--
Minua ei ihan rehellisesti sanottuna kiinnosta vttuakaan oletko trolli vai et. En ota tätä vauvapalstailua ihan niin tosissani, että rupeaisin analysoimaan muita kirjoittajia sen tarkemmin.