Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?
Kommentit (938)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan on näppärää, että miehellä on vaimo ja perhe ja iso huusholli pitämässä miehen mielenkiinnon väliaikoina muualla.
Aika heikosti menee, jos ei pysty saamaan miestä, jolla on ilman perhettäkin muutakin elämää kuin sinun paneminen.
En ole tuo jolle vastasit, mutta pointtina tässä on se, että sinkkumiehen kohdalla on suuri vaara, että alkaa haluamaan oikeaa parisuhdetta. Varattu ei sellaiseen yleensä haikaile vaan parisuhde on sen vaimon kanssa.
Juuri näin sanoi juoposta eronnut nainen että ei pitkällä tikullakaan koske vapaisiin miehiin.
Ei minä ja mun kaverit edes haluta, että ne varatut eroaisivat. Ne ovat hauskanpitoa varten. Kiva tavata pari kertaa kuussa, kiva lähettää takaisin kotiinsa.
Välillä puhutaan, miten rohkeita ne miehet ovat. Voitais tuhota niiden elämä ihan vain ottamalla yhteyttä niiden vaimoihin. Mutta emme halua. Näin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienosti toiset naiset vahvistavat typeryytensä alapeukuttamalla viestejä, joissa tuodaan esiin totuus :D
Vihan alla on aina pelkoa ja omia kipukohtia, eikä kenenkään muun viesteissä ole niin paljon vihaa kuin sinun. Ehkä sinun kannattaisi tarkastella sitä. Tuskin yhdelläkään näistä kakkosista on yhtä paha olla kuin sinulla.
Osui ja upposi näköjään :D Kerrotko vielä, miksi minulla pitäisi olla paha olo siitä, että sinä et onnistu saamaan muuta kuin pettäjiä?
Ei kenelläkään pidä olla paha olla, hyvä vaan, jos kaikilla on hyvä olla. Sinä tai ehkä jotkut muut vain suoltavat sellaista tekstiä, että heillä on todella
Sinä saat olla tuota mieltä. Ei ole minulta pois, jos kuvittelet jotain tuollaista. Jokainen meistä kuitenkin tietää itse oman elämänsä paremmin kuin tuntemattomat vauvapalsta"psykologit". Ethän sinä edes tiedä, olenko minä nainen vai mies, varattu tai vapaa, aseksuaali tai seksihullu, ihminen tai tekoäly tai mitä näitä nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan on näppärää, että miehellä on vaimo ja perhe ja iso huusholli pitämässä miehen mielenkiinnon väliaikoina muualla.
Aika heikosti menee, jos ei pysty saamaan miestä, jolla on ilman perhettäkin muutakin elämää kuin sinun paneminen.
En ole tuo jolle vastasit, mutta pointtina tässä on se, että sinkkumiehen kohdalla on suuri vaara, että alkaa haluamaan oikeaa parisuhdetta. Varattu ei sellaiseen yleensä haikaile vaan parisuhde on sen vaimon kanssa.
Juuri näin sanoi juoposta eronnut nainen että ei pitkällä tikullakaan koske vapaisiin miehiin.
Et kai vakavissasi luule, että varattu mies ei voi olla juoppo?
ketä kiinnostaa jonkun perheenrikkoja hu ooran tunteet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä pointtiasi. Miksi parisuhde on sinulle asia, jota pitää vältellä panemalla varattuja? Itse olen ollut parisuhteessa monestikin, mutta ikinä en ole niissä joutunut olemaan vasten tahtoani. Eikä yhdessäkään niistä ole ollut pakko asua yhdessä tai mennä naimisiin, jos en ole itse sitä halunnut. Eli olen saanut
Ei luoja. Mä en kirjoittanut mistään tuollaisesta mitä sä harhoissasi kuvittelet. Kukaan ei pakota parisuhteeseen jne. vaan pointtina se, että se sinkkumies voi alkaa haluamaan vakavempaa! Äly hoi. Kyllä siinä kohtaa on pelkkä seksisuhde pilalla jos jompi kumpi alkaa halumaan suhteesta enemmän ja se seksisuhde pitää lopettaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ei minä ja mun kaverit edes haluta, että ne varatut eroaisivat. Ne ovat hauskanpitoa varten. Kiva tavata pari kertaa kuussa, kiva lähettää takaisin kotiinsa.
Välillä puhutaan, miten rohkeita ne miehet ovat. Voitais tuhota niiden elämä ihan vain ottamalla yhteyttä niiden vaimoihin. Mutta emme halua. Näin on hyvä.
Mua säälittää sellaiset, jotka luulevat, että mies jättää vaimonsa ja alkaa elämään ihanaa parisuhde-elämää tän toisen kanssa. Useimmat miehet haluavat pitää sen tutun turvallisen kodin ja emännän, ja se toinen on just hauskuutta ja vaihtelua varten.
Suosittelen varattu kaikille, jotka eivät halua pyykätä toisen kalsaripyykkejä ja kuunnella kuorsausta, vaan haluavat ne parhaat hetket.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin kerran varattuun ja meillä oli myös sänkyhommia, vaikka tiesin miehen olevan avoliitossa.
Mies oli kivan näköinen, mutta nopeasti huomasin, että hän on sellainen passattava mieslapsi.
Samaan syssyyn sitten kärähti vaimolleen kiinni näistä meidän salajutuista. Onneksi tämä vaimo uskoi miehen valheet, että kyseessä oli vain ystävyys. Vaimo halusi vielä jatkaa ukkonsa passaamista ja paapomista ja ilmeisesti ovat vieläkin yhdessä. Mies on vielä yrittänyt soitella ja viestitellä perääni, mutta en ole vastannut.
Miten niin onneksi?
Vierailija kirjoitti:
Jos ne miehet olisivat aidosti rohkeita, ne panisivat teitä ho ra tsu ja ihan avoimesti kertoen asiasta vaimolleenkin. Eipä joku salapano keneltäkään mitään rohkeutta vaadi. Se on raukkamaisin mahdollinen tapa toimia.
Vierailija kirjoitti:
Niin eli sen miehen tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne miehet olisivat aidosti rohkeita, ne panisivat teitä ho ra tsu ja ihan avoimesti kertoen asiasta vaimolleenkin. Eipä joku salapano keneltäkään mitään rohkeutta vaadi. Se on raukkamaisin mahdollinen tapa toimia.
Millä oikeudella sä huorittelet täysin tuntemattomia naisia? Huo ra on maksullinen nainen ja toisena naisena oleminen ei ole seksin myymistä.
Mulla on suhde varatun miehen kanssa enkä mä ole mikään huo ra. En ole myöskään lut ka, lump pu tms. Mulla on seksiä vain tämän yhden miehen kanssa. En todellakaan jakaa itseäni pitkin poikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä pointtiasi. Miksi parisuhde on sinulle asia, jota pitää vältellä panemalla varattuja? Itse olen ollut parisuhteessa monestikin, mutta ikinä en ole niissä joutunut olemaan vasten tahtoani. Eikä yhdessäkään niistä ole ollut pakko asua yhdessä tai mennä naimis
Eikä sulla riitä kapasiteetti uuden sinkkumiehen hommaamiseen, jos edellisen kanssa ei olla enää samalla aaltopituudella? Siksikö sun pitää tyytyä vain muiden jämiin, kun et pysty vapaita miehiä saamaan? Läheskään kaikki sinkkumiehet kun ei halua mitään muuta kuin hauskanpitoa.
Aika paljon fleimausta täällä.
Olen nainen, ja olin muutaman vuoden suhteessa asumuserossa asuvan naisen kanssa. Annoin itseni uskoa, että hän on eronnut/eroamassa miehestään. Ajattelen nykyään, että huijasin itse itseäni.
Suhde oli miellyttävä, boheemi, villi, vapaa ja tunteikas. Tietyistä seikoista kävi ilmi, että nainen oli muuttamassa takaisin yhteen miehensä kanssa. Silloin soitin hänelle, etten halua jatkaa suhdetta. Tunsin rauhaa ja varmuutta.
Nainen soitti tunnin päästä takaisin, sanoi, että rakastaa minua ja ottaa eron, kunhan se ja se homma on hoidettu. En tuntenut iloa, vaan varmuutta, ettei niin tule käymään. Eikä eroa koskaan tullutkaan. Kun aika oli kypsä, soitin vielä kerran ja sanoin, että eiköhän lopeteta tämä juttu.
Olin vihainen valheesta (väitteestä, että hän aikoo erota) jota en olisi tarvinnut, ja jota en uskonut. Selvitimme välimme, ja olemme sovussa, mutta emme juurikaan tapaa.
Olen sitoutuneessa suhteessa omalla tahollani, hän edelleen naimisissa. Tiedän, etten ole ollut ainut sivusuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä oikeudella sä huorittelet täysin tuntemattomia naisia? Huo ra on maksullinen nainen ja toisena naisena oleminen ei ole seksin myymistä.
Mulla on suhde varatun miehen kanssa enkä mä ole mikään huo ra. En ole myöskään lut ka, lump pu tms.
"Älä tee huorin"
Kyllä se tarkoittaa jotain ihan muuta kuin maksullista naista alunperin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienosti toiset naiset vahvistavat typeryytensä alapeukuttamalla viestejä, joissa tuodaan esiin totuus :D
Vihan alla on aina pelkoa ja omia kipukohtia, eikä kenenkään muun viesteissä ole niin paljon vihaa kuin sinun. Ehkä sinun kannattaisi tarkastella sitä. Tuskin yhdelläkään näistä kakkosista on yhtä paha olla kuin sinulla.
Osui ja upposi näköjään :D Kerrotko vielä, miksi minulla pitäisi olla paha olo siitä, että sinä et onnistu saamaan muuta kuin pettäjiä?
Ei kenelläkään pidä olla paha olla, hyvä vaan, jos kaikilla on hyvä olla. Sinä tai ehkä jotkut muut vain suoltavat sellaista tekstiä, että heillä on todella paha olla ja isoja ongelmia itsensä kanssa. Sääli
No sitähän sinä et voi tietää, onko jollain paha olla vai ei. Ainakin itse trollaan täällä ihan vain huvikseni, en siksi että minulla olisi jotenkin paha olo. On yllättävän viihdyttävää, kun osa ottaa kaiken täällä kirjoitetun kirjaimellisesti ja vetää hiekkaa HYVIN syvälle vaginaan. Tässä ketjussa on myös mielenkiintoista havaita, miten heikoilla kantimilla toisten naisten itsetunto on. Ei sitä turhaan sanota, että miehen saaminen ei ole saavutus, mutta miehen pitäminen on.
Ilmeisesti sulle ei ole tullut mieleen, että sulle vastailee toinen trolli?
Vierailija kirjoitti:
Aloittajaa, ja minäkin luen ihan mielenkiinnolla. Sinun huorittelusi sen sijaan ei taida kiinnostaa ketään, röllipeikko.
Mulla on suhde varatun miehen kanssa enkä mä ole mikään huo ra. En ole myöskään lut ka, lump pu tms. Mulla on seksiä vain tämän yhden miehen kanssa. En todellakaan jakaa itseäni pitkin poikin.
Ihan sillä oikeudella, että Suomessa on sananvapaus. Ja hu ora on hu ora otti hän tavarastaan maksua tai ei. Huorintekeminenhän tarkoittaa avioliiton ulkopuolisessa suhteessa olemista. Jos tietoisesti panet varattuja miehiä, olet todellakin hu ora ja kaikki muutkin sen synonyymit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on suhde varatun miehen kanssa enkä mä ole mikä
"Älä tee huorin"
Kyllä se tarkoittaa jotain ihan muuta kuin maksullista naista alunperin
Kappas, sellainen hihhulihuora siellä. Tai raamattulutka. Kun nyt kerran nimitellään.
Eri, sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä pointtiasi. Miksi parisuhde on sinulle asia, jota pitää vältellä panemalla varattuja? Itse olen ollut parisuhteessa monestikin, mutta ikinä en ole niissä joutunut olemaan vasten tahtoani. Eikä yhdessäkään nii
Noin tyhmälle ihmiselle on selvästi ihan turha selittää yhtään mitään. Noin tyhmä ihminen ei tajua, että totta kai se harmittaa jos hyvin sujunut seksisuhde loppuu sen vuoksi kun toisella tuli tunteita. En mä ainakaan ole sellainen ihminen, että mä tuosta noin vain hyppään jonkun uuden kanssa sänkyyn.
En ihan ymmärrä pointtiasi. Miksi parisuhde on sinulle asia, jota pitää vältellä panemalla varattuja? Itse olen ollut parisuhteessa monestikin, mutta ikinä en ole niissä joutunut olemaan vasten tahtoani. Eikä yhdessäkään niistä ole ollut pakko asua yhdessä tai mennä naimisiin, jos en ole itse sitä halunnut. Eli olen saanut parisuhteessa kaiken sen, mitä sinä olet saanut varatun kanssa sillä erotuksella, etten ole satuttanut ketään ulkopuolista rikomalla perheitä tai loukkamalla vaimoa, jolla ei ole mitään tekemistä sinun himojesi kanssa.