Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?

Vierailija
25.01.2025 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (938)

Vierailija
41/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikkomieliset naiset tyytyy varattuun, luulisi että ovat yhtä rikki kuin muutoinkin ovat, kun tajuavat että varattu vain käytti heidän kehoaan eikä pitänyt heitä vaimomateriaalina

Kuule kaikkein lyhimmän tikun näissä vetää se, joka kelpaa sille pettäjälle vaimomateriaaliksi.

Mistä valheesta sä höpötät? Eihän siinä ole mitään valhetta, jos vaimo tietää, että mies panee muitakin, mutta haluaa siitä huolimatta esim. rahan takia olla edelleen tuon miehen vaimo. Ei miehet kovinkaan usein niin taitavia näyttelijöitä ole, että onnistuisivat pitämään pettämisensä salassa. Varsinkaan pidemmän aikaa. 

Aika usein se vaimo ei tiedä. Mun casessa ei varmasti tiedä. Eikä se mitään rahaa siltä mieheltä saa.

Vierailija
42/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein se vaimo ei tiedä. Mun casessa ei varmasti tiedä. Eikä se mitään rahaa siltä mieheltä saa.

Kaikkea sinäkin hölmöläinen uskot siltä panoltasi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kerrottu siinä alkuperäisessä kommentissa. Luulin löytäneeni elämäni rakkauden ja että hän vain kerää rohkeutta eroon.

Nimittely on muuten lapsellista ja kertoo sinusta enemmän kuin nimiteltävästä. Ansaitsemisesta en toki ole eri mieltä. Tein typerän ratkaisun ja kärsin seuraukset.

Miksi et pystynyt kunnioittamaan sen "elämäsi rakkauden" vaimoa ja pitämään jalkojasi kiinni sen aikaa, että se mies olisi oikeasti eronnut? Niinpä, siksi, koska olet hoora, jolle oma himo ajaa kaiken edelle. Lapsellista on se, että panee toisten miehiä ja leikkii sitten jotain sinisilmäistä tyttöstä, joka ei mukamas tiennyt, että varatun paneminen on varatun panemista. 

Vierailija
44/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettymystä, surua ja epäuskoa. Tunsin tulleeni huijatuksi ja hyväksikäytetyksi, vaikkei toinen ollut koskaan luvannutkaan erota. Minun lapsellisessa haavemaailmassani kaksi toisilleen tarkoitettua ihmistä oli löytänyt Sen Oikean ikävässä elämäntilanteessa ja toisella kesti vaan hetki sulatella asiaa ja kerätä rohkeutta eroon. Eihän se sitten niin mennyt, minä olin pelkkä merkityksetön hairahdus.

En minä sitäkään kadehdi, joka elää valheessa edelleen. Mutta ihmettelen, miksi hitossa olen mennyt rakastumaan tuollaiseen ihmiseen. Mitä minun päässäni on liikkunut, kun olen tuntenut että tuo on se minun täydellinen vastinkappaleeni? Mokoma selkärangaton pelkuri.

En ihmettele yhtään miksi toinen ei loppujen lopuksi halunnut erota. Olet täysi mulkku.

Mahdollisesti. Mutta tämä oli kyllä sellainen luoti, joka kannattikin väistää.

Vierailija
45/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhautumista lähinnä. Kyllähän mä tiesin mihin mä lähden. En minäkään ollut mitenkään hulluna mieheen rakastunut. Ihastunut joo ja olisi ollut kiva katsoa tuleeko meistä mitään, mutta ei se mikään maailmanloppu ollut ettei tullut. Ehkä siinä turhautti se ettei hyviä miehiä kasva joka oksalla enää nelikymppisenä. Hän oli fiksu, herrasmies käytöstavoiltaan, hyvässä työssä ja koko olemus oli energinen ja sporttinen. Just varmaan sellainen mitä varmasti moni nainen toivoisi. Mä jälkeenpäin järkeilin sen niin, että olihan meillä kivaa se vuoden verran. Sekin on kuitenkin jotain. Hän sai ilmeisesti avioliittonsa ongelmat jotenkin ratkaistua, eikä eroa vaimosta lopulta koskaan tullut. Ehkä hyvä niin. En mä sitä ole suremaan jäänyt.

Vierailija
46/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on varattu. Minulla loppuu kiinnostus siihen. Käsittämätöntä miten toiset tyytyy jämiin. 

Minuakin oksettaa ajatus, että mies on "käytössä" jollakulla toisellakin. Likaista ja epähygienistä.

Vierailija
47/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikkomieliset naiset tyytyy varattuun, luulisi että ovat yhtä rikki kuin muutoinkin ovat, kun tajuavat että varattu vain käytti heidän kehoaan eikä pitänyt heitä vaimomateriaalina

Kuule kaikkein lyhimmän tikun näissä vetää se, joka kelpaa sille pettäjälle vaimomateriaaliksi.

Mistä valheesta sä höpötät? Eihän siinä ole mitään valhetta, jos vaimo tietää, että mies panee muitakin, mutta haluaa siitä huolimatta esim. rahan takia olla edelleen tuon miehen vaimo. Ei miehet kovinkaan usein niin taitavia näyttelijöitä ole, että onnistuisivat pitämään pettämisensä salassa. Va

Se mieskö sulle sanoi, ettei vaimo tiedä? Ja sinä olet niin pöljä, että uskot, vaikka mies on jo todistanut olevansa valehtelija, kun on sinun kanssasi suhteeseen lähtenyt. Kaikenlaisia naisia sitä onkin....

Vierailija
48/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä sitten koet tietäväsi tuntemattomien elämät paremmin. No, elä harhoissasi, ei se minulta ole pois.

Vierailija
49/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan odota miehen eroavan. Meillä on pelkkä seksisuhde. Kyllä mulla tunteita on miestä kohtaan, mutta miksi haluaisin parisuhteeseen miehen kanssa joka pettää? En mä sellaiselle halua itseäni altistaa. Tämä seksisuhde kestää sen minkä kestää ja sen jälkeen elämä jatkuu. Jos joku sopiva sinkkumies tulee vastaan, niin tämä varattu mies jää heti.

Vierailija
50/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä ihan julkisuutta myöten että kakkonen tulleessaan ykköseksi on sitten huuman haihduttua heivannut äijän luiskaan. Sitten onkin mies hiljaista poikaa. Kaikki uho ulospäin kadonnut. Koska tietää että kaikki pitää myös häntä alimpana pohjasakkana ihmisenä ja vanhempana.

Vanhempana? Ei vanhempien seksielämä kuulu lapsille.

Kuuluu ja näkyy.

Ei kuulu näkyä. Jos sinä kippaat sen lasten niskaan, sinä olet se huono vanhempi.

Konkreettisesti kuuluu ja näkyy, pälli.

Vierailija
51/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä sitten koet tietäväsi tuntemattomien elämät paremmin. No, elä harhoissasi, ei se minulta ole pois.

Ei siihen ihan hirveästi elämänkokemusta tarvita, että oppii, miten nämä kuviot oikeasti menevät. Sinäkin opit kun joku päivä avaat silmäsi etkä usko kaikkea mitä pettäjä sinulle päättää sepittää. 

Vierailija
52/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli kerrottu siinä alkuperäisessä kommentissa. Luulin löytäneeni elämäni rakkauden ja että hän vain kerää rohkeutta eroon.

Nimittely on muuten lapsellista ja kertoo sinusta enemmän kuin nimiteltävästä. Ansaitsemisesta en toki ole eri mieltä. Tein typerän ratkaisun ja kärsin seuraukset.

Miksi et pystynyt kunnioittamaan sen "elämäsi rakkauden" vaimoa ja pitämään jalkojasi kiinni sen aikaa, että se mies olisi oikeasti eronnut? Niinpä, siksi, koska olet hoora, jolle oma himo ajaa kaiken edelle. Lapsellista on se, että panee toisten miehiä ja leikkii sitten jotain sinisilmäistä tyttöstä, joka ei mukamas tiennyt, että varatun paneminen on varatun panemista. 

Tämä nyt meni lähinnä naurettavaksi. Yritä nyt edes vähän skarpata.

Vierailija
53/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt meni lähinnä naurettavaksi. Yritä nyt edes vähän skarpata.

Totuus sattuu. Ei pidä panna varattuja, jos ei kestä, että totuus sanotaan sen oikealla nimellä. 

Vierailija
54/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun varattu erosi heri vaikken ollut siitä suuremmin edes kiinnostunut. Riippuu varatusta ja miten paljon parempi on haavissa.

Vierailija
55/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettymystä, surua ja epäuskoa. Tunsin tulleeni huijatuksi ja hyväksikäytetyksi, vaikkei toinen ollut koskaan luvannutkaan erota. Minun lapsellisessa haavemaailmassani kaksi toisilleen tarkoitettua ihmistä oli löytänyt Sen Oikean ikävässä elämäntilanteessa ja toisella kesti vaan hetki sulatella asiaa ja kerätä rohkeutta eroon. Eihän se sitten niin mennyt, minä olin pelkkä merkityksetön hairahdus.

En minä sitäkään kadehdi, joka elää valheessa edelleen. Mutta ihmettelen, miksi hitossa olen mennyt rakastumaan tuollaiseen ihmiseen. Mitä minun päässäni on liikkunut, kun olen tuntenut että tuo on se minun täydellinen vastinkappaleeni? Mokoma selkärangaton pelkuri.

Opitpahan. Ehkä ensi kerralla etsit vapaita.

En mä sitä kuule mitenkään etsinyt

Jos nyt ei viattomia luontokappaleita haukuttaisi kuitenkaan.

Vierailija
56/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen on monesti sen verran bimbo, ettei edes tajua, miten paljon mies häntä vedättää. Kuvittelee olevansa kovinkin tilanteen tasalla, vaikka oikeasti mies vie kuin pässiä narussa. Eihän kukaan täysipäinen nainen edes harkitse varatun panemista ellei se varattu ole oma puoliso/poikaystävä. 

Vierailija
57/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on aivan sama, eroaako mies vai ei. Kokopäivämiestä en itse edes halua.

Hyvää seksiä, matkaseuraa, yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja mielenkiintoisia keskusteluja. Muutoin haluan olla itsekseni omassa kodissani ja rauhassani.

Miksi nuo mainitsemasi asiat eivät onnistu vapaan miehen kanssa? Miksi siihen tarvitaan se, että mies on varattu?

Varattu ei tunge liikaa nurkkiin pyörimään. Oikeastaan onkin siksi parempi, että mies EI eroa.

Vierailija
58/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuntenut yhtään mitään. Säälin hänen avovaimoaan. Somessa heillä on aivan ihanaa keskenään ja varmasti onkin. Mies vain vonkaa koko kylää. Yritti ystäviänikin sänkyyn itkutarinallaan.

Tekis mieli käräyttää, mutta en halua tuottaa enää yhtään tuskaa. Olin itse täysin sinisilmäinen ja tekoani ei voi millään puolustella.

Häpeän asiaa.

Vierailija
59/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on aivan sama, eroaako mies vai ei. Kokopäivämiestä en itse edes halua.

Hyvää seksiä, matkaseuraa, yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja mielenkiintoisia keskusteluja. Muutoin haluan olla itsekseni omassa kodissani ja rauhassani.

Miksi nuo mainitsemasi asiat eivät onnistu vapaan miehen kanssa? Miksi siihen tarvitaan se, että mies on varattu?

Varattu ei tunge liikaa nurkkiin pyörimään. Oikeastaan onkin siksi parempi, että mies EI eroa.

Eli et onnistu saamaan riittävän tasokasta vapaata miestä. Niin arvelinkin. 

Vierailija
60/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuntenut yhtään mitään. Säälin hänen avovaimoaan. Somessa heillä on aivan ihanaa keskenään ja varmasti onkin. Mies vain vonkaa koko kylää. Yritti ystäviänikin sänkyyn itkutarinallaan.

Tekis mieli käräyttää, mutta en halua tuottaa enää yhtään tuskaa. Olin itse täysin sinisilmäinen ja tekoani ei voi millään puolustella.

Häpeän asiaa.

Olet edelleen sinisilmäinen, kun kuvittelet somekuvien perusteella, että avovaimo ei tiedä miehensä puuhista. Kyllä se tietää. Siksi se vetää somessa kiiltokuvakulissa. Nillähän on liitto pahiten hajalla, jotka eniten somessa hehkuttavat.