Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aborttioikeus on sinulle niin kamala asia?

Vierailija
25.01.2025 |

Taloudellisesta näkökulmasta abortti tulee yhteiskunnalle halvemmaksi kuin vuosien peruskoulu & toinen aste, lapsilisät, neuvolat jne. Valitus verorahojen käytöstä ei siis oikein toimi.

Kommentit (855)

Vierailija
361/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jukurtti tai rahka eläkeäiselle??? 

Vierailija
362/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pro abortion vaan pro choice. 

Jenkkien menoa kun katsoo, niin vähintään pitäisi olla sitten jotain rahallista tukea niille synnyttäjille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastatkaa saatana!! 

Vierailija
364/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Xtra vanukas hyvää??? 

Vierailija
365/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Xtra vanukas hyvää??? 

Ihan hyvää on. 

Vierailija
366/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut spontaanin abortin eli keskenmenon, jolloin solumöykky poistui itsekseen kehostani kuolleena. Se oli sormenpään kokoinen, eikä siinä ollut mitään ihmistä muistuttavaakaan. Pyörittelin sitä aikani ja tutkin, ja olen aivan varma siitä, että se ei ollut vauva tai ihminen.

Mitä aloitukseen tulee, lapsia ei tehdä rahan takia eikä raha voi ihmistä määrätä. Rahahan on tiettyjen ihmisten, pankinomistajien luomus, ja se on suurin syy rikoksiin sekä myös jatkuvaan lastenmurhaan: oikeiden syntyneiden lasten, ihmisten, tietoiseen tappamiseen köyhyyteen ja nälkään. Ruokaa on kyllä yllin kyllin, mutta rahajärjestelmä pitää huolen siitä, että rikkaat tulevat aina vain rikkaammiksi ja köyhiä on aina vain enemmän. Joka päivä maailmassa kuolee arviolta yli 30 000 ihmistä rahan puutteeseen: siihen, ettei heillä ole rahaa välttämättömyyksiin. Suurin osa heistä on alle 5-vuotiaita lapsia.

Vain tietämätön ihminen voi ajatell

Se että joku ei sinusta muistuta ihmistä ei ole syy saada tappaa häntä. Afrikassa mustat tappaa albinoja koska ne näyttää oudolta. Sinusta se on kai oikein.

Vierailija
367/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse tulisin raskaaksi enkä saisi aborttia, yrittäisin tehdä keskeytyksen itse. Jos se ei onnistuisi, tappaisin itseni. En halua kantaa kohdussani lasta edes adoptioon annettavaksi. Siinä menisi kaksi elämää yhden sijasta. Eikö raskaaksi tulleen elämällä tai terveydellä ole teille mitään arvoa, abortin vastustajat? Aborttien kieltäminen ei nimittäin vähennä abortteja, se vain siirtää ne pois terveydenhuollosta, jossa ne voitaisiin toteuttaa hygieenisesti ja turvallisesti. Moni nainen maailmalla menehtyy kotiabortin komplikaatioihin. Eikö nyt vain olisi parempi, että sen tekee turvallisesti terveydenhuollon piirissä? Älä tee aborttia itsellesi, jos vakaumuksesi sen kieltää, mutta älä vaadi muitakin elämään juuri sinun vakaumuksesi mukaisesti! N37

Tätä ei pysty ymmärtämään, että miksi jotkut haluavat pakottaa muut e

Murha on silti murha. Kun elävän olennon tappaa suunnitellusti niin se on murha. Toivottavasti laki tulee pian ja rankaisee kaikki abortin tehneet. Onneksi teistä on rekisteri olemassa.

Jos sinä olet sitä mieltä, se ei tarkoita että sinun mielesi mukaan täytyy muiden toimia. Leikitään että olisin vegaani ja haluaisin lain, joka tekee kaikesta eläinperäisestä ruuasta ja tarvikkeista laittomia ja niitä käyttävät saavat vankilaa,  olisiko se reilua? Reilua pakottaa rangaistuksen uhalla noudattamaan minun tahtoani?

Vierailija
368/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, rauhoitutaas. Abortti on edelleen onneksi sallittu eikä sitä tulla kieltämään vaikka trumpistiöyhöt pelottelevat. Nyt vaan pitäisi saada miehet ottamaan vastuuta ehkäisystä, niin kaikki vastuu ei kaadu naisten harteille. Koska mikään ehkäisy yksistään ei ole sataprosenttisen varma,  ja kun naisten niskaan kaatuvat työt, kodin ja lastenhoito ja metatyöt, niin pilleri saattaa välillä unohtua. 

Vasektomia, haloo, ette oo koskaan kuulleet? Siinä on sekin hyvä puoli, että jos vaimo siitä huolimatta tulee raskaaksi, niin tiedät että se ei oo sun... 

On se laillista, mutta ei se siitä moraalisesti hyv

Siittiöt ei murhaa ketään, joten ne ei ole ongelma.

Miehen ei tule päästää siittiöitä ulos kehostaan. Sillä ongelma ratkeaa, koska silloin kukaan ei tule raskaaksi. 

Vierailija
369/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siittiöt ei murhaa ketään, joten ne ei ole ongelma."

Kyllä mu rhaavat. Moni nainen on kuollut synnytykseen.

Vierailija
370/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei synnytä siittiöitä.

Vierailija
371/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos sinä olet sitä mieltä, se ei tarkoita että sinun mielesi mukaan täytyy muiden toimia. Leikitään että olisin vegaani ja haluaisin lain, joka tekee kaikesta eläinperäisestä ruuasta ja tarvikkeista laittomia ja niitä käyttävät saavat vankilaa,  olisiko se reilua? Reilua pakottaa rangaistuksen uhalla noudattamaan minun tahtoani?"

Onhan niitä asioita joita toinen haluaa laittomaksi ja toinen ei. Minun mielestä lapsen tappamisesta pitäisi joutua vankilaan.

murha murha uli uli uli

Vierailija
372/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, rauhoitutaas. Abortti on edelleen onneksi sallittu eikä sitä tulla kieltämään vaikka trumpistiöyhöt pelottelevat. Nyt vaan pitäisi saada miehet ottamaan vastuuta ehkäisystä, niin kaikki vastuu ei kaadu naisten harteille. Koska mikään ehkäisy yksistään ei ole sataprosenttisen varma,  ja kun naisten niskaan kaatuvat työt, kodin ja lastenhoito ja metatyöt, niin pilleri saattaa välillä unohtua. 

Vasektomia, haloo, ette oo koskaan kuulleet? Siinä on sekin hyvä puoli, että jos vaimo siitä huolimatta tulee raskaaksi, niin tiedät että se ei oo sun... 

Miehen ei tule päästää siittiöitä ulos kehostaan. Sillä ongelma ratkeaa, koska silloin kukaan ei tule raskaaksi. 

Joku tuolla jo sanoi että munasolu pystyy lisääntymään yksinkin

Vierailija
373/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei synnytä siittiöitä.

vänkyti vänkyti vtun imbesilli

Vierailija
374/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jukurtti tai rahka uskovalle eläkeläiselle??? 

Vierailija
375/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nyt oikeus m urhata olisi kamala asia?? Hyvä kysymys...

Vierailija
376/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos sinä olet sitä mieltä, se ei tarkoita että sinun mielesi mukaan täytyy muiden toimia. Leikitään että olisin vegaani ja haluaisin lain, joka tekee kaikesta eläinperäisestä ruuasta ja tarvikkeista laittomia ja niitä käyttävät saavat vankilaa,  olisiko se reilua? Reilua pakottaa rangaistuksen uhalla noudattamaan minun tahtoani?"

Onhan niitä asioita joita toinen haluaa laittomaksi ja toinen ei. Minun mielestä lapsen tappamisesta pitäisi joutua vankilaan.

Miten erotat keskenmenon abortista?

Vierailija
377/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos olisin vegaani, olen sitä mieltä että lehtipihvin syönnistä kuuluisi joutua vankilaan. Se eläin on kuitenkin tapettu. Joko olisimme molemmat mielipiteissämme oikeassa tai molemmat väärässä. Kumpikin vaatisi oman henkilökohtaisen mielipiteensä perusteella kaikkia muita toimimaan rangaistuksen uhalla juuri meidän mielipiteemme mukaisesti, halusivat he tehdä niin tai eivät. 

Vierailija
380/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos olisin vegaani, olen sitä mieltä että lehtipihvin syönnistä kuuluisi joutua vankilaan. Se eläin on kuitenkin tapettu. Joko olisimme molemmat mielipiteissämme oikeassa tai molemmat väärässä. Kumpikin vaatisi oman henkilökohtaisen mielipiteensä perusteella kaikkia muita toimimaan rangaistuksen uhalla juuri meidän mielipiteemme mukaisesti, halusivat he tehdä niin tai eivät.&nbsp

Tiedätkö mikä on laki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme