TM: Miehet kasvaneet kaksinkertaisesti naisiin verrattuna - naiset valitsee pitkän kumppanin
"Tutkimusartikkelissa spekuloidaan myös muun muassa sillä, että naisten seksuaaliset mieltymykset ovat saattaneet vauhdittaa pidempien ja lihaksikkaampien miesten yleistymistä."
Tämä on johtanut siihen että miesten pituus ja paino kasvanut kaksinkertaisesti naisiin verrattuna viimeisen 100v aikana. Kun naiset suosivat pitkiä ja lihaksikkaita, se näkyy myös erityisesti miespuolisessa jälkikasvussa.
https://tekniikanmaailma.fi/sukupuolten-valiset-fyysiset-erot-ovat-kasv…
Kommentit (149)
Suomalaisten parisuhteessa olevien pituus ero on 19,1 cm.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän pituusero miesten ja naisten välillä ole maassa kuin maassa aika universaalisesti samanlainen. Suomen tapauksessa pituusero on kai noin 13-14 cm. Jos mainitut tilastot pituuksien muutoksista pitävät paikkansa, minulle se kielii lähinnä siitä, että aiemmin kasvuikäisten tyttöjen ravinnonsaanti turvattiin paremmin kuin poikien. Nimittäin suomalaisten geenit ovat pysyneet lähes muuttumattomina viimeisen vuosisadan, joten pituuskasvu selittyy lähinnä ruualla. Eli tämän takia poikien pituus on muuttunut enemmän, kun taas tytöillä se oli verrattain samanlainen jo aiemmin. En olisi yllättynyt yllä mainitusta, sillä tyypillisesti tytön hyvinvointia on varjeltu enemmän kuin pojan.
Sinulta on historian opinnot jääneet ilmeisesti täysin väliin. Etkö siis oikeasti hahmota, että Suomi on ollut sadan vuoden sisällä sodassa ja pitkät miehet paljolti kaatuivat sodassa, kun taas sairaimmat miehet eivät edes joutuneet sotaan. Sekä miesten että naisten keskipituus on kasvanut pula-ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä mietin millainen maailma olisi, jos naiset preferoisivat älykkäitä ja viisaita miehiä ulkoisten ominaisuuksien sijasta.
Samaa voisi pohdin, mitä jos miehet preforoisivat älykkäitä ja viisaita naisia sen sijaan, että ovat valmiita panemaan mitä tahansa reikää.
Mutta naiset ovat niitä jotka loppupeleissä ratkaisevat kuka naista panee ja kuka ei. Samalla naiset ovat myös niitä jotka sen lapsen isän loppujen lopuksi valitsevat lapsilleen. Ilman naisen suostumusta kyseessä on r a i s k a u s tai jokin rikos joka tapauksessa.
Tämä on se totuus. N23
Tämä on totta. Sillä en minäkään voi mennä harrastamaan seksiä naiskavereiden kanssa, ilman heidän suostumusta siihen, vaikka minä kuinka itse sitä haluaisin. Kyllä minulla on muutama kaunis nainen kaverina ja harrastaisin seksiä mielelläni heidän kanssaan, jos vaan he suostuisivat siihen. Jos joku heistä haluaisi minun kanssasi perustaa perheen, niin se kyllä kelpaisi minulle samantien.
Pisimmät miehet kuolevat nälkään, kun ruoasta tulee pulaa, koska he tarvitsevat enemmän ruokaa elääkseen. Ruokaa saadakseen heidän tulee taistella ja se taas voi tietää kuolemaa.
Aika vanhaa aineistoa.
Erityisesti Britanniassa tehdyssä tarkastelussa havaittiin, että vuosien 19001950 välillä naisten keskipituus kasvoi 1,9 prosenttia 159 sentistä 162 senttiin, kun taas miesten keskipituus nousi 4 prosenttia 170 sentistä 177 senttiin.
Noin joka neljäs vuonna 1905 syntynyt nainen oli pidempi kuin saman vuoden keskivertomies, mutta vuonna 1958 syntyneistä enää joka kahdeksas nainen ylitti miesten keskipituuden, Halsey kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Miesten penisten pituus on myös kasvanut noin tuuman verran (2,45 cm). Kertoo nykynaisten preferensseistä...
Tuuma on 2,54cm
Juurihan Hesari tai YLE kertoi nuorten miesten muuttumisesta feminiinisiksi. Mitä tässä pitäisi uskoa?
Vierailija kirjoitti:
Odotan sitä aikaa, että maailmassa on ainoastaan pitkiä ja kauniita ihmisiä. Kuka tällöin joutuu tikunnokkaan?
Sitten se kauneus alkaa olla normi ja "tylsä". Silloin on rumempien ihmisten markkinat, he ovat kuin yksisarvisia ja heistä taistellaan kynsin ja hampain.
Parempaa ja säännöllisempää ravintoa suuremmalle osalle väestöstä, miehet ovat isompia niin kasvavatkin enemmän. Nollatason tutkimus, sadassa vuodessa ei tuollaista eroa selitetä geeneille.
Vierailija kirjoitti:
Miesten penisten pituus on myös kasvanut noin tuuman verran (2,45 cm). Kertoo nykynaisten preferensseistä...
Kertoo siitä että on siirrytty itse ilmoitettuihin mittauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Isoisäni oli 161cm pitkä (ja laiha) ja selvisi hengissä vuodet 1939-45. Haavoittui pari kertaa sirpaleista. Meni naimisiin ja sai neljä lasta, joukossa äitini. Äitini oli 163cm pitkä. Isäni 166cm pitkä. Minä olen 176cm. Olen löytänyt aina naisseuraa, mutta moni nainen on moittinut minua hieman liian lyhyeksi. Moitteet vähentyneet, kun olen aukaissut sepaluksen.
Tämä on näitä palstamiehen fantasioita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten seksuaalinen preferenssi mahdollistaa myös parisuhdeväkivallan: Jos he suosisivat pieniä/samankokoisia miehiä, ei miehet olisi enää samanlainen fyysinen uhka. Naiset voisi valita siis tasa-arvoisemman fyysisen eron, mutta ei taida missään kulttuurissa naisille kelvata samankokoiset miehet.
Unohdit lihaksia kasvattavan ja voimaa lisäävän testosteronin. Jopa naista pienenpi mies on fyysisesti naista vahvempi.
Usein näillä pienillä miehillä on korostunut tarve osoittaa miehuuttaan aggressiivisella tavalla. Isot miehet ovat tyypillisesti leppoisia.
Isoilla miehillä on se ero että harvempi niitä testailee. Itse jouduin nuorempana keskivertoa lyhyempänä puolustautumaan kun nämä "isommat" pojat testasi rajoja että uskallanko sanoa vastaan, ja välillä joutui jopa nyrkeillä puolustautumaan. Tänä päivänä on sen verran lihasta alla että olen saanut olla rauhassa ilman näitä riidan haastajia ja testaajia. On paljon stressittömämpää kun ei tarvitse enää kuunnella apinoiden v i t t uilua. Että kiitos isot "leppoisat" miehet.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten parisuhteessa olevien pituus ero on 19,1 cm.
Vanhat naiset on yhä alamittaisia ja parisuhteessa, vetävät lukua alas. Toiset alamittaiset tulee ulkomailta, ei tarvitse kuin mennä ukrainaan asti niin ne naiset mahtuu jo kulkemaan suorana suomi naisen kainalon alta ja jää vielä 10cm tyhjää tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten seksuaalinen preferenssi mahdollistaa myös parisuhdeväkivallan: Jos he suosisivat pieniä/samankokoisia miehiä, ei miehet olisi enää samanlainen fyysinen uhka. Naiset voisi valita siis tasa-arvoisemman fyysisen eron, mutta ei taida missään kulttuurissa naisille kelvata samankokoiset miehet.
Unohdit lihaksia kasvattavan ja voimaa lisäävän testosteronin. Jopa naista pienenpi mies on fyysisesti naista vahvempi.
Usein näillä pienillä miehillä on korostunut tarve osoittaa miehuuttaan aggressiivisella tavalla. Isot miehet ovat tyypillisesti leppoisia.
Tämä yleistäminen on niin huvittavaa. Pienet miehet USEIN aggressiivisia ja isot miehet TYYPILLISESTI leppoisia. Oletko koskaan miettinyt että mistä voi johtua niiden lyhempien miesten katkeruus? Se ei varmasti johdu pelkästään siitä pituudesta vaan kun siitä pituudesta v i t t u i l l a a n, eikä ole samanlaista peruskunnioitusta kun pidemmillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä mietin millainen maailma olisi, jos naiset preferoisivat älykkäitä ja viisaita miehiä ulkoisten ominaisuuksien sijasta.
Oltaisiin kuoltu sukupuuttoon. Naiset valitsevat evoluution ohjaamana miehen joka kykenee, fyysisesti puolustamaan häntä.
Älykkäät kehitti pyssyt, lihamöykyt kielsi pyssyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltaisiin kuoltu sukupuuttoon. Naiset valitsevat evoluution ohjaamana miehen joka kykenee, fyysisesti puolustamaan häntä.
Älykkäät kehitti pyssyt, lihamöykyt kielsi pyssyt.
Pyssyt takaavat tasa-arvon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tällä ei ole merkitystä, älykkyys periytyy vahvasti äidiltä.
En usko, että älykkyys periytyy ainakaan paljon enemmän äidiltä. Miten se olisi geneettisesti edes selitettävissä. Vaikea keksiä mitään mekanismia tällaiseen. Vai tiedätkö sinä? Olen tietysti lukenut joitain juttuja, joissa niin väitetään, mutta en ole vakuuttunut sen perusteella, mitä perinnöllisyydestä tiedän.
Mitokondriot periytyvät kokonaan äidiltä ja poika ilmeisesti perii älykkyyttä x-kromosomissa, joka tulee siis vain äidiltä. Älykkäällä äidillä on yleensä myös älykäs mies, koska naiset harvemmin halu
Epäilen vahvasti. Jo CRISPR-tutkimukset ovat näyttäneet että melkein jokaikinen mentaalinen tai fyysinen ominaisuus joka voi periytyä, periytyy molemmilta puolilta sukua.
Pelkästään pituuteen vaikuttaa yli 60 eri geeniä eikä vain yksi ainoa geeni joka saadaan joko äidiltä tai isältä. Silmien väristä opetettiin väärin Punnettin ruutua vuosikymmeniä kunnes kävi ilmi että siihenkin vaikuttavat kymmenet eri geenit, eikä se ole yksinkertainen resessiivi/dominantti laskukaava.
Toki jotkut ominaisuudet painottuvat vahvasti toiselle sukupuolelle. Esimerkiksi autismi periytyy voimakkaasti y-kromosomin kautta. Tämä ei silti tarkoita, etteikö autistisia tyttöjäkin olisi olemassa, heitä on vain 4-5x vähemmän myös alidiagnosointi huomioonottaen.
Koska naisilla ei ole kilpailua, niin suurin osa näyttää muumeilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole parempi näin? Toki pedofiilisten naisihanteiden omaaville miehille se on surullinen asia, että naiset ei yhtäkkiä olekkaan enää alle 160cm ja alle 55kg, mutta hedelmällisin nainen ei ikinä ole alipainon puolella vaan normaalipainon ylemmällä puolella. Miehen kuuluu luontasesti haluta terveen normaalipainosen naisen kehoa ja puolestaan naisen normaalipainonsen terveen miehen kehoa. Korostan normaalipainoa, koska incel-miehille se heidän käsitys normaalipainosta on alipaino.
N25
On silti vastenmielistä, että deittiäpeissäkin 25-35v naiset (pääasiallinen lisääntymisikä) suosivat epäsuhtaisen paljon pitkiä, komeakasvoisia ja suht lihaksikkaita miehiä joilla on tuuheat hiukset.
Olen itse 31v, kaljuuntunut, 169cm, vaatimattomat kasvot, normaalipaino. Arvaa monta matchia tulin3 vuoden tinde
Mutta niin monissa palstan muissa keskusteluissa sanotaan ja on sanottu että mitään tasoja ei ole🤔
Mites se narratiivi näin muuttui?
Mitokondriot periytyvät kokonaan äidiltä ja poika ilmeisesti perii älykkyyttä x-kromosomissa, joka tulee siis vain äidiltä. Älykkäällä äidillä on yleensä myös älykäs mies, koska naiset harvemmin haluavat itseään paljon tyhmempää miestä.