TM: Miehet kasvaneet kaksinkertaisesti naisiin verrattuna - naiset valitsee pitkän kumppanin
"Tutkimusartikkelissa spekuloidaan myös muun muassa sillä, että naisten seksuaaliset mieltymykset ovat saattaneet vauhdittaa pidempien ja lihaksikkaampien miesten yleistymistä."
Tämä on johtanut siihen että miesten pituus ja paino kasvanut kaksinkertaisesti naisiin verrattuna viimeisen 100v aikana. Kun naiset suosivat pitkiä ja lihaksikkaita, se näkyy myös erityisesti miespuolisessa jälkikasvussa.
https://tekniikanmaailma.fi/sukupuolten-valiset-fyysiset-erot-ovat-kasv…
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole parempi näin? Toki pedofiilisten naisihanteiden omaaville miehille se on surullinen asia, että naiset ei yhtäkkiä olekkaan enää alle 160cm ja alle 55kg, mutta hedelmällisin nainen ei ikinä ole alipainon puolella vaan normaalipainon ylemmällä puolella. Miehen kuuluu luontasesti haluta terveen normaalipainosen naisen kehoa ja puolestaan naisen normaalipainonsen terveen miehen kehoa. Korostan normaalipainoa, koska incel-miehille se heidän käsitys normaalipainosta on alipaino.
N25
On silti vastenmielistä, että deittiäpeissäkin 25-35v naiset (pääasiallinen lisääntymisikä) suosivat epäsuhtaisen paljon pitkiä, komeakasvoisia ja suht lihaksikkaita miehiä joilla on tuuheat hiukset.
Olen itse 31v, kaljuuntunut, 169cm, vaatimattomat kasvot, normaalipaino. Arvaa monta matchia tulin3 vuoden tinde
Enpäs ilmianna. Mutta kerron sinulle jotain. Olen myös yrittänyt matchata niitä 155cm 130kg naisia.
Ja arvaa mitä: Heillekin on ottajia esim. tavallisen näköisistä hiukset päässä olevista keskitason 180cm miehistä.
Yksikään heistä ei ikinä laittanut tykkäystä takaisin. Bumblessa juttelin sellaisen kanssa, niin hän näytti kuvia matchilistastaan. Siellä oli kymmeniä tikissä olevia atleettisia ukkoja jotka näytti max. 30v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole parempi näin? Toki pedofiilisten naisihanteiden omaaville miehille se on surullinen asia, että naiset ei yhtäkkiä olekkaan enää alle 160cm ja alle 55kg, mutta hedelmällisin nainen ei ikinä ole alipainon puolella vaan normaalipainon ylemmällä puolella. Miehen kuuluu luontasesti haluta terveen normaalipainosen naisen kehoa ja puolestaan naisen normaalipainonsen terveen miehen kehoa. Korostan normaalipainoa, koska incel-miehille se heidän käsitys normaalipainosta on alipaino.
N25
On silti vastenmielistä, että deittiäpeissäkin 25-35v naiset (pääasiallinen lisääntymisikä) suosivat epäsuhtaisen paljon pitkiä, komeakasvoisia ja suht lihaksikkaita miehiä joilla on tuuheat hiukset.
Olen itse 31v, kaljuuntunut, 169cm, vaatimattomat kasvot, normaalipaino. Arvaa monta matchia tulin3 vuoden tinde
Ruma ja lihava nainen ei automaattisesti himoitse rumaa lyhyttä kaljuuntunutta miestä. Voi tulla sulle yllätyksenä, mutta hekin himoitsevat niin hyvännäköistä kuin on omilla rahkeilla mahdollista saada.
Ja deittiohjelmistossa se neulan etsiminen heinäsuovasta on niin helppoa, että ruma mies lentää vasemmalle 0,01 sekunnissa kun kasvokuvan näkee.
Ei naisena ole mitään "downsidea" sille että jatkaa pyyhkimistä viikkotolkulla toivoen että joku omaa silmää miellyttävä laittaa tykkäyksen takaisin.
Vierailija kirjoitti:
N25
Korostat normaalipainoa puhtaasti siitä syystä, että saat syyn mainita incelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä mietin millainen maailma olisi, jos naiset preferoisivat älykkäitä ja viisaita miehiä ulkoisten ominaisuuksien sijasta.
Onneksi voi ottaa miehen, jolta löytyy sekä ulkonäkö että äly. Ei ole mitään syytä tyytyä rumaan mieheen.
Usein myös älykkäimmät on komeimpia. Itse oon valinnut älyn perusteella ja saanut samalla komeutta :)
Vierailija kirjoitti:
Entä muunsukupuoliset?
Mitkä helvetin muunsukupuoliset?
Miehet käy Urologilla lääkärissä.
Naiset käy Gynekologilla lääkärissä.
Kaikki muut käy Psykologilla lääkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin on, katugallupin ja silmämääräisen market tutkimuksen pohjalta tulos: miehet kasvaa pituutta ja naiset levenee ja paisuu. Sori siitä. 🤗
Miehistä 72% on ylipainoisia, eikä se ylipaino kyllä johdu lihaksista.
Vierailija kirjoitti:
Niin, samalla myös avioerot ovat räjähtäneet pilviin...
Avioliitto on ihmisen satatuhatvuotisessa lisääntymishistoriassa yksi ohimenevä muoti-ilmiö.
Ainoa millä on merkitystä on se että vanhemmat ensin panevat (kirjaimellisesti) alkuhuumassa lapsen aluille, ja kiintymyshormonien voimalla pysyvät yhdessä edes pari kolme vuotta.
Se kun sattuu olemaan se aika, jolloin lapsi on vielä täysin avuton eikä osaa kommunikoida tai liikkua ilman apua. Sen jälkeen se pärjää tarvittaessa vaikka isoäidin tai kylän kasvattina jos vanhemmille käy jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Olen itse 31v, kaljuuntunut, 169cm, vaatimattomat kasvot, no
Voihan niitä mallipojuja olla matcheissä, mutta kuinka moni niistä lähtee treffeille ja mitä sen (feikki)profiilin takaa paljastuu? Moni käsittelee kuviaan niin, ettei ole livenä tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä mietin millainen maailma olisi, jos naiset preferoisivat älykkäitä ja viisaita miehiä ulkoisten ominaisuuksien sijasta.
Korkea älykkyys ja hyvä ulkonäkö osuvat samalle yksilölle useammin kuin rumat ja tyhmät haluavat uskoa.
Joo teknillisen fysiikan osasto on kuin mr. finland -kilpailusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano mulle yksikin syy, miksi peruskauniin nuoren naisen pitäisi haluta kaljuuntunutta 169cm rumakasvoista miestä? Sun taso vastaa rumaa SEKÄ lihavaa naista. Sellanen n. 154cm/89kg ja 43v nainen vastaa sun tasoa. Etsi sellainen äläkä keskity kauniisiin naisiin kun ne ei eivät selkeästi sun tasoasi vastaa. Jos totuus ei miellytä, niin ilmianna mun kommentti.
Eri; olipas harvinaisen tyhmä kirjoitus 😅 Naisen logiikka taas vauhdissa.
Vauvalla sitten varpusen kokoiset mammat kauhistelee kun kasvuiässä olevalle pojalle ruoka maistuu. Eihän se koko tyhjästä tule ja kookas kroppa vaatii varsinkin kasvuiässä runsaasti evästä.
Kauneuteen ei riitä pelkkä hoikkuus. Pitää olla myös kauniit kasvot.
Pitkän päälle Datsun, se onkin niin pieni auto että pitkä ihminen melkeinpä pukee sen päällensä...
Tekniikan Maailma?
Piätiskö pysytellä vaan siellä autojen parissa?
Tämä oli kuin suoraan ip-lehtien otsikoista.
P.S. pojat on selvästi pienentyneet viime vuosikymmeninä
Suomessa naisten keskipaino noussut sadassa vuodessa 50kg 80kg, kun muualla maailmassa pysynyt jokseenkin samana.
Minä pienikokoisena naisena en todellakaan halunnut tehdä lasta ison miehen kanssa vaan itselleni sopivan pituisen kanssa (177cm).
Mutta, viimeisten 50 vuoden aikana naisten paino on kasvanut reippaasti yli 100%:a, eikä miehet lainkaan suosi rumapainoisia naisia missään ominaisuudessa/tehtävässä, vaan hyljeksivät ja karttavat heitä kuin ruttoa. Kuinkas tämä selitetään?
Olen ollut lätkässä kahteen itseäni lyhyempään mieheen (eri aikaan).
Minkälaisia naisista tulee jos naiset valitsee pitkä munaisia miehiä.
Ei naisia tule kuunnella lainkaan, katso mitä he tekevät niin ymmärrät kaiken mitä nainen sanoo olevan manipulaatiota.