TM: Miehet kasvaneet kaksinkertaisesti naisiin verrattuna - naiset valitsee pitkän kumppanin
"Tutkimusartikkelissa spekuloidaan myös muun muassa sillä, että naisten seksuaaliset mieltymykset ovat saattaneet vauhdittaa pidempien ja lihaksikkaampien miesten yleistymistä."
Tämä on johtanut siihen että miesten pituus ja paino kasvanut kaksinkertaisesti naisiin verrattuna viimeisen 100v aikana. Kun naiset suosivat pitkiä ja lihaksikkaita, se näkyy myös erityisesti miespuolisessa jälkikasvussa.
https://tekniikanmaailma.fi/sukupuolten-valiset-fyysiset-erot-ovat-kasv…
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Viikinkien ajalla iso koko miehellä oli hyvä etu sodankäynnissä, nyt modernissa sodassa yli 170cm tarkoittaa varmaa kuolemaa.
Iso pinta-ala tarkoittaa varmaa kuolemaa.
Pitkä häviää myös miekkataistelussa, koska on altis jalkojen vaurioitumiselle. Helppo vetää jalat paskaksi miekallakin.
Pituus on hyvä jos poimii omenoita puusta tai maatöissä. Taistelussa pituudesta on vain haittaa. Putinin mittainen mies on taistelussa expertein.
Vierailija kirjoitti:
Isoisäni oli 161cm pitkä (ja laiha) ja selvisi hengissä vuodet 1939-45. Haavoittui pari kertaa sirpaleista. Meni naimisiin ja sai neljä lasta, joukossa äitini. Äitini oli 163cm pitkä. Isäni 166cm pitkä. Minä olen 176cm. Olen löytänyt aina naisseuraa, mutta moni nainen on moittinut minua hieman liian lyhyeksi. Moitteet vähentyneet, kun olen aukaissut sepaluksen.
Minulta ei kyllä sepalus aukeaisi tuollaisen moitteen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Välillä mietin millainen maailma olisi, jos naiset preferoisivat älykkäitä ja viisaita miehiä ulkoisten ominaisuuksien sijasta.
Mulle kelpaa rillipää nörtti. Itse asiassa HALUAN. Mieluummin hoikemman puoleinen sellainen 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä mietin millainen maailma olisi, jos naiset preferoisivat älykkäitä ja viisaita miehiä ulkoisten ominaisuuksien sijasta.
Itse asiassa miesten äly lienee ollut aina myös parinvalintaperuste tai ainakin vaikuttanut kehitykseen. Sillä erittäin todennäköisesti älykkäiden ja lihaksikkaiden miesten jälkeläisistä suurempi osaon jäänyt eloon kuin tyhmien ja lihaksikkaiden tai heiveröisten miesten lapsists.
Älykäs heikko trubaduuri tai muu taitelija lienee myös menestynyt aina naisten keskuudessa
Kun lukee tätä palstaa, niin eihän naiset mieti älyä ollenkaan. Mies sitä ja tätä- aloitukset ovat liian suosittuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin on, katugallupin ja silmämääräisen market tutkimuksen pohjalta tulos: miehet kasvaa pituutta ja naiset levenee ja paisuu. Sori siitä. 🤗
Miehistä 72% on ylipainoisia, eikä se ylipaino kyllä johdu lihaksista.
Lihavuuden yleisyys on yli 20-vuotiailla naisilla 30 ja miehillä 27 prosenttia. Lähes joka toisella naisella (48 %) ja miehellä (44 %) on vyötärölihavuutta.
Miehissä enemmän ylipainoisia, mutta naisilla on silti enemmän vyötärölihavuutta.
https://thl.fi/aiheet/elintavat-ja-ravitsemus/lihavuus/lihavuuden-yleis…
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa rillipää nörtti. Itse asiassa HALUAN. Mieluummin hoikemman puoleinen sellainen 🙈
Tässä oiva esimerkki kuinka nainen preferoi älyä ja luettelee ulkoisia ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oiva esimerkki kuinka nainen preferoi älyä ja luettelee ulkoisia ominaisuuksia.
😜
Vierailija kirjoitti:
Välillä mietin, missä todellisuudessa nainen on tehnyt seksuaalivalintaa ennen äänestys- ja omistusoikeuksia.
Tutkimustulos kertoo millaisia miehiä miehet suosivat kun pääsevät päättämään parinvalinnassa, ei mitä naiset suosivat.
Minua ei kiinnosta enää parisuhde.
Haluan vain nukkua.
Olen väsynyt.