Poika juoksi 1950 metriä/ 12 min coopperissa. Onko hyvä vai huono?
Pojalla ikää 19v. Ei harrasta liikuntaa ja on lievän ylipainon rajoilla.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä alku, ei ihan paskassa kunnossa. Tosta näkee että ainakin se on jaksanut hölkätä sen koko 12 minuutin ajan. Kaikki ei jaksa edes sitä....
Eli kyllä sillä tulokset alkais paraneen nopeesti jos alkais lenkkeileen säännöllisesti, poikaa vois siihen rohkaista jos äidin sana nyt enää ton ikäiselle mitään auttaa :D Jos äiti/isä lähtis poikansa kaa hölkkäileen, yhteistä aikaa ja kunto kohenis kaikilla.
Eikä se lenkkeily varmaan tunnu sille niin vastenmieliseltä verrattuna niihin jotka ei ees pysty hölkkään 12 minuuttia putkeen.
TODELLA HIENO TULOS, kun miettii, että kyseessä on poika, jolla lievää ylipainoa, ei harrasta liikuntaa normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä menin kerran sänkyyn yhden Cooperin kanssa. 🤭
Alicenko kanssa,vau.
Bradley....
-sivu
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo säälittävä tulos mutta taitaa olla linjassa nykytaikinamaisten poikien kanssa.
Onneksi nimettömänä puskista huutelu ei ole lainkaan säälittävää...
saattoi se olla mieskin, et voi tietää et varmaan kysynyt hänen siviilisäätyään
Vierailija kirjoitti:
tuon ikäisellä pitäisi aina mennä 3k rikki cooperissa.
Ei nyt sentään ellei ole urheilu taustaa. Sinne 2500 kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
12 minuuttia on tosi hyvä aika cooperissa!
Mulla on parempi. Meni vain 10 minsaa :D
Hienoa, että juoksi. Itse en jaksaisi ylipäätään kerralla juosta kuin n. 100 metriä.
Vierailija kirjoitti:
Minä pystyn juoksemaan tasan 12 minuuttia.
Olenko hyvässä kunnossa?
Siis mäkin juoksin cooperin tasan 12 minuuttiin. Uskomaton sattuma!
2000 menee reippaalla kävelylläkin, joten en usko että on juostu.
Koulussamme 1600m on minimitavoite ja jos alle sen menee pitää uusia. Kaikki eivat tähänkään pääse. Coopperin testi on hyvä mittaamaan kestävyyskuntoa. 15 viime vuoden aikana olen huomannut että coopper tulokset heikentyvät vuosi vuodelta.
"It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable"
-Socrates