Poika juoksi 1950 metriä/ 12 min coopperissa. Onko hyvä vai huono?
Pojalla ikää 19v. Ei harrasta liikuntaa ja on lievän ylipainon rajoilla.
Kommentit (50)
No ei kyllä ole mikään hyvä tulos laisinkaan.
Ainakin 400 metriä lisää että olisi ok tulos
Todellakin, melkoisen surkea tulos. Kysyin mieheltäni, joka oli nuorempana hyvinkin solakka maalaispoika, armeijassa oli mennyt 3100. Eli jonkinlaisen kuntokuurin poikasi tarvitsisi kyllä. Eikös se 2500 ole sellainen normitavoite tuon ikäisillä?
Minun 13v poika juoksi yli 3000m. Normaalipainoinen ja liikkuu ihan vapaaehtoisesti monin tavoin; jalkapallo, kamppailulajit.
Mulla meni reisiluu poikki , pirstaleinen murtuma 9 kk sitten ja olen 50 v ja nyt viikko sitten kolmannella juoksulenkillä vedin 1840 särkylääkkeillä höystettynä , eli todella surkean huono tulos kyllä pojallasi naurettava jopa !
12 minuuttia on tosi hyvä aika cooperissa!
Muistaakseni ministeri Sari Essayah käveli aktiiviaikanaan 3000 metriä 12 minuuttiin. Ei siis kovin hyvä tulos jos edes juoksemalla ei pääse 3000 metriä.
tuon ikäisellä pitäisi aina mennä 3k rikki cooperissa.
Itse juoksin Cooperissa 8 min 23 s!
Repikää siitä!
Vierailija kirjoitti:
Minun 13v poika juoksi yli 3000m. Normaalipainoinen ja liikkuu ihan vapaaehtoisesti monin tavoin; jalkapallo, kamppailulajit.
Taidat olla vaaaaltavan ylpeä pojastasi. MINUN POIKA!
Tuotako kysyttiin, poikasi tulosta ja harrastuksia? MINUN POIKA! MINUN POIKA!
Surkeeta vähiin tään 2700metriä pitää juosta.🤨
Muutamassa työpaikassa rajana 2 500 metriä.
Pelastuslaitoksen pääsykokeissa alaraja 2800m. Alle 2000m tuon ikäiseltä on kyllä surkea. Kannattaisi ehkä vähän tsemppiä ennen armeijaa
Onhan tuo nyt kieltämättä huono. Ihan virallisestikin 19-vuotiaan miehen tulos on huono, jos se on alle 2300 m.
Mitä väliä sillä on paljonko juoksee cooperissa? Boomeiden hapatusta mitata cooper tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni ministeri Sari Essayah käveli aktiiviaikanaan 3000 metriä 12 minuuttiin. Ei siis kovin hyvä tulos jos edes juoksemalla ei pääse 3000 metriä.
Miksi armeijaan laitetaan huonokuntoisia poikia kun Sari Essayhilla on parempi kunto? Eikun vaan valikoiva malli käyttöön täällä prööttilässäkin.
Tuon ikäisenä juoksin, kun armeija alkoi aikoinaan 2800 metriä. Ja tämä ilman mitään lenkkeilyharrastusta.
2000 metriä pitäisi normaalikuntoisen tuonikäisen juosta noin 8 minuuttiin.
Itse juoksin intissä 250000 metriä 12 minuutissa. Repikää siitä. T. Pertti 65v
Vierailija kirjoitti:
Pelastuslaitoksen pääsykokeissa alaraja 2800m. Alle 2000m tuon ikäiseltä on kyllä surkea. Kannattaisi ehkä vähän tsemppiä ennen armeijaa
Muissa länsimaissa tätä ei tarvitse edes miettiä paitsi suomen orjakansan orja-armeijassa.
Aivan surkea tulos. Nyt ahkeraa kuntoilua!