Poika juoksi 1950 metriä/ 12 min coopperissa. Onko hyvä vai huono?
Pojalla ikää 19v. Ei harrasta liikuntaa ja on lievän ylipainon rajoilla.
Kommentit (50)
Nykyään varmaan ihan hyvä. Itse kun olin yläkoulussa 25v sitten huonoimmat pojat juoksi 2300m.
Vierailija kirjoitti:
Itse juoksin intissä 250000 metriä 12 minuutissa. Repikää siitä. T. Pertti 65v
Eihän tuo ole mitään. Itse juoksin yhdellä jalalla 500000 metriä cooperin testissä armeijassa vuonna 1975 t. Matti 71v
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo nyt kieltämättä huono. Ihan virallisestikin 19-vuotiaan miehen tulos on huono, jos se on alle 2300 m.
Miksi miehiä voidaan arvostella jonkun boomerien keksimän testin takia huonokuntoisiksi seksistisesti?
Nyt oli vaihteeks hyvä provo. Jengi pääsee haukkumaan kuviteltua poikaasi, ylistään itseään ja jopa muistelemaan kuinka itse armeija-aikoina juoksi yli 4000 m täyspakkaus selässä, telamiinat käsissä, toinen jalka murtuneena , 43 asteen kuumeessa ja 43 asteen pakkasessa kumisaappaat jalassa ylämäkeen.
5/5! 👍
Mulla menee kans aina se 12 minuuttia. Varmaan joku ammattiurheilija juoksis Cooperin nopeammin, ehkä 10 minuutissa.
Oliko sillä kaljakori mukana kun juoksi?
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli vaihteeks hyvä provo. Jengi pääsee haukkumaan kuviteltua poikaasi, ylistään itseään ja jopa muistelemaan kuinka itse armeija-aikoina juoksi yli 4000 m täyspakkaus selässä, telamiinat käsissä, toinen jalka murtuneena , 43 asteen kuumeessa ja 43 asteen pakkasessa kumisaappaat jalassa ylämäkeen.
5/5! 👍
Meidän aikana yksi poika teki noin. Nykyään vaikuttaa perussuomalaisten riveissä. Tietäjät tietää.
Vierailija kirjoitti:
Aivan surkea tulos. Nyt ahkeraa kuntoilua!
Niin onkin, mutta kuvastaa oivasti nyky nuorison kuntoa...Itte juoksin aikoinaan 3460 m. ja sillä oli intissä oikeutettu hopeiseen merkkiin, ja mää sentään olin SM tason kilpauimari.
Vierailija kirjoitti:
5/5! 👍
No onhan tuo tosi surkea tulos, itse juoksin 19v armeijassa 3280m vaikka en edes harrastanut tavoitteellisesti mitään urheilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan surkea tulos. Nyt ahkeraa kuntoilua!
Niin onkin, mutta kuvastaa oivasti nyky nuorison kuntoa...Itte juoksin aikoinaan 3460 m. ja sillä oli intissä oikeutettu hopeiseen merkkiin, ja mää sentään olin SM tason kilpauimari.
Se hopeinen merkki ei rahaksi muutu. Vain tyhmä tai Boomer kannattaa pakkointtiä.
Huono kuin mikä. Tuon ikäisen nuoren miehen kuuluisi olla elämänsä kunnossa, hänellä on vain yksi kroppa.
Jos olisi kymmenen vuotta nuorempi, niin voisin sanoa, että ihan hyvin juostu
Vierailija kirjoitti:
Huono kuin mikä. Tuon ikäisen nuoren miehen kuuluisi olla elämänsä kunnossa, hänellä on vain yksi kroppa.
Eikö kehopositiiviisuus koskenutkaan miehiä? Sellaiset tasa-arvot sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5/5! 👍
No onhan tuo tosi surkea tulos, itse juoksin 19v armeijassa 3280m vaikka en edes harrastanut tavoitteellisesti mitään urheilua.
Sinä oletkin eliittiä toisin kuin AP poika:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse juoksin intissä 250000 metriä 12 minuutissa. Repikää siitä. T. Pertti 65v
Eihän tuo ole mitään. Itse juoksin yhdellä jalalla 500000 metriä cooperin testissä armeijassa vuonna 1975 t. Matti 71v
Tuo ei mitään. Itse juoksin Cooperin 11 minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun 13v poika juoksi yli 3000m. Normaalipainoinen ja liikkuu ihan vapaaehtoisesti monin tavoin; jalkapallo, kamppailulajit.
Taidat olla vaaaaltavan ylpeä pojastasi. MINUN POIKA!
Tuotako kysyttiin, poikasi tulosta ja harrastuksia? MINUN POIKA! MINUN POIKA!
Kannattaa käydä välillä vaikka kävelyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kehopositiiviisuus koskenutkaan miehiä? Sellaiset tasa-arvot sieltä.
Apn poika voi sitten kolmevitosena kinastella kehopositiivisuudesta sydämensä, verisuoniensa ja niveltensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko sillä kaljakori mukana kun juoksi?
Repesin. Kaljakori voisi selittää tuloksen.
Riittävä tulos.