Nyt Väyrynen vaatii poliisitutkintaa Postin kadottamista(?) äänistä. Vaikutus historiankulkuun
Kommentit (84)
Minulta vietiin presidenttiys, joka minulle kuului.
t. PV
Otsikon perusteella luulin että posti on kadottanut historiallisia äänitteitä mutta kyseessä onkin Paavon saamat viisi kannatuskorttia.
Hyvä Paavo! Postin toiminta on sitä luokkaa, että on syytäkin tutkia.
Paavolla taas syy seuraavat kuusi vuotta aikaa pohtia että oikeasti hän voitti...
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa trumpilta.
Todellakin! Kas kun ei mediapeliä tällä kertaa! Toisaalta hän ei ollut medioissa, kun ei päässyt ehdokkaaksikaan.
Asia pitää tutkia. 400 kannattajakorttia päätyi Viroon.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti olisi epäilyttävämpää jos posti saisi jotain toimitettua oikeaan osoitteeseen ja nopeasti kuin että lähetys lähtee maailmankiertueelle tai katoaa kokonaan. Mutta paavon kaltaiset itseään täynnä poliitikothan postista on tuon tehneet joten syyttäkööt kollegoitaan. Noita taitaa istua postin hallintoneuvostossa reilu 20. Ylipäänsä voi huomata ettei poliitikkoja kiinnosta edes itse johtamansa peruspalvelun laatu niin kauan kuin eivät itse joudu sitä käyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa trumpilta.
Todellakin! Kas kun ei mediapeliä tällä kertaa! Toisaalta hän ei ollut medioissa, kun ei päässyt ehdokkaaksikaan.
Mediapeli vaihtui postipeliksi.
Nähdäänkö kohta Paavon kannattajien (about 12 kappaletta) ryntäys eduskuntataloon?
Vierailija kirjoitti:
Asia pitää tutkia. 400 kannattajakorttia päätyi Viroon.
Täysin merkityksetön määrä, joten mitä tuosta vinkumaan?
Jos olisi pari nolla perässä niin voisi epäilläkin jotain.
Kaikki nämä fringe-idiootit Trumpista Paavon ovat aina syyttämässä muita, kun oma politiikka ei käykään kaupaksi vapailla markkinoilla.
Mitähän Paavo on oikein syönyt jouluna, kun tuollaiset psykoosit on pinnalla? Minä tahdon samaa!
Paavo ei vain suostu ymmärtämään, ettei hänellä ole eikä ikinä ole ollut riittävää kannatusta pressaksi. Aina on ollut enemmän niitä, jotka ovat äänestäneet ketä tahansa Väyrystä vastaan. Olen itsekin tehnyt niin.
Paavo, se ei ole mediapeliä eikä postin hakkerointia😂. Se, että et ole presidentti aiheutuu käsittämättömästä oman edun tavoittelusta sekä ajamastasi suomettumis-politiikasta. Deal with it
Opettajat, kuvitelkaa wilma-viestit Paavo Väyryseltä tulleiksi viesteiksi, joissa hän moittii saamaansa epäreilua kohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin postiin saattoi luottaa. Postimaksut olivat suhteessa alhaisemmat ja tänään lähetetty kirje oli erittäin todennäköisesti huomenna perillä kotimaassa.
Nyt on vähän sinne päin. Etanaposti tarkoittaa nykyään postin nopeutta. Ulkomailta tilattu tavara makaa Suomen postin hoteissa päiväkausia, joskus jopa viikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Otsikon perusteella luulin että posti on kadottanut historiallisia äänitteitä mutta kyseessä onkin Paavon saamat viisi kannatuskorttia.
Eivät nekään saisi postissa kadota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät nekään saisi postissa kadota.
Eivätkä ne kadonneetkaan. Joku loma-apulainen tyrkkäsi väärään kontaineriin.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Voi luoja jonkun narsismin määrää! Miten noloa ettei ymmärrä jo luovuttaa!
Ehkä on joskus parempi että äänet katoavat vähin äänin.