Minkä tyylistä kuntosalia kaipaisitte?
Nykyään on paljon eri kuntosaleja ja eri tyylisiä.
Minkä tyyppistä sinä kaipaisit tai mitä olet todennut hyväksi?
Kommentit (793)
Parhaimmiksi olen todennut sellaisen äijäsalit, missä isot miehet rikkinäisissä verskoissaan treenaavat kovaa. Siellä saa yleensä treenata rauhassa, kukaan ei ole kiinnostunut kuin omasta treenistään.
Tällä hetkellä treenaan sellaisella ketjusalilla, missä on skaala junnuista eläkeläisiin ja siellä on ihan hyvä fiilis treenata. Sellaiset salit, mihin mennään täydessä tällingissä pikkupikku-pöksyissä pyllistelemään jää multa väliin. Kaikkea on nähty, salilla olen käynyt vuodesta -99
Itse vedän lippiksen päähän ja musat täysille ja keskityn omaan treeniin
n48
Vierailija kirjoitti:
Vain naisille suunnattu kuntosali, jossa olisi niin vähän asiakkaita, että saisi olla suht rauhassa. Arvostava ja hyväksyvä ilmapiiri kaiken ikäisiä ja kokoisia asiakkaita kohtaan. Alaikäraja voisi olla vaikka 30. Wellness tyyppinen tunnelma, rauhallinen, laadukas ja viihtyisä sisustus. Sellainen naisten oma liikunta- ja hyvinvointikeidas.
Oletko valmis maksamaan 1000-1500e per kuukausi?
Mä haluaisin nyrkkeilysalin missä on mm. pinkit nyrkkeilysäkit ja yksisarvisia maalattuna seiniin, ja olen ihan tosissani tämän kanssa! Mua on alkanu jotenki etomaan nää iänikuiset teollisuushallitreenimestat missä haisee hiki ja ollaan naama kurtussa, haluan tyllihameita ja kasvomaaleja ja hakata säkkiä balleriinaksi pukeutuneena 😂🥰🧚🏼💪🏼
Nudisti kuntosalia voi jee mitkä näkymät ,tosin tämä sallitaan vain naisille ,miehet kuntoilevat puku päällä ja kravatti kaulassa.
Sellainen mihin voi tuoda lapsen mukana ja jättää sen valvottuun tilaan siksi aikaa kun itse kuntoilee. Vielä parempi jos lapsille järjestettäisiin ohjattuja jumppatunteja siinä samassa.
Semmoista, missä emänniltä kielletään ne persevakoon imeytyvät supertiukat trikoopöksyt.
Sellaista jossa voisi ottaa selfietä ja kuvata titkok videoita
Kiitos kun teet maailmasta paremman paikan!
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jonka valikoimiin kuuluu kerran viikossa järjestettävä aloittelijoiden alkeet tuntikokonaisuus. Tuolloin koko sali olisi varattu aloittelijoille. Netistä voisi varata oman paikkansa tähän, ja tuntikokonaisuudessa opeteltaisiin aloittelijoiden ryhmässä laitteiden käyttöä, montako toistoa pitää tehdä, miten salilla pitää olla ja niin edelleen. Jokainen aloittelija pääsisi myös kokeilemaan laitteita, ja yksi tai useampi ohjaaja ryhmän koosta riippuen auttaisi ja neuvoisi liikkeiden tekemisessä.
Lisämaksusta halukkaille yksilöllinen ravinto-ohjelma tuntikokonaisuuden päätteeksi, tähän esitiedot voisi antaa myös netissä etukäteen.
Lisäksi sama firma voisi tarjota myös aloittelijoille sopivia ryhmäliikuntatunteja, liikunnallisia tanssijuttuja jne pitkin viikkoa. Kun alun hyvänmielen tuntikokonaisuus olisi ollut koukuttava, liikuntakärpänen voisi jengillä purra näihinkin matalalla kynnyksellä.
Aivan taatusti oli
Miksi se koko sali pitäisi silloin varata vain aloittelijoille, kun se ryhmä käyttää vaan yhtä laitetta kerrallaan? Siellä on sali tyhjä, kun kymmenen aloittelijaa on kerääntynyt yhden laitteen ääreen vuoronperään kokeilemaan, miten se toimii.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, johon pääsisi kymmenvuotiaasta asti. Meillä olisi kuntosalikuntoilusta kiinnostunut varhaisteini mutta kuntosaleille on täällä 15 vuoden ikäraja.
Ja ihan syystä sellainen laitettu. Saisi olla korkeampikin. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin salille leikkimään ja häsläämään tuleva teiniporukka. Yksinhän nuo harvoin ovat missään.
Mahtavaa sekoilua. Hoitoon hoitoon.
Voi taivas tätä myötähäpeän määrää
Eipä hittojakaan kiinnosta mitä muilla on päällään.
Toivon: paljon toimivia laitteita, myös jonkin verran painoja, ei liikaa väkeä, EI MUSIIKKIA ei ainakaan kovalla.
Ne jotka haluavat musiikkia kuuntelevat aika lailla kuulokkeilla, loput eivät halua musiikkia. Tuo taustamusiikki on hirveimmillään jotain ostoskeskuspimputusta tai sitten jotain kaikkiamiellyttävää sillisalaattia. Jos se on vielä kovalla se häiritsee kaikkia, myös niitä omilla kuulokkeilla kuuntelevia
Sellanen sali, jossa olis vain iso kalusii karjuja!
T. Jukkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, johon pääsisi kymmenvuotiaasta asti. Meillä olisi kuntosalikuntoilusta kiinnostunut varhaisteini mutta kuntosaleille on täällä 15 vuoden ikäraja.
Ja ihan syystä sellainen laitettu. Saisi olla korkeampikin. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin salille leikkimään ja häsläämään tuleva teiniporukka. Yksinhän nuo harvoin ovat missään.
On hyvä asia että nuoret urheilee, ja kannattaa muistaa että kaikessa ärsyttävyydessään nuo sali- ja skeittinuoriso on vielä aika tervehenkistä - pöllyssä ei tule mieleen mennä reippailemaan.
Sitä vastoin alaikäisen kohdalla vastuukysymykset on hankalia. Siksi salit yksiselitteisesti kieltää lapset. Kaikki salit, melkeinpä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä hittojakaan kiinnosta mitä muilla on päällään.
Toivon: paljon toimivia laitteita, myös jonkin verran painoja, ei liikaa väkeä, EI MUSIIKKIA ei ainakaan kovalla.
Kannattan tätä - äänisaasteeton sali. Omalla salilla tulee juuri tuota, synteettistä ostoskeskusmusiikkia (= ei teostomaksuja) ja sitten kuitenkin pitänyt laittaa niin kovalle että häiritsee. Ihan hirveetä.
Jos sinne on ylipäätään pakko jotain äänisaastetta saada niin ihan radio.
Kasvatuksessa vika. Parempi onni ensi kerralla.